U mnie po modzie benzyna i lpg. Tylko program i na benzynie 95. Moc do gory nie tak wiele ale moment calkiem calkiem w oryginale było 211 i 210 niutków. Na benzynie maks moment o 400 obr niżej a na lpg o 100 obr niżej. Wgl wyglada na to że to co pisze fabryka to bajki jakies. Wg nich max momentu mial byc na 2500 obr. a był na 3400
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 01-05-2021 o 01:26
Piękny moment, napewno czuć różnice względem serii.
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
I tak i nie . Tak bo po 3 latach jeżdżenia chyba umiem porównać i widzę że nie ma tego "przyduszenia" jak dotąd i szybko się kończy obrotomierz. Nie, bo mimo wykresu mam wrażenie że jest tak jakby prawie równo od tych 2,5 tys do prawie 5. Nie ma jakiegoś pierd.lnięcia w plecy itp. Ale mimo tego że na papierze parametry jakoś dupy nie urywają doświadczam uczucia takiego jak w volvo z D4 że już w trakcie przyspieszania trzeba odpuścić gazu bo już styknie . Tyle że tam było 180 KM ale kloc był ciężki. Jak pytam mojej lubej czy widzi różnicę bo pozwoliłem sobie na kilka odcinków testowych to mi powiedziała że tak bo się bardziej boi . Pamiętacie porucznika Zubka z 07 zgłoś się jak próbują z warszawy do gańska zdążyć przed samolotem starym mercedesem? To właśnie to . Ominął mnie na szczęście wykład od teściowej która jak usłyszała że pojechałem na remap to mimo 70-tki na karku wiedziała co to jest i wcale jej sie to nie spodobało . Reasumując jest OK myślę że mi wystarczy (przynajmniej na razie . Nie pobadałem jeszcze czy nadal jest ta dziura między 1 a 2 bo już się tak nauczyłem że na jedynce nie pałuję żeby uniknąć tego kangura i ulżyć dwumasie podwójnej roboty. Rodzi to takie sytuacje że co bardziej nieciepliwy mimo że w aucie często słabszym już jest na drugim pasie i wyprzedza. A tu cyk dwójeczka i dopiero rura i zdziwko. No imuszę zwrócić honor Cinkowi któremu jak przypomniałem jaka była historia z poprzednim terminem (FYI dzień przed odwołał z przyczyn technicznych miał zadzwonić co dalej i nie zadzwonił), przeprosił że mu wyleciało z głowy i udzielił bardzo porządnego rabatu.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2021 o 00:19
Bardzo fajny wykres. Chyba też się skuszę.
Tylko ja się zastanawiam jak to jest że każde auto fabrycznie ma co innego (zwykle kompletnie inaczej niż deklaruje producent) i za każdym razem wychodzi co innego . Nie wiem czy wykres jest idealny na lpg pik ok 3100 obr może być zaletą ale i wadą ze względu na zużycie paliwa (jeszcze nie miałem okazji potestować okolic 3000 obr przez dłuższy czas na 6-tym biegu w sensie prędkości przelotowej). Mała uwaga jakby pojechać z wlanym 98 (Cinek pyta na dzień dobry co jest wlane) to ciut wiecej mocy można wysmarzyć. No ale już potem na tym trzeba jeździć. I pewnie dało by się jeszcze odrobinę więcej ale Cinek facet z doświadczeniem nie będzie nadstawiał d.py żeby komuś kilka koników dodać ryzykując rozd.pcenie silnika. A wgl żeby to obiektywnie porównać (sprinty, elastyczność na biegach itp. to by trzeba się umówić kilkoma zmodzonymi autamina jakiejś A1 itp S3 i se pojeździć . Wgl zaczyna mnie korcić 500 w abarcie no ale 100 koła za to dać to absurd.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 02-05-2021 o 19:54
Btw chciałem Wam pokazać jak porucznik Zubek w 07 zgloś się trzymał tej rączki przy podsufitce ale nie mogłem sobie przypomnieć w którym odcinku ro było. I zakupiłem całą serię płyt z tym serialem jakiś tydzień temu . A na drugi dzień czytam że "Borewicz" zmarł :-(.
ze skrajności w skrajność
W niektórych wątkach obgryzanie paznokci czy zawory i gniazda wytrzymają bo jakieś cięcia były przy silniku a tu proszę: "tjuning" no aż miło poczytać
Tak wyszło u mnie, największa różnica jest pow. 3krpm. Program robiony pod zasilanie LPG, bez żadnych dotryskow Pb i itp. jestem zadowolony, spalanie przy normalnej jeździe bez większych zmian aczkolwiek mam wrażenie że jakby mniejsze ale to kwestia przejechania większej ilości km. Seria zmierzona jest już na VL38. Sorry za jakość. Seria 132KM i 214Mm, mod 167KM i 247Nm.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez steyr ; 27-08-2021 o 12:11
Robiłeś to u Heka?
Lepszy
Power
Gamoniu
Tak, ale będą poprawki mam nadzieję że ogarnie. Auto w zakresie średnich obciążeń pod wzniesienia faluje przy przyspieszaniu jak na sinusoidzie, 2 lub 3 takie zafahania i dopiero ciągnie równo. Jest problem wtedy z utrzymaniem stałego ciśnienia doładowania.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Nie widzę krzywej ale u mnie na seryjnej turbinie Cinek wysmażył 252 Nm ok 3000 obr. No ale wiadomo mocy sporo mniej
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 30-08-2021 o 21:43
Widziałem u Ciebie, u mnie nie ma takiego spadku momentu w wyższych partiach obrotów.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
No tak przypuszczam, cudów nie ma . BTW mam takiego dalszego sąsiada, młodszy synek, na stanowisku itp, wielbiciel droższych niemieckich furek dla którego auta pokroju plebejskiego tipo to plankton. I raz tak się złożyło że jechaliśmy tą samą trasą gdzie można było depnąć (kończy się zabudowany fajna droga itp. Tzn ja nie wiedziałem że on za mną jedzie,pojechałem po swojemu aż tu nagle coś mi siedzi na zderzaku. No to rura ale było ograniczenie więc z rozsądku zwolniłem (no i tak powyżej limitu) on twardo dalej pocisnął na maxa (wtedy się zorientowałem że to on), potem znów się zrównaliśmy bo musiał zwolnić, znów rura itp. Reasumując na moją ulicę przyjechałem pierwszy mimo że auto ma mocniejsze (utknął za jakimś autobusem).Od tego czasu z daleka mówi mi dzień dobry . Ach gdyby mieć te 180 KM pewnie by mi furtkę otwierał :-).
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-08-2021 o 05:03