takie coś to mogę mieć od ręki. w corelu, podobnie jak powyższe zdjęcie
takie coś to mogę mieć od ręki. w corelu, podobnie jak powyższe zdjęcie
Na wloskiej stronie jesy wzmianka, zetto wizualizacja Bilda i och snucie wizji. Jal wiadomo niemiecki Bild to taki masz Fakt tudzież SE...
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Na Tipo Abarth nie ma żadnych szans i jest ku temu kilku powodów:
1. Po wycofaniu Punto , Abarth zapowiadał że nie wprowadzał modeli opartych na pospolitych wersjach Fiata.
2. Słaba baza na sportowy model o dużej mocy, wymagał by dużej ilości modyfikacji co podnosiło by koszt projektu.
3. Klasa kompakt jest zawalona mocnymi odmianami, żeby Tipo był godny znaczka skorpiona musiałby mieć koło 300 KM a to było by nie lada wyzwanie.
Dużo prościej było by wprowadzić mocnego Tipo pod znaczkiem Fiata - wystarczyło by 150-200KM , dużo prostszy i tańszy projekt. A i na to się nie zdecydowali , to co tu mówić o wersji Abarth.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jak z Tipo zrobią suva to japrdle
Recepta na kasę ze wszystkiego robić suvy i kasować za pare cm wiecej niepotrzebnego przeswitu kilkanascie procent wiecej.
https://e.autokult.pl/34641,wielki-p...kze-odmienione
https://youtu.be/zVI7Qoi5vr0
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 20-08-2019 o 21:14
Produkuje sie to co sie sprzedaje wiec nie wiem po co te lamenty
Też to właśnie widziałem. Pamiętam jak kilka miesięcy temu ktoś posal6, że mu kierownik aso mówił że z tipo suva zrobią to był skwitowany że ten z aso co on może wiedzieć a tu proszę.
To coś na zasadzie "gówno jest smaczne, miliony much nie mogą się mylić" :-). Rozumiem jak jest wybór ale w przypadku koncernu FCA kompaktów oraz ich wersji tyle że ho, ho. Reasumując -zrobimy tipo z takim silnikiem żeby dało się je sprzedać w 2021 r jak wejdą nowe normy, ale żeby nam się to opłacało zrobimy kredensa bo go można sprzedać za więcej. W sumie nie mój problem ale jakoś rynek się kurczy. PSA to już też opel, w kompakcie mercedesa silniki z meganki itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 20-08-2019 o 23:11
Ja nie mowie ze mi ten czy tamten suv jest potrzebny ale to co koncerny produkuja i jak, wiaze sie z tym, co i za ile sprzedadza. Nie bardzo ich interesuje ze tobie czy mnie akurat inne auto sie podoba
Dla rozluźnienia, Tipo 1.4 120KM, wprawdzie to beznynka, to jednak to kultura pracy silnika przy wysokich obrotach jest bardzo przyjemna dla ucha. Poniższy test pokazuje, że Tipo bardzo przyjemnie się toczy do 175-180 km/h, powyżej jest już trochę nerwowo, ale 207 km/h było, więc chyba nie takie złe te nasze Tipo [emoji23]
https://youtu.be/GP5UoqMV1Gg
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
Miła dla ucha? Jest po prostu w tym głośno. Niby SW tak jak Ja miałem, a jak to odpaliłem to pierwsza myśl gdy w pierwszej minucie koleś jeździ po parkingu: "Co tak głośno w środku." i klasyka gatunku 1:20 wyjący kompresor klimy. Widać wyjący kompresor to też problem japońskich T-Jetów. Bardzo mnie zaskoczyło jak jest głośno wewnątrz. Czyżby w nowych przyoszczędzili teraz na wygłuszeniu czy takie tragiczne opony dają? Bo z tego samego kanału ostatnio nagrana Fiesta i (sic!) Trafic dCi wewnątrz znacznie ciszej. Sprzęt do nagrywania powinien być niby ten sam. A tu taki zonk.
Mówisz o jakimś innym teście czy o tym filmiku? Po czym wnioskujesz że głośno? Nie widzę decybeli w opisie, chyba że gdzieś potem w filmiku są wypisane? Czy tak "na ucho" zwyczajnie? Były testy starszych roczników i tam tjet był głośniejszy od 95KM ale na ucho to nie ma się co sugerować czy porównywać bo to zależy od yt, tego czy nagrywał tym samym sprzętem, gdzie podpiął mikrofon, czy nie osłonięty itp.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Mi się takie "grube" Tipo z początku filmiku nawet bardziej podoba niż nasze, z pewnością parada większa choć SUVa oczywiście bym nie kupił.
autoswiat testuje glosnosc przy 50 100 i 130. jest dostepne dla tipo. Nie odbiega od innych kompaktow od jednych jest cichszy od innych glosniejszy wszystko +/- 1 db. Fiatprime nie żartuj sobie - jezdzisz Dusterem więc chyba wiesz co to znaczy głośno w aucie (przynajmniej tak było w tej którą ja jechałem).
Masakra, jak można oceniać głośność w samochodzie na podstawie filmu? Ja tam nie narzekam, ostatnio dobrych parę godzin jechał na tempomacie 140km/h i dyskomfortu nie miałem ze względu na hałas w samochodzie. Chyba że ktoś zap...ala z uchylonymi szybami na autostradzie, a widziałem takich wielu.
https://www.google.com/amp/s/www.aut...ne/tn1eere.amp
https://www.google.com/amp/s/www.aut...lf/vghpdhc.amp
https://www.google.com/amp/s/www.aut...km/4bnctgj.amp
https://www.google.com/amp/s/www.aut...ra/96k1bj6.amp
https://www.google.com/amp/s/www.aut...go/5pt1zj5.amp
Mierzą decybelomierzem na filmach z zaharem nawet widać. oczywiście ktoś powie że panie kłamio ale lepszego źródła informacji na razie nie ma.
Aż się dziwię że VAG nie jest w tych testach o połowę cichszy.
Ale nie k.wa tipo najgłośniejsze , najgorsze itp. Jak zawsze.
Dobrze że moje o tym nie wie i fajnie jeździ, tanio, dynamicznie a z wpadek po 25 kkm ewidentnie tylne amory i rura odmy Bo tylne tarcze to chyba moja wydumka. Lubie go a co dajesz to dostajesz . A jak ktoś ma pecha to mu cegła w drewnianym kościele... itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-08-2019 o 23:44