Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 19 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 281
Like Tree38lubi to!

Temat: T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]  

  1. #136
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Lekko protestuję - nie przez wszystkich. Wprawdzie w moim przypadku z innych powodów niż techniczne ale jednak...
    TUNEUP Trójmiasto
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rajtkezjusz Zobacz post
    ] ale dopiero wyśmiewanym urządzeniem do modyfikacji pedału gazu osiągnąłem przyjemność z niewachlowania (selektor )
    A co zamontowałeś?
    juri lubi to.

  4. #138
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    U mnie po modzie benzyna i lpg. Tylko program i na benzynie 95. Moc do gory nie tak wiele ale moment calkiem calkiem w oryginale było 211 i 210 niutków. Na benzynie maks moment o 400 obr niżej a na lpg o 100 obr niżej. Wgl wyglada na to że to co pisze fabryka to bajki jakies. Wg nich max momentu mial byc na 2500 obr. a był na 3400
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-05-2021 o 01:26
    nightingale79 lubi to.

  5. #139
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Piękny moment, napewno czuć różnice względem serii.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  6. #140
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    I tak i nie . Tak bo po 3 latach jeżdżenia chyba umiem porównać i widzę że nie ma tego "przyduszenia" jak dotąd i szybko się kończy obrotomierz. Nie, bo mimo wykresu mam wrażenie że jest tak jakby prawie równo od tych 2,5 tys do prawie 5. Nie ma jakiegoś pierd.lnięcia w plecy itp. Ale mimo tego że na papierze parametry jakoś dupy nie urywają doświadczam uczucia takiego jak w volvo z D4 że już w trakcie przyspieszania trzeba odpuścić gazu bo już styknie . Tyle że tam było 180 KM ale kloc był ciężki. Jak pytam mojej lubej czy widzi różnicę bo pozwoliłem sobie na kilka odcinków testowych to mi powiedziała że tak bo się bardziej boi . Pamiętacie porucznika Zubka z 07 zgłoś się jak próbują z warszawy do gańska zdążyć przed samolotem starym mercedesem? To właśnie to . Ominął mnie na szczęście wykład od teściowej która jak usłyszała że pojechałem na remap to mimo 70-tki na karku wiedziała co to jest i wcale jej sie to nie spodobało . Reasumując jest OK myślę że mi wystarczy (przynajmniej na razie . Nie pobadałem jeszcze czy nadal jest ta dziura między 1 a 2 bo już się tak nauczyłem że na jedynce nie pałuję żeby uniknąć tego kangura i ulżyć dwumasie podwójnej roboty. Rodzi to takie sytuacje że co bardziej nieciepliwy mimo że w aucie często słabszym już jest na drugim pasie i wyprzedza. A tu cyk dwójeczka i dopiero rura i zdziwko. No imuszę zwrócić honor Cinkowi któremu jak przypomniałem jaka była historia z poprzednim terminem (FYI dzień przed odwołał z przyczyn technicznych miał zadzwonić co dalej i nie zadzwonił), przeprosił że mu wyleciało z głowy i udzielił bardzo porządnego rabatu.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2021 o 00:19
    nightingale79 lubi to.

  7. #141
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    363
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Bardzo fajny wykres. Chyba też się skuszę.

  8. #142
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Tylko ja się zastanawiam jak to jest że każde auto fabrycznie ma co innego (zwykle kompletnie inaczej niż deklaruje producent) i za każdym razem wychodzi co innego . Nie wiem czy wykres jest idealny na lpg pik ok 3100 obr może być zaletą ale i wadą ze względu na zużycie paliwa (jeszcze nie miałem okazji potestować okolic 3000 obr przez dłuższy czas na 6-tym biegu w sensie prędkości przelotowej). Mała uwaga jakby pojechać z wlanym 98 (Cinek pyta na dzień dobry co jest wlane) to ciut wiecej mocy można wysmarzyć. No ale już potem na tym trzeba jeździć. I pewnie dało by się jeszcze odrobinę więcej ale Cinek facet z doświadczeniem nie będzie nadstawiał d.py żeby komuś kilka koników dodać ryzykując rozd.pcenie silnika. A wgl żeby to obiektywnie porównać (sprinty, elastyczność na biegach itp. to by trzeba się umówić kilkoma zmodzonymi autamina jakiejś A1 itp S3 i se pojeździć . Wgl zaczyna mnie korcić 500 w abarcie no ale 100 koła za to dać to absurd.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2021 o 19:54
    juri lubi to.

  9. #143
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Btw chciałem Wam pokazać jak porucznik Zubek w 07 zgloś się trzymał tej rączki przy podsufitce ale nie mogłem sobie przypomnieć w którym odcinku ro było. I zakupiłem całą serię płyt z tym serialem jakiś tydzień temu . A na drugi dzień czytam że "Borewicz" zmarł :-(.

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2016
    Skąd
    Stalowa Wola
    Postów
    114
    Auto
    Tipo 2016
    Rocznik
    2016
    ze skrajności w skrajność
    W niektórych wątkach obgryzanie paznokci czy zawory i gniazda wytrzymają bo jakieś cięcia były przy silniku a tu proszę: "tjuning" no aż miło poczytać
    juri lubi to.

  11. #145
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Tak wyszło u mnie, największa różnica jest pow. 3krpm. Program robiony pod zasilanie LPG, bez żadnych dotryskow Pb i itp. jestem zadowolony, spalanie przy normalnej jeździe bez większych zmian aczkolwiek mam wrażenie że jakby mniejsze ale to kwestia przejechania większej ilości km. Seria zmierzona jest już na VL38. Sorry za jakość. Seria 132KM i 214Mm, mod 167KM i 247Nm.



    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 27-08-2021 o 12:11

  12. #146
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,916
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Robiłeś to u Heka?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #147
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Robiłeś to u Heka?
    Tak, ale będą poprawki mam nadzieję że ogarnie. Auto w zakresie średnich obciążeń pod wzniesienia faluje przy przyspieszaniu jak na sinusoidzie, 2 lub 3 takie zafahania i dopiero ciągnie równo. Jest problem wtedy z utrzymaniem stałego ciśnienia doładowania.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  14. #148
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie widzę krzywej ale u mnie na seryjnej turbinie Cinek wysmażył 252 Nm ok 3000 obr. No ale wiadomo mocy sporo mniej
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 30-08-2021 o 21:43

  15. #149
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,266
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Widziałem u Ciebie, u mnie nie ma takiego spadku momentu w wyższych partiach obrotów.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  16. #150
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No tak przypuszczam, cudów nie ma . BTW mam takiego dalszego sąsiada, młodszy synek, na stanowisku itp, wielbiciel droższych niemieckich furek dla którego auta pokroju plebejskiego tipo to plankton. I raz tak się złożyło że jechaliśmy tą samą trasą gdzie można było depnąć (kończy się zabudowany fajna droga itp. Tzn ja nie wiedziałem że on za mną jedzie,pojechałem po swojemu aż tu nagle coś mi siedzi na zderzaku. No to rura ale było ograniczenie więc z rozsądku zwolniłem (no i tak powyżej limitu) on twardo dalej pocisnął na maxa (wtedy się zorientowałem że to on), potem znów się zrównaliśmy bo musiał zwolnić, znów rura itp. Reasumując na moją ulicę przyjechałem pierwszy mimo że auto ma mocniejsze (utknął za jakimś autobusem).Od tego czasu z daleka mówi mi dzień dobry . Ach gdyby mieć te 180 KM pewnie by mi furtkę otwierał :-).
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-08-2021 o 05:03


 
Strona 10 z 19 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Diagnostyka, Tuning, Modyfikacje softu.
    Napisany przez egon na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 21-11-2020, 22:45
  2. Palio Weekend 98 - ISOFIX. Jest opcja?
    Napisany przez przemomemory na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-01-2018, 13:32
  3. XV Zlot FKP i TTT - 1 maja (opcja dla gości)
    Napisany przez ciechu na forum Ogólnopolskie zloty
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 18-04-2017, 21:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474916

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-44749

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474912

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534t-jet-tuning-modyfikacje-oraz-opcja-z-lpg-4474913

chip tuning fiat bravo 1.4 t-jet cenacinsoft cenacinsoft lpgcinsoft cena site:fiatklubpolska.pl1.com4 tjet tuninggt1446 tipo1.4 t jet chiptipo swap turbofabryczna instalacja chipcinsoft forumcinsoft program garrettsilnik 1.4 t jet 120 chip tuning cinsoft 1.4 t jet podnoszenie mocyfabryczna instalacja LPG chip fiat tipo1.4 t Jet dwie mapy na seryjnym sterownikut-jet tuning forumchip tuning fiat tipo 1.4 Facebookchip tuning fiat tipo 1.4 forumfiat 1.4 turbo modyfikacjicinsoftfiat 1 4 t jet metatron

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl