Witamy na Fiat Klub Polska
5lubi to! -
Master
Nikt na śląsku nie bawi się w Tartarini, tylko AGŚ. Chyba że sie coś zmieniło, to najbliżej słyszałem o osobie w Krakowie
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
W temacie o problemach z LPG i błędzie P2195, padła nazwa gazownika z Jastrzębia - Zdrój: https://www.eko-car.com
który tartarini regulował.
Na grupie FB tipo, czasem w tematach z LPG odzywa się gościu chyba ze Skawiny. Po tym co pisze można odnieść wrażenie że zajmuje się LPG tartarini.
-
Master

Napisał
DamianoZaw
W temacie o problemach z LPG i błędzie P2195, padła nazwa gazownika z Jastrzębia - Zdrój:
https://www.eko-car.com
który tartarini regulował.
Na grupie FB tipo, czasem w tematach z LPG odzywa się gościu chyba ze Skawiny. Po tym co pisze można odnieść wrażenie że zajmuje się LPG tartarini.
Imię Jerzy? Czy konto ma na tak zwany przydomek, czyli jeśli mówimy o tym samym człowieku to "Struna" ?
-
Klubowicz
Nie. Ten z FB ma na imię chyba Marcin lub Mariusz. A strunę kojarzę z LPG-forum. Nawet pisałem do niego, ale on tartarini się nie zajmuje - tak mi odpowiedział w tamtym roku.
-
Master

Napisał
DamianoZaw
Nie. Ten z FB ma na imię chyba Marcin lub Mariusz. A strunę kojarzę z LPG-forum. Nawet pisałem do niego, ale on tartarini się nie zajmuje - tak mi odpowiedział w tamtym roku.
Jeśli mowa o Marcinie G. to zwykły user Tipo z Skawiny, mógł się coś wypowiadać na temat Struny bo też jest z Skawiny. Notabene sam korzystam z usług Struny z racji zablokowanego mojego sterownika BRC32. JEśli chodzi o Tartarini u Struny chyba się coś zmieniło, Marcin G. mi wspominał że kontaktował się z Struną i wychodziło na to że już ogarnia temat.
-
Klubowicz
Aha ok. Jeśli ktoś szuka w danej okolicy magika od tartarini to wydaje mi się że najlepiej napisać takie pytanie na forum LPG. Ktoś może się ujawni
-
Master
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 05-05-2021 o 20:46
-
Nowy klubowicz
Niestety mam kolejne problemy po wymianie uszczelki kolektora :/ od kilku dni po odpaleniu auta falują obroty na biegu jałowym, a jak zaczynam jechać to Tipo czasem nawet się przydusi. Czy ASO mogło coś spieprzyć przy ponownym montażu kolektora? Czy też trzeba by skalibrować ponownie LPG? Możecie coś poradzić?
Póki co zamierzam pojeździć więcej na benzynie, żeby sprawdzić czy to coś z LPG.
-
Master
Na pewno klibracja jest wymagana po ingerencji w silnik. Przynajmniej warto to najpierw sprawdzic
-
Nowy klubowicz

Napisał
brylancik13
Na pewno klibracja jest wymagana po ingerencji w silnik. Przynajmniej warto to najpierw sprawdzic
No tylko zdziwiło mnie to, że to się działo zaraz po uruchomieniu jak silnik był jeszcze zimny, czyli chodził jeszcze na benzynie. No chyba że jest w stanie odpalić się od razu na LPG jak jest ciepło.
-
Master
Jest w stanie uruchamiac na lpg ale nie sądzę ze o to chodzi. Jesli auto źle chodzi na PB to trzeba naprawic auto najpierw a pozniej zając sie LPG.
-
Master

Napisał
Davvid
No tylko zdziwiło mnie to, że to się działo zaraz po uruchomieniu jak silnik był jeszcze zimny, czyli chodził jeszcze na benzynie. No chyba że jest w stanie odpalić się od razu na LPG jak jest ciepło.
Typo objawy nieprawidłowej regulacji instalacji lpg w 1.4tjet falowanie po odpaleniu na PB, zalewanie na zimnym silniku na PB i itp.
-
Nowy klubowicz
Dzięki za podpowiedzi. Tak jeszcze myślę, że jak już pojadę na tą kalibrację gazu to może poproszę, żeby mi ustawili bogatszą mieszankę albo jakiś dotrysk benzyny przy wysokich obrotach - pomogłoby to obniżyć EGT czy źle kombinuję? Nie chciałbym po prostu za rok znowu robić tej uszczelki.
-
Master

Napisał
Davvid
Dzięki za podpowiedzi. Tak jeszcze myślę, że jak już pojadę na tą kalibrację gazu to może poproszę, żeby mi ustawili bogatszą mieszankę albo jakiś dotrysk benzyny przy wysokich obrotach - pomogłoby to obniżyć EGT czy źle kombinuję? Nie chciałbym po prostu za rok znowu robić tej uszczelki.
Przelewanie Ci nic nie da, tylko pogorszy sprawę i nadal bedzie rozjeżdżać mapy PB. Ma być tak ustawiona instalacja lpg, żeby odzwierciedlała zasilanie na PB sprawdzając korekty i AFR.
-
Nowy klubowicz

Napisał
steyr
Przelewanie Ci nic nie da, tylko pogorszy sprawę i nadal bedzie rozjeżdżać mapy PB. Ma być tak ustawiona instalacja lpg, żeby odzwierciedlała zasilanie na PB sprawdzając korekty i AFR.
Już jestem umówiony na przyszły tydzień na kalibrację, więc miejmy nadzieję, że to pomoże.
A tak z ciekawości, czemu źle skalibrowana instalacja LPG ma jakikolwiek wpływ na mapy PB? Nie znam się w ogóle na tym, ale na moją logikę skoro są osobne mapy i sterowniki to zawsze myślałem, że to jest zupełnie od siebie niezależne.
Podobne tematy
-
Napisany przez astr85 na forum Bravo II
Odpowiedzi: 12
Ostatni post: 19-12-2017, 21:14
-
Napisany przez mastermatek na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 13-05-2017, 11:44
-
Napisany przez astr85 na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 14-04-2017, 06:52
-
Napisany przez Brawoszka na forum Bravo II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 06-02-2015, 13:03
-
Napisany przez pawked20 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 20
Ostatni post: 02-04-2014, 21:39
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
cinsoft lpg
,
egt lpg
,
egt benzyna
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:43.
W sieci od 2007 roku.