Nie, nie mam h15 ledowych. Dzienne mam w kierunkowskazie. Wahałem się nad tą zabawą bo h15 jako żarowe dzienne mają zalety. Ale temat jest odwracalny w chwilę(przepięcie przewodu). Ledowych h15 nie próbowałem ale są już ledy o dużym strumieniu. Pytanie czy nie ma samooślepiania itp. No i duży odbłyśnik + ledowe światło =chyba słaby temat pod kątem przeglądu i zainteresowania policji.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 23-09-2019 o 12:01
Hej. Jak się sprawują? Jak, z hałasem podczas jazdy. Trochę badam temat i mam różne sygnały. Opinie dzielą się głównie na "jest trochę głośniej ale mi to nie przeszkadza" i "jest bardzo głośno, odpuść sobie".
Nie, nie mam h15 ledowych. Dzienne mam w kierunkowskazie. Wahałem się nad tą zabawą bo h15 jako żarowe dzienne mają zalety. Ale temat jest odwracalny w chwilę(przepięcie przewodu). Ledowych h15 nie próbowałem ale są już ledy o dużym strumieniu. Pytanie czy nie ma samooślepiania itp. No i duży odbłyśnik + ledowe światło =chyba słaby temat pod kątem przeglądu i zainteresowania policji.
Sorry coś nie skumałem. Ja na dniach wrzucam h15 ledy w przeciwmgłowe. Rzeczywiscie tipo ma za duze te lampy ale w soczewkach ledy robia robote 🤪
No właśnie dobrze że są duże odbłyśniki w mijania i drogowych na zwykłych żarówkach. To jeden z powodów dla których wziąłem tę wersję. Soczewki są super do xenonów i ledów na halogenie nie powalają. A ja jakoś mam opory z przeróbką świateł głównych na niehomologowane (mogą z tego być konsekwencje poważniejsze niż mandat). H15 w przeciwmgielnych nie ma to żarówka dwuwłóknowa długie/dzienne. I do przeciwmgielnych led odradzam barwa światła nie sprzyja pogodzie do której są stworzone przeciwmgielne.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 24-09-2019 o 13:56
Wpadły ledy do przednich przeciwmgłowych lamp. Teraz mogą się nazywać doświetlaniem zakrętów. Czas operacji około 20 minut, byłoby 5 ale jakiś włoski CIEĆ wymyślił że klapki rewizyjne będą przykręcone na plastikowe śrubki , przez co (jak instrukcja mówi) odkręcanie śrubokrętem z zestawu rozwala gniazdo w śrubie na szczęście można zaczepy wychaczyć i obrócić klapkę na śrubie aby dostać się do żarówek.
Niestety lekko się żarzą po zgaszeniu auta co widać na fotach, jednak ku zaskoczeniu po 20 minutach jak wróciłem sprawdzić to zgasły. Wychodzi na to że żarzą się kilka minut nim tipo wyłączy systemy (tak myślę).
Najpierw foty przed a następnie po wymianie. Żarówki mam od sprawdzonego dostawcy , miałem je i nie tylko ja, rok w bravo2. Niestety 100 zł para+wysyłka.
We mgle również dobrze się sprawują.
Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
Rocznik
04.2007, 04.2016
Napisał bahamut24
Nie da się włączyć przeciwmgłowych bez mijania
Da się Wyłączasz mijania, włączasz przeciwgielne. JackTheNight kiedyś pisał, że w Tipo tak to działa (inaczej, tryb świateł pozycyjnych i przeciwgielnych zgodny z prawem). Normalnie przełącza się włącznik na pozycje i włącza przeciwmgielne, ale w Tipo przyjanuszowali i tej pozycji nie ma.
Na upartego można tych przeciwmgłowych używać jako dzienne dla +5 do zajebistości na dzielni
W Bravo2 chłopaki modzili doświetlanie aby jako dzienne śmigały na tych ledach - taka ciekawostka
Tez rozważam. Głównie celem zmniejszenia zużycia silnika. Pochwal się po czasie obserwacjami (pewno to trudne bo subiektywizm może namieszać, ale może coś zauważysz).
To rzeczy raczej niezauważalne. Efekt placebo jest taki że równiutko chodzi na jałowych tak jak moja alfa. Ale chyba przedwczoraj też tak chodził . Zwykle nie ufam takim dodatkom ale tym razem opieram się na opiniach jednego z alfaholików. Gość jest zawodowcem jeśli chodzi o analizy olejów. Po zawarości ppm w oleju metali z których zbudowany jest silnik można wywnioskować czy na danej zmianie oleju zużywał się bardziej czy mniej. On to mierzył.
Choć może coś w tym jest że wydaje mi się że równiej chodzi? Może to nie placebo? https://www.youtube.com/watch?v=uMhN4M-Gcpo
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-09-2019 o 22:12
Tipo Station Wagon Longue 1.6 M-Jet 16v 120KM DDCT
Rocznik
2017
Napisał marx30
To rzeczy raczej niezauważalne. Efekt placebo jest taki że równiutko chodzi na jałowych tak jak moja alfa. Ale chyba przedwczoraj też tak chodził . Zwykle nie ufam takim dodatkom ale tym razem opieram się na opiniach jednego z alfaholików. Gość jest zawodowcem jeśli chodzi o analizy olejów. Po zawarości ppm w oleju metali z których zbudowany jest silnik można wywnioskować czy na danej zmianie oleju zużywał się bardziej czy mniej. On to mierzył.
Choć może coś w tym jest że wydaje mi się że równiej chodzi? Może to nie placebo? https://www.youtube.com/watch?v=uMhN4M-Gcpo
Test ten z yt przede wszystkim dowodzi tego, że zmiana starego oleju z mobila na świeżego motula wyciszyla silnik. Czy dodany środek do oleju poprawił jego własności, tego nie wiemy z tego testu.
Poza tym, środek ten modyfikuje skład oleju i razem z nim jest wylewany przy jego zmianie. I nie wiąże się z powierzchnią cylindrów i tłokow. Dlatego też nie przekonuje mnie zupełnie do jego stosowania. Wolę mimo wszystko xado (ceramizer) , który trwale zabezpiecza powierzchnię tarcia w cylindrach i tlokach, niezależnie od wymian oleju jego trwałość wystarcza na przebieg 100 tys km z wymianami oleju w międzyczasie. Efekty działania xado albo ceramizera są również do obejrzenia na yt.