A ja założyłem podłokietnik. IMHO dupy nie urywa i jak dla mnie jest za wysoko bo ja mam nisko fotel. Lepszą opcją jest tak jak w julce montowany do fotela bo się rusza razem z nim i można go całkiem złożyć. Tutaj niby też można go podnieść ale na dole jest otwarte pudło i jakoś tak dziwnie to wygląda (no ale schowek za to jest bardzo głęboki. Tzn jest wygodnie zwłaszcza w trasie ale zmiana biegów powoduje zginanie nadgarstka w dół. Da się za to trzymać kierę trzymając rękę na nim.
Trzeba było kupić dustera, tam "podłokietnik" jest wbudowany w fotel. Podłokietnik jak w pks 🤣
Fabryczny pasuje do kazdego tunelu. Trzeba tylko wywalić schowek i wjego miejsce wsadzić podłokietnik. Ma te zalete że jest przykrecany srubami do nadwozia. Te rozne niby dedykowane wynalazki do tunelu na jakies tam wkręciki więc jak dla mnie badziew. Robota jak robota trzeba ściągać tunel.
a ja wczoraj mojemu pogroziłem wizyta w ASO, żona zakomunikowała, że zaraz po odpaleniu wyskoczył check (więc zakładam, że na benzynie)
Po kontroli alfą obd wyjszło P0087.
Jak jeszcze raz to zrobi to idzie do ASO.