Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 228
Like Tree45lubi to!

Temat: Gazeta Podaje Koniec Produkcji Fiata Tipo  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    397
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Dziwne tłumaczenie z tymi normami. Przecież w innych Fiatach też silniki będą musiały spełniać nowe normy, to czemu w Tipo nie może być tego nowszego silnika.
    Też się nad tym zastanawiałem i mi wychodzi na to, że w Tipo będą tylko te silniki, które są w tej chwili. Takie miało być założenie, żeby auto pozostało budżetowe - czytaj jak najdroższe w sprzedaży, ale jak najtańsze w produkcji. Włożenie innego silnika do tego samochodu to wydatek projektowy, homologacyjny, konstrukcyjny, a i dojdzie filtr cząstek stały do bezpośredniego wtrysku benzyny. Być może i powinno być połączone z face-liftingiem, żeby też jakoś odróżnić starszą wersję od nowszej (czytaj: droższej), a to kolejny koszt.
    W momencie, gdy marża jest niska i pozycjonowanie pojazdu jest low-budget, to te zmiany będą kosztować o wiele więcej niż w przypadku modeli 500, na których marża jest wyższa. Każdy, kto uczył się w szkole średniej lub na studiach ekonomii i zna pojęcie cenowa elastyczność popytu, wie że czasem podniesienie ceny o ułamek procenta może całkowicie zmienić sprzedaż produktu. Menedżerowie posiadając dane globalne na temat sprzedaży są w stanie wyliczyć ile % można podnieść cenę, żeby nie stracić zysku. A w kapitalizmie chodzi o to, żeby zysk maksymalizować, a nie tracić. A Unia Europejska nie pomaga - silnik spalinowy dużo lepszy już nie będzie, jego skomplikowana konstrukcja już teraz odbija się czkawką wielu producentom samochodów w postaci narzekań na jakość ich samochodów. Taki wymuszony postęp żeby tylko wymusić przesiadkę na elektryki jest zastanawiający, bo Europa nie ma takich możliwości produkcyjnych energii elektrycznej.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pozyjemy zobaczymy. Wlozenie opracowanego silnika ktorym bedzie zapewne firefly to nie taki dramat. Moze kolejne tipo przestanie byc budzetowe bo oplaci sie go dopiescic. Zreszta nie wiem czym sie przejmujecie. Wasze tipki sa w garażach a za x lat nie ma przymusu kupowania kompakta Fiata tak samo jak dzis ta marka nie ma juz auta w segmencie B. Za 5-7 lat sporo ludzi nadal bedzie cenic proste konstrukcje i bedzie na nie popyt wiec jako pierwsi wlascixiele sprzedacie je bez problemu. Niestety ogolnie samochody kupione za x lat beda drozsze i zapewne bardziej klopotliwe. Za to wszystko zaplacimy niestety my chcac kupic wtedy nowe modele.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 04-06-2018 o 23:25

  4. #33
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Następca Marchionne może jeszcze obrócić te plany o 180 stopni. Ale z drugiej strony, np. GM praktycznie z dnia na dzień wycofał Chevroleta z Europy, co też wydawało się głupie...

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Trzeba czekać na oficjalne komunikaty,bo jak na razie to tylko spekulacje prasowe.Rzeczywiście nie będzie nowego modelu Fiata w segmencie C na Europę w ciągu najbliższych 5 lat,ale to równie dobrze może oznaczać,że Tipo przez ten czas będzie produkowane.Biorąc pod uwagę strategię Fiata z przeszłości...Grande Punto jest produkowane od 2005r., Fiat 500 od 2007r. ,a więc przez kilkanaście lat.Dopóki się będzie sprzedawać to będą produkować.Niewielkim nakładem finansowych można zrobić lifting i sprzedaż wzrasta ponownie. Montaż nowocześniejszych silników w tym aucie to też żaden problem dla koncernu obracającego mld dolarów na całym świecie.
    A za 5 lat będzie już inny prezes i inna strategia.

    Takie teksty o końcu Tipo to też możę być działanie konkurencji,bo tak się składa,że ostatnio np.Rapid się słabo sprzedaje i trzeba go reklamować....rezygnują też z jednej wersji nadwozia.
    Ostatnio edytowane przez jaroslawrak ; 05-06-2018 o 12:17

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Początkowo pewnie mieli zamiar Tipo dostosować do nowych norm ale ze względu na sprzedaż poniżej oczekiwań odpuścili. Szkoda, bo wizerunkowo Fiat trochę ma tym straci wizerunkowo ale Marchionne nigdy się takimi drobiazgami nie przejmował. Ja nie pamiętam popularnego modelu, który byłby wycofywany po trzech latach produkcji...


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Jeszcze przez ponad rok będzie można kupić Tipo w Polsce:
    https://motoryzacja.interia.pl/wiado...ca,nId,2589670

  8. #37
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał jaroslawrak Zobacz post
    Jeszcze przez ponad rok będzie można kupić Tipo w Polsce:
    https://motoryzacja.interia.pl/wiado...ca,nId,2589670
    Dokładnie

    Marchionne said the Turkey-produced Tipo compact family will be discontinued in the EU once stricter emissions rules are in place because “the technology to make the car viable for EU standards is too costly." The various Tipo versions will continue in the markets in Europe outside of the EU, and also in the Middle East and Africa.
    Jeśli tipo spełnia euro 6b to do czasu wejścia nowej powienien być sprzedawany. Podobnie stanie się z innymi modelami innych producentów. Tanie auto = nieopłacalnośc dostosowania więc na rynku zostana same drogie. Tam łatwiej utopić te koszty. To zreszta już się dzieje od lat wymuszanie coraz nowszych systemów przez UE trwa.

    Co do całej wypowiedzi najbardziej mnie rozwala wprowadzenie "Jeepa segmentu A". Auto będzie wyższe niż dłuższe
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 06-06-2018 o 10:01

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    https://www.clubalfa.it/38843-fiat-t...va-generazione warto przeczytać przy pomocy tłumacza
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  10. #39
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie będzie nowej generacji a to co innego od wstrzymania sprzedaży od jutra jak niektórzy tu pierdolą.
    TipoSedan lubi to.

  11. #40
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    No nie końca produkcji za rok. Za to bedzie koniec sprzedaży w przyszłym roku na terenie Europy i to jest rzetelna informacja.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  12. #41
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,527
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    No nie końca produkcji za rok. Za to bedzie koniec sprzedaży w przyszłym roku na terenie Europy i to jest rzetelna informacja.
    Euro7 jest zapowiadane na 2020 r. ze zwyczajowym okresem przejściowym dla modeli już homologowanych i produkowanych. na dzień dzisiejszy załażenia są takie że wymusi emisję 95 g co2 na km co spowoduje że faktycznie elektryki i małe gówienka bedą to spełniać.
    Czyli o ile o tą regulację chodzi tipo nie doczeka liftingu i może dociągnie do 2020/2021.
    Turcy hindusi i araby będą sobie spokojnie śmigać tanimi autami wielkości tipo a kowalski szmidt itd. albo gówienkiem wielkości pandy albo wiekszym autem gdzie w cene będzie wliczona kara za przekroczenie emisji co2gamy modelowej koncernu. Chyba że te małe auta i elektryki to pokryją.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,783
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    I tu jest sedno sprawy. Jak w jednym z artykułów tu przytaczanych redaktor słusznie zauważył ze prezes fca enigmatycznie wspomniał o końcu sprzedaży w UE tipo z dniem wprowadzenia nowych norm. I tu nie ma moch czy chodzi o wrześniowe euro 6d czy euro 7 w ok 2021. Jak o to drugie i jak zdążą z liftem przed ta data to będzie tipo w UE prawie do końca zaplanowanego okresu życia modelu... a jak chodzi o wrzesień to... cóż, mamy białe kruki, a niektórzy to nawet dosłownie :-)

    Prawda jest taka, ze ten emeryt pierdzieli swoje a następca zrobi swoje a my możemy tu jedynie pobiadolić... przyjdzie się na emeryturze wyprowadzić na Białoruś...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Szmidt będzie zasuwał hybrydą pług in z mocnym silnikiem, bo taka będzie spełniała normy. Kowalski ś ciągnie od niego Audi w TDI którą kupi za pół darmo , ze względu na ograniczenia wjazdu do niemieckich miast. I każdy będzie zadowolony


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  15. #44
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,096
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    A ja mam wszystko w d**pie, i nie przejmuję się biadoleniem szefów koncernu. Cieszę się ze swojego tuptusia i będę jeździł dotąd aż mi się znudzi (na to się raczej nie zanosi) i nie martwię się emisją spalin.... Niech się martwią inni- Sebixy i Janusze jeżdżący gulfami, oooo-audikami i innym badziewiem zostawiającym chmurę dymu jak ze starego parowozu. Póki co auta mamy nowe, ładne, pojemne i tym się należy rozkoszować.

    Olać biadolenie drodzy Panowie (i Panie też, bo chyba tu są- sorki za kolejność)

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2017
    Skąd
    pl
    Postów
    114
    Auto
    tipo lounge + tech
    Rocznik
    2017
    https://autokult.pl/31439,fiat-tipo-...d-normy-spalin

    Autor sam pisze że nie wie czy chodzi o najbliższą zmianę norm czy kolejną.


 
Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. uno 1,4 nie odpala wtrysk nie podaje paliwa
    Napisany przez dawimczi na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2017, 14:31
  2. Przedni spryskiwacz podaje płyn na tył
    Napisany przez nunka185 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-02-2017, 02:29
  3. Nowa gazeta - OKtany
    Napisany przez BladeRunner na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 17-02-2014, 09:25
  4. Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii
    Napisany przez Zielony na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 18-01-2014, 18:52
  5. [gazeta] OKtany, nowa gazeta
    Napisany przez miszko na forum Kącik książkowy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-06-2012, 13:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo koniec produkcji

do kiedy produkcja tipo

jak dlugo produkuje sie fiat

wycofanie silnika etorq w tipo

tipo facelifting

Co z Tipo

Fiat tipo ii facelift

Koniec produkcji fiata tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl