Przedłużyłem gwarancję o 2 lata. Czas pokaże, czy był to opłacalny ruch.
Też o tym myślałem ale przy większych przebiegach już drogo to wychodzi.
Liczę że nie będzie pecha po gwarancji, mam ją do kwietnia 2020 a obecnie zbliżam się do 39kkm. Na koniec gw. będzie koło 50kkm, więc gruby fuck up powinien zdarzyć się wcześniej...mam nadzieję
Mnie nie.
Olej i filtry i tak trzeba wymienić, świece dopiero w 3 roku. Klocki hamulcowe jak by się w tych 4 latach zużyły, to i tak wymienię we własnym zakresie, bo nie podlegają gwarancji. Więc koszty niewiele większe niż bym to robił poza ASO.
Dzisiaj w miejsce oryginalnych klamerek trzymających matę wygłuszającą pod maską zamontowałem spinki zakupione w sklepie moto.Mają dużą średnicę łba i ładnie trzymają tylko kołek trzeba nieco pogrubić przez nawinięcie 2-3 razy taśmy izolacyjnej,żeby ciasno wcisnąć. IMG_20190912_183435[1].jpg
Dzisiaj w miejsce oryginalnych klamerek trzymających matę wygłuszającą pod maską zamontowałem spinki zakupione w sklepie moto.Mają dużą średnicę łba i ładnie trzymają tylko kołek trzeba nieco pogrubić przez nawinięcie 2-3 razy taśmy izolacyjnej,żeby ciasno wcisnąć. IMG_20190912_183435[1].jpg
U mnie te kołki wchodzą w kwadratowe otwory i nie za bardzo widzę jak by je można było zastąpić okrągłymi kołkami. Poza tym te oryginalne łatwo się demontuje i można je użyć ponownie.
Mata skurczyła się od temperatury silnika i zwisała sobie...wyciągała klamerki z otworów,jedna mi zginęła...2x poprawiałem i na nic się to zdało,więc postanowiłem "poprawić fabrykę"