Na stronie https://www.facebook.com/CINSOFT/?__...ref=nf&__xts__[0]=68.ARD0inGSNBOUjUmwXlqCgXo58KSIyPPTVqnwE8W-x86ILwZunxKtidrFdats68Up_ZCwoZ-UHCRib3zD5rEsockQAIkz8i9Z7AOmeQzfrSuejUYMqJ4i-xYmHBFGjp8mQ9YjxY2EWaEz4Ag3OhdwkBvmcirBishfoWcwKDa cLAs2_GRF9JQzOynvPZ80gHlzUL9sH2b5HBgPrpePkaWV28BK3 OqeWE0UKic28hlWCMIf3TmyX3V013g7Mjm4Z0Htmdl2xppVJyY HWOWyxx-guFNNaHYJ11qHzGxzhd-0w6MxtpunWj1uamngzTZm-toJHm3V2B2VF1eBzeqP2uVvkU53Pw jest post o fiacie tipo i podwyższaniu mocy. Przeczytać możemy między innymi :
"Remap Fiata Tipo 1.4 Tjet 120ps wyposażonego w fabryczną instalację LPG. Modyfikacja sterownika MED17.3.0 wymaga jego otwarcia. Auto z normą euro6, fabryczne nastawy LPG są jeszcze bardziej "eko" niż te dla benzyny."
" (...)20KM 40Nm, w powietrze nie idzie, a przede wszystkim poprawione EGT które zabija turbine oraz silnik"
oraz info z pw od cinsoft :
"Euro 6 a silnik dalej na pośrednim wtrysku. LPG przy pomiarach na hamowni afr ok 13 co daje wysoką temp spalin,"
Piszę o tym bo zaczynam się martwić, czy faktycznie jest coś na rzeczy ? Czy ta temperatura która obecnie występuje fabrycznie w naszych tipkach rzeczywiście jest aż tak wysoka i jak wielki negatywny wpływ może mieć ona dla naszych silników? Może jest ktoś kto bardziej ogarnia temat i może wyjaśnić jak to właściwie u nas jest i co powinniśmy, co możemy z tym zrobić. Czy warto skusić się na zabieg remapy w cinsofcie i przy okazji obniżyć temperaturę . Nie powiem że i km i Nm by się więcej nie przydało, ale w chwili obecnej bardziej zależy mi na tym by nie miała ta temperatura negatywnego wpływu na silnik i aby w miarę szybko, o ile jest taka konieczność, temu zaradzić.