Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 20 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 288
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #151
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    2,003
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Bo sama moc to może starczyć w wyścigach na ćwiartkę, w ruchu miejskim to trzeba mieć troche wyobrazni i sprytu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,111
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ach gdyby mieć te 180 KM pewnie by mi furtkę otwierał :-).
    Taaaa furtkę by ci otwierał- pomarzyć możesz. On by Ciebie tą furtką przydusił do słupka ze złości i nienawiści....
    Takie teraz czasy są...

  4. #153
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 sierpień 2012
    Skąd
    Tarnów
    Postów
    29
    Auto
    FIAT TIPO 1.4 t-jet LPGTECH
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Tak, ale będą poprawki mam nadzieję że ogarnie. Auto w zakresie średnich obciążeń pod wzniesienia faluje przy przyspieszaniu jak na sinusoidzie, 2 lub 3 takie zafahania i dopiero ciągnie równo. Jest problem wtedy z utrzymaniem stałego ciśnienia doładowania.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
    Ja robiłem program w ecumod i mam podobne falowania obrotów w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów.
    Ogólnie jest jakiś problem z utrzymaniem sterownia turbo. U mnie już zmieniali chłopaki mapy sterowania, jest lepiej, ale nie perfekcyjnie.

  5. #154
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    519
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Cytat Napisał arrhenius Zobacz post
    Ja robiłem program w ecumod i mam podobne falowania obrotów w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów.
    Ogólnie jest jakiś problem z utrzymaniem sterownia turbo. U mnie już zmieniali chłopaki mapy sterowania, jest lepiej, ale nie perfekcyjnie.
    To ciekawe bo gdzieś się tam chwalili, że rozpracowali o co chodzi i wiedzą jak to poprawić.


    Na tej stronie krzychk napisał, że biorą za to 700zł. https://fiatklubpolska.pl/silniki-benzynowe-tipo-534/t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749/7
    Ostatnio edytowane przez mechanizator9 ; 05-09-2021 o 21:47

  6. #155
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał arrhenius Zobacz post
    Ja robiłem program w ecumod i mam podobne falowania obrotów w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów.
    Ogólnie jest jakiś problem z utrzymaniem sterownia turbo. U mnie już zmieniali chłopaki mapy sterowania, jest lepiej, ale nie perfekcyjnie.
    A to ciekawie, bo założyłem temat na grupie fb i Pan z Ecumod dał pewną podpowiedź jakby temat znali bdb, więcej rąbka tajemnicy nie chcieli ujawnić. Kontaktowałem się z innym tunerem z Śląska, gdzie osoba z rodziny robiła te same zmiany mechaniczne i program ale w Bravo 1.4tjet i gość też zna temat i coś mi więcej podpowiedział. Tą podpowiedź przekazałem mojemu tuner-owi, zobaczymy co wymyśli. Jeździłem tym Bravo 1.4tjet z VL38 i zmienionym IC program też na ~170KM i tam praktycznie nie ma żadnych falowań. Pytanie czy kwestia tuner-a, czy kwestia sterownika ECM silnika Bravo 1.4tjet z Euro 4 a Tipo 1.4tjet Euro 6.

  7. #156
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    2,003
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Tunera to chyba każdy na południu poleci Cinka ze względu na wiedze i doswiadczenie. Ale nie zdziwiłbym sie że to moze moec zwiazek z tym drugim, bo te normy emisji i zmiany w sterownikach kazdy już chyba odczuł

  8. #157
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Tunera to chyba każdy na południu poleci Cinka ze względu na wiedze i doswiadczenie. Ale nie zdziwiłbym sie że to moze moec zwiazek z tym drugim, bo te normy emisji i zmiany w sterownikach kazdy już chyba odczuł
    No Cinka znam, tzn. słyszałem o nim. Temat ma 11 stron a chyba 1 w tym wątku napisałem o tym problemie, wiec może Cinek ogarnia temat bez problemu bo parę osób się chwaliło modyfikacjami u Cinka. Może się wypowiedzą.

