Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Posty od 136 do 142 z 142
Like Tree28lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #136
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    36
    Postów
    438
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Lekko protestuję - nie przez wszystkich. Wprawdzie w moim przypadku z innych powodów niż techniczne ale jednak...
    TUNEUP Trójmiasto
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    ] ale dopiero wyśmiewanym urządzeniem do modyfikacji pedału gazu osiągnąłem przyjemność z niewachlowania (selektor )
    A co zamontowałeś?
    juri lubi to.

  4. #138
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    U mnie po modzie benzyna i lpg. Tylko program i na benzynie 95. Moc do gory nie tak wiele ale moment calkiem calkiem w oryginale było 211 i 210 niutków. Na benzynie maks moment o 400 obr niżej a na lpg o 100 obr niżej. Wgl wyglada na to że to co pisze fabryka to bajki jakies. Wg nich max momentu mial byc na 2500 obr. a był na 3400
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-05-2021 o 00:26
    nightingale79 lubi to.

  5. #139
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    36
    Postów
    438
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Piękny moment, napewno czuć różnice względem serii.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  6. #140
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    I tak i nie . Tak bo po 3 latach jeżdżenia chyba umiem porównać i widzę że nie ma tego "przyduszenia" jak dotąd i szybko się kończy obrotomierz. Nie, bo mimo wykresu mam wrażenie że jest tak jakby prawie równo od tych 2,5 tys do prawie 5. Nie ma jakiegoś pierd.lnięcia w plecy itp. Ale mimo tego że na papierze parametry jakoś dupy nie urywają doświadczam uczucia takiego jak w volvo z D4 że już w trakcie przyspieszania trzeba odpuścić gazu bo już styknie . Tyle że tam było 180 KM ale kloc był ciężki. Jak pytam mojej lubej czy widzi różnicę bo pozwoliłem sobie na kilka odcinków testowych to mi powiedziała że tak bo się bardziej boi . Pamiętacie porucznika Zubka z 07 zgłoś się jak próbują z warszawy do gańska zdążyć przed samolotem starym mercedesem? To właśnie to . Ominął mnie na szczęście wykład od teściowej która jak usłyszała że pojechałem na remap to mimo 70-tki na karku wiedziała co to jest i wcale jej sie to nie spodobało . Reasumując jest OK myślę że mi wystarczy (przynajmniej na razie . Nie pobadałem jeszcze czy nadal jest ta dziura między 1 a 2 bo już się tak nauczyłem że na jedynce nie pałuję żeby uniknąć tego kangura i ulżyć dwumasie podwójnej roboty. Rodzi to takie sytuacje że co bardziej nieciepliwy mimo że w aucie często słabszym już jest na drugim pasie i wyprzedza. A tu cyk dwójeczka i dopiero rura i zdziwko. No imuszę zwrócić honor Cinkowi któremu jak przypomniałem jaka była historia z poprzednim terminem (FYI dzień przed odwołał z przyczyn technicznych miał zadzwonić co dalej i nie zadzwonił), przeprosił że mu wyleciało z głowy i udzielił bardzo porządnego rabatu.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-05-2021 o 23:19
    juri i nightingale79 lubią to.

  7. #141
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    42
    Postów
    329
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Bardzo fajny wykres. Chyba też się skuszę.

  8. #142
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tylko ja się zastanawiam jak to jest że każde auto fabrycznie ma co innego (zwykle kompletnie inaczej niż deklaruje producent) i za każdym razem wychodzi co innego . Nie wiem czy wykres jest idealny na lpg pik ok 3100 obr może być zaletą ale i wadą ze względu na zużycie paliwa (jeszcze nie miałem okazji potestować okolic 3000 obr przez dłuższy czas na 6-tym biegu w sensie prędkości przelotowej). Mała uwaga jakby pojechać z wlanym 98 (Cinek pyta na dzień dobry co jest wlane) to ciut wiecej mocy można wysmarzyć. No ale już potem na tym trzeba jeździć. I pewnie dało by się jeszcze odrobinę więcej ale Cinek facet z doświadczeniem nie będzie nadstawiał d.py żeby komuś kilka koników dodać ryzykując rozd.pcenie silnika. A wgl żeby to obiektywnie porównać (sprinty, elastyczność na biegach itp. to by trzeba się umówić kilkoma zmodzonymi autamina jakiejś A1 itp S3 i se pojeździć . Wgl zaczyna mnie korcić 500 w abarcie no ale 100 koła za to dać to absurd.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2021 o 18:54
    juri lubi to.


 
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 21:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 12:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 20:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet 120 podniesienie mocy

fiat 1 4 t jet metatron

cinsoft forum

fabryczna instalacja chip

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cena

cinsoft cena

cinsoft lpg

cinsoft cena site:fiatklubpolska.pl

1.com4 tjet tuning

cinsoft

fiat 1.4 turbo modyfikacji

cinsoft program garrett

silnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft

1.4 t jet podnoszenie mocy

fabryczna instalacja LPG chip fiat tipo

1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterowniku

t-jet tuning forum

chip tuning fiat tipo 1.4 Facebook

chip tuning fiat tipo 1.4 forum

gt1446 tipo

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl