FiatPrime chyba pisał w jakimś temacie o wzmocnionych zaworach - były ceny i chyba jakiś serwis na północy podany, warto poszukać jak potrzebne. Widzę np. https://fiatklubpolska.pl/tipo-531/k.../17#post330161 ale było coś dokładniej kiedyś, poszukaj albo napisz na priva.
Znalazłem na tipo klubie (konkurencyjne forum) coś takiego:
"
Odpowiedz 2
Oczywiście rozmawiałem z nimi o tym. Chcesz mieć dalej gwarancję to należy użyć do naprawy oryginalnych części a głowica od t-jet LPG ma inną konstrukcje. Dzwoniłem natomiast do firmy "paradowscy" i oni produkują zawory na zamówienie i taki super mocny zawór do LPG dla naszego tipo kosztuje 80zl sztuka
"
Poszukaj tej firmy i zapytaj o Twój silnik.
Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 02-12-2018 o 20:19
Jutro mam zamiar zakupić tipo sw rok 2017 wrzesień. osoba sama dokładała lpg firmy stag. z ogłoszenia mam zdjęcia na których nie widać wiele jednak może ktoś wyczyta z nich co nie co.
SW z 95 konnym silnikiem ??? Trochę to słabo będzie jeździć jak z rodziną na wczasy pojedziesz .
miałem astre k 125km turbo. teraz mam przejściowo siene rocznik 1997 69km. jeden i drugi dowozi mnie w miejsce przeznaczenia. nie potrzebuję mocy. oby do przodu, oby tanio.
No to życzę miłego użytkowania. Niech ci si sprawuje jak najlepiej .
Kiedyś się jeździło maluchem, bo nie było nic innego. Przykład z d....
Kiedyś się używało tablicy kreślarskiej a nie SolidWorksa. Podobny przykład
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
słuchajcie. temat jest o LPG. dałem dwa zdjęcia odnośnie co to jest za komputer. może ktoś rozszyfruje, posiada taki. wy się skupiliście na maluchach, mocy itp. Ktoś posiada taki komputer staga?
Stag 4 Qbox basic.
Nie dziękuj
A tak serio to podstawowy sterownik STAGa
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
podstawowy czyli przyzwoity? każdy serwis obsłuży to czy tylko ten co montował mógł założyć jakieś swoje zabezpieczenia?
Każdy serwis LPG powinien obsłużyć ten sterownik (oczywiście musi posiadać odpowiedni kabel i soft).
Według mnie przyzwoity, sam miałem w poprzednim samochodzie stag 4 plus, teściu w swoim mial stag 4 i ani ja ani on złego słowa nie powiemy, ale jest jedna ważna rzecz, dobre wystrojenie, nie adaptacja na postoju, tylko z korektami w drodze, wtedy będzie działać jak należy. Ja zrobiłem poprzednim samochodem 80k bez problemów, teściu 90k.
Sam osobiście po gwarancji mam zamiar założyć instalacje ze stagiem do mojego tipo.