Napisał
jan ostrzyca W mojej Fabii (2015/16) 1.4 16 V + Landi Renzo nie ma dotrysku ani przełączania na PB. Może aktualny model tak ma, ale ja mając do wyboru nową generację wybrałem do LPG wersję ze starym silnikiem 1.4 16V, który nie wymaga takich zabiegów. Lejesz paliwo i jeździsz. Obecnie Dacia/Renault stosuje silniki 1.6 Sce Nissana. Co jest grubym błędem jeśli chodzi o stosowanie LPG. 1.6 Sce nie nadaje się do LPG i w Renault doskonale to wiedzą. Wcześniejsze silniki k7m i k4m stosowane w Dacii i Renault doskonale, niezawodnie i tanio współdziałały z LPG, o ile LPG był dobrze zamontowany. Silniki Fiata 1.4 95 km są tyle proste, że nie powinny wymagać dodatkowych zaleceń do LPG, oczywiście poza regularnymi przeglądami. Wszystkie wymagane/zalecane czynności poza serwisem co 15 tys. km nazywam "cyrkiem". Bo albo służą wyciąganiu dodatkowej kasy albo świadczą o tym, że są jakieś wady zestawu LPG, o których sprzedawca wie, ale nie bardzo chce otwarcie mówić.