  9. #158
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    519
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Cytat Napisał krzychk Zobacz post
    Moje auto jest z grudnia 2018r. i jaką ma normę to nie wiem.
    Po modyfikacji jest różnica ale trzeba mieć powyżej 2500 obrotów a od 3000 już wyraźnie lepiej ciągnie. Niestety po modyfikacji nie zniknęło falowanie przy przyspieszaniu o którym mówią także niektórzy posiadacze t-jet. ...
    Steyr patrząc na powyższy wpis trochę w to wątpię
    Krzychk robił soft u Cienka
    steyr lubi to.

  10. #159
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał arrhenius Zobacz post
    Ja robiłem program w ecumod i mam podobne falowania obrotów w zakresie od 2 do 4 tyś obrotów.
    Ogólnie jest jakiś problem z utrzymaniem sterownia turbo. U mnie już zmieniali chłopaki mapy sterowania, jest lepiej, ale nie perfekcyjnie.
    Nie proponowali Ci z Ecumod montaż gruszki z utwardzaną sprężyną do VL38?

  11. #160
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    519
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Przypuszczam, że chodzi Ci o ten mod i komentarz o gruszce https://m-partners.facebook.com/ecum...pe=3&source=48

  12. #161
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja kilka razy doświadczyłem zdławienia w przyspieszeniu przed modem i po modzie jak na razie z raz. Nie jest to falowanie a raczej lag podczas przyspieszania takie jakby chwilowe odpuszczenie gazu. Ale co do warunków w jakich to nastąpiło to ciężko coś wywnioskować.

  13. #162
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    Przypuszczam, że chodzi Ci o ten mod i komentarz o gruszce https://m-partners.facebook.com/ecum...pe=3&source=48
    Tak, stąd to zapytanie skoro arrhenius robił w Ecumod i miał już poprawki

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ja kilka razy doświadczyłem zdławienia w przyspieszeniu przed modem i po modzie jak na razie z raz. Nie jest to falowanie a raczej lag podczas przyspieszania takie jakby chwilowe odpuszczenie gazu. Ale co do warunków w jakich to nastąpiło to ciężko coś wywnioskować.
    Tutaj nie chodzi o laga, po prostu tak jak u mnie zdarza się że silnik nie rozwija mocy równomiernie podczas przyspieszania. Czuć falowania podczas przyspieszania, ma to odzwierciedlenie w skokach ciśnienia doładowania i w tym jest problem. Przy szybkim przyspieszaniu i zmianie biegów jest to mniej odczuwalne ale np jak jade pod wzniesienie na 4 biegu i zaczynam delikatnie przyspieszać nie gwałtownie w pewnym zakresie przyspieszenie jest jak na sinusoidzie nawet jak opory ruchu są tak duże że auto nie przyspiesza tylko próbuje utrzymać zadaną prędkość pod wzniesienie.

  14. #163
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    519
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Zauważyłem, że takie coś jest również odczuwalne nawet na 5 lub 6 biegu jadąc pod górkę na tempomacie tak około 110-120km/h.
    Coś tam fiat sp... bo tipo to ma i doblo i bravo chyba też.
    Drugi raz już bym tego samochodu nie kupił i jestem już kolejną osobą która też ma taką opinię o doblo z tym silnikiem i rocznikiem 2019.

  15. #164
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    2,003
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    A mówili: weź tego 1.4 95 KM. . .

  16. #165
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    A mówili: weź tego 1.4 95 KM. . .
    W serii 120KM dla mnie temat pomijalny odnośnie tego falowania, po programie zjawisko się nasiliło. Zobaczymy co poprawki przyniosą, ale 170KM to już poprawnie jeździ w kombi jak dla mnie i co ciekawe zużycie paliwa praktycznie nie wzrosło. Ostatnie tankowanie 10l lpg/100km a wiadomo wykorzystuje częściej cały zakres obrotów. Zużycie oleju mam pomijalne, raptem 0,5l na 15kkm przy lpg i już prawie 100kkm od początku na lpg bez problemów z silnikiem.


 
Strona 11 z 20 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

cinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t-jet 120 podniesienie mocy1.4 t jet chiptipo swap turbohttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474914chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenafabryczna instalacja chipcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoft

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl