Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 232
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    W T-Jet turbina jest pancerna,w Tipo z systemem s&s nawet nie trzeba jej studzić po ciśnięciu.
    Trochę w tym stwierdzeniu za bardzo się rozpedziłeś. Studzenie studzeniem, brak ciśnienia oleju na łożysku slizgowym przy obracajacej sie turbinie jest problemem.
    marnyd4d lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał himluk Zobacz post
    Panowie, który silnik będzie mniej awaryjny 1.4 16v 95 KM czy 1.4 T-Jet 16v 120 KM. Czy silnik z turbina może stwarzać problemy? Na co uważać? No i najważniejsze, który byście wybrali, żeby służył jak najdłużej z LPG. Pozdrawiam
    oba to rodzina FIRE, ale uwaga kolizyjne silniki, wiec nie zapominaj o wymienia paska rozrządu :-

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ffun Zobacz post
    Ok wszystko wróciło, widać warunki atmosferyczne nie były wystarczające, wczoraj wszystko normalnie już działało, ale auto nie wyłącza się tak często jak wcześniej. I miałem porównanie jazda z i bez. Jest różnica, pewnie maleje ona wraz z kilometrami ale w mieście powinna być w miarę odczuwalna. Miało by to większy sens gdyby dodać czujnik czy kierowca trzyma rękę na kierownicy. Jak zatrzymuję się na światłach to zwykle jeżeli zaraz ruszysz trzymasz przynajmniej jedną na kierownicy. Jeżeli wiesz, że przez najbliższy czas nie ruszysz to zwykle ręce odpoczywają... Pewnie trzeba by to przetestować ale to co jest teraz to trochę za mało by poznać intencje kierowcy.

    Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
    gdy miałem firmowy fiatowski akumulator, to SS był kapryśny, czyli musialem mieć dobrze naładowane aku, ale gdy po prawie 5 latach aku permamentnie wyzioneło ducha (spuchł jak stara bateria od telefonu ) i zakupiłem innej firmy aku (banner bull.. bo taki był w najbliższym sklepie), to jakby wszystkie problemy z kaprysami SS znikły, nawet w ostatnią zimę działał (oczwiści po rozgrzaniu silnika), nowe aku zaliczyło juz 2 zimy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Przynajmniej opinie o Tartarini sa dobre, minusem przeważnie jest jej cena
    tartarini moj ojciec przez 13 lat na tym jeździł w palio nic nie padło, ale co roku gaziarz to doglądał (regulacje filtry i inne bzdury)

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 czerwiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Wiek
    45
    Postów
    75
    Auto
    Tipo SW 1.4 tjet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał PiotrK1964 Zobacz post
    500 km w trasie (Olsztyn-Warszawa) = 6,8 /100
    500 km w mieście (Olsztyn) = 8,1 / 100
    Wszystko przy spokojnej jeździe z włączoną funkcją StartStop.
    podziwiam
    ja Kraków 10-12, trasa 8 - jakieś różnice w spalaniu na początku i po kilku tysiącach zauważyłeś?

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    199
    Auto
    Tipo Sw 1.4 t-jet lpg żony
    Rocznik
    2017
    T-jet nie jest mistrzem oszczędności i jak na 120 km i w miarę nie dużą masę pali dużo. Gdyby palił tyle, ale miał te 150 km jak w bravo to jeszcze jakoś by to uszło. Na forum streetracing, gdzie czytałem o możliwościach tego silnika tunerzy pisali, że właśnie w średnim zakresie obrotów mapy paliwowe są niedopracowane. Wspominają, że po modyfikacji + zmiana turbiny z wersji 150 można osiągnąć 170-180 km przy zachowaniu tego samego spalania. Może wersja euro 6 jest wykastrowana bo na forum bravo raczej nikt nie narzeka na dynamikę wersji 120km . Ja nie jeżdżę jakimiś super mocnymi autami, ale nie uważam aby SW z t-jet em był dynamiczny. Da się nim bezpiecznie wyprzedzać i jazda nim w porównaniu do wersji 95 km to niebo a ziemia, ale jak ktoś szuka w miarę dynamicznego kombi to modyfikacja lub trzeba szukać czegoś innego. U mnie jeździ żona z dziećmi czyli ma być bezpiecznie i tanio dzięki LPG t-jet spełnia w 100%.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2017
    Skąd
    ???????????
    Postów
    280
    Auto
    Auto
    Rocznik
    1970
    Co do spalania to nie narzekam ale 90km/h nie jeżdżę. Szkoda tylko, że początkowe biegi takie krótkie. Auto fajnie przyspiesza ale musiałbym ruszać z 2 by to miało sens (a się nie da bo to 1.4 a nie 1.6). Na 1 od razu na stracie jesteś w du... W zakresie biegów 3-5 jest przyzwoicie.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    199
    Auto
    Tipo Sw 1.4 t-jet lpg żony
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ffun Zobacz post
    Na 1 od razu na stracie jesteś w du... W zakresie biegów 3-5 jest przyzwoicie.
    Dokładnie, od razu odechciewa się ścigania ze świateł.

  8. #37
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Loczek30 Zobacz post
    Wspominają, że po modyfikacji + zmiana turbiny z wersji 150 można osiągnąć 170-180 km przy zachowaniu tego samego spalania.
    Trochę słabo wspominają. Trzeba jeszcze wymienić wałek rozrządu, są inne parametry otwarcia zaworów w T-Jet 180KM. Oryginalnie taki był montowany w Abarth Grande Punto Essesse. Gdy kupiło się wersję 155KM, to do kilku tysięcy km. można było legalnie w ASO zrobić upgrade do 188KM - przysyłane były drewniane skrzynie z nowymi kołami, gratami do silnika itd

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Akurat na STREET RACING są same super opinie odnośnie modyfikacji 1,4 T-Jet. Najwięcej zafascynowanych wariatów tym silnikiem jest na greckich forach street racerów. Po dość dużych modyfikacjach (ale tylko w osprzęt , słupek zostaje nie ruszony) wykręcają po 300KM i 300Nm.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jako że nie mam jeszcze samochodu , może mi ktoś z użytkowników T -Jeta sprawdzić jaką ma turbinę ? Dane z tabliczki znamionowej na korpusie turbosprężarki. Czy jest to VL37 , czy VL39 ? Trzeba przygotować graty do modyfikacji

  10. #39
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2008
    Skąd
    KRAKÓW
    Wiek
    49
    Postów
    664
    Auto
    TIPO
    Rocznik
    XI 2016
    Od 5 dni jeżdżę Tipo HB 1,4 Tjet. Spalanie w mieście przyjeździe bez przesadnego oszczędzania ale też bez jakiegoś pałowania to .... 12 litrów Pb na 100km!!! Wywołało to na mnie szokujący szok Stwierdziłem że trochę za drogo mnie to wychodzi i zmieniłem styl jazdy na "eko-dziadko-drajwing". Więc zeszło do 8,9 litra i nie ma bola żeby było mniej!!! Dodam jeszcze że używam S&S. Wczoraj trochę jazdy w trasie z lekkimi górkami i 6,9 litra. Jak dla mnie za dużo! Do tego silnika tylko LPG żeby to miało ręce i nogi finansowo.

    Zadam tylko Wam jedno pytanie! Czy Wasze Tjet'y też mają takie głośne skrzynie biegów ? Słychać ją bardzo wyraźnie szczególnie w zakresach biegów 1 do 3. Potem jest już ciszej. Bardzo wyraźnie czuć i słychać zmianę biegu z 1-2 i 2-3 :/ Nie wiem czy TTTM czy ten egzemplarz ma coś skopane. Jak dla mnie w porównaniu do 1,4 95 KM w 1,4 Tjet jest zero precyzji i kultury pracy skrzyni biegów.
    FIAT BRAVA 1.6 16V - w krainie wiecznej rdzy ...
    LANCIA LYBRA 1.9 JTD - odjechała w siną dal ...
    FIAT CINQUECENTO 704 - "The End" po 23 latach ...
    -------------------------------------------------------------
    FIAT TIPO 1.4 95KM + LPG


  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Fiat Tipo HB 1.4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2000 / 2017
    Z ciekawości zresetowałem pomiar spalania - podczas samej tylko jazdy po mieście (Warszawa, korki) mam spalanie na poziomie 7.8-8.5l/100km. Na trasie 90-120km/h 4.7-7.0l/100km. Średnio miasto + trasa - na chwilę obecną 7.6-7.8l.
    Od nowości mam wyłączony S&S i nie uprawiam "dziadkowej" jazdy, ale jeżdżę przewidując sytuację i dużo hamuję silnikiem. Korzystam też z tempomatu (ustawiam go w przedziale 110-120km/h).

    W moim Tipo HB skrzynia pracuje cicho. Jedyny dźwięk jaki można by uznać za niepożądany (mam bardzo dobry słuch) to cichutkie "iiiiiiiiiiii" turbiny od 2200-2300obr/min. - który potem, powyżej tych obrotów silnik całkowicie zagłusza.

    Obecny przebieg 1700km począwszy od daty odbioru pod koniec kwietnia 2017.
    Ostatnio edytowane przez Grimlock_ ; 28-06-2017 o 21:46

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2016
    Skąd
    Katowice
    Postów
    266
    Auto
    Fiat 500X Lounge 1.6 E-Torq
    Rocznik
    2015
    Dokladnie brzmi to tak że wszytkie auta od wrzesnia 2017 muszą byc wyposazone gpf , nie dotyczy to aut fizycznie wyprodukowanych do wrzesnia 2017 roku. Tak odpowiedz otrzmałem z Fiata .W 2018 czerwiec . Auta które nie zostana sprzedane z roku 2017bez filtra gpf nie bedą mogły być zarejestrowane .
    Peugeot w prwadza już w wszytkich autach
    Technika | Benzynowy silnik 1.2 PureTech z filtrem cząstek stałych GPF! | DailyDriver.pl

    Czytaj więcej: http://fiatklubpolska.pl/silniki-ben...#ixzz4lKQUtqj1

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Gummersbach DE
    Wiek
    39
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ZAFFERANO Zobacz post
    Zadam tylko Wam jedno pytanie! Czy Wasze Tjet'y też mają takie głośne skrzynie biegów ? Słychać ją bardzo wyraźnie szczególnie w zakresach biegów 1 do 3. Potem jest już ciszej. Bardzo wyraźnie czuć i słychać zmianę biegu z 1-2 i 2-3 :/ Nie wiem czy TTTM czy ten egzemplarz ma coś skopane. Jak dla mnie w porównaniu do 1,4 95 KM w 1,4 Tjet jest zero precyzji i kultury pracy skrzyni biegów.
    Mam takie same wrażenie. Byłem w ASO i kierownik serwisu skwitował to tak " Tipo tak ma to normalny dźwięk przy zmianie biegów, należy zmieniać biegi w sposób delikatny i płynnie" tak to skwitował.
    ZAFFERANO lubi to.
    Był: Fiat Tipo 1.4 i.e
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
    VW T4 Multivan 2.5 TDI
    Jest: Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ZAFFERANO Zobacz post
    Zadam tylko Wam jedno pytanie! Czy Wasze Tjet'y też mają takie głośne skrzynie biegów ? Słychać ją bardzo wyraźnie szczególnie w zakresach biegów 1 do 3. Potem jest już ciszej. Bardzo wyraźnie czuć i słychać zmianę biegu z 1-2 i 2-3 :/ Nie wiem czy TTTM czy ten egzemplarz ma coś skopane. Jak dla mnie w porównaniu do 1,4 95 KM w 1,4 Tjet jest zero precyzji i kultury pracy skrzyni biegów.
    U mnie w Alfie , jako że to 2,0 jtdm nie ma już padającej skrzyni M32 , tylko F40 , zapięcie każdego biegu , to odgłos przypominający przeładowanie kałacha. Też na początku mi to przeszkadzało , ale przez 150000 km już przywykłem.
    Ostatnio edytowane przez giannini ; 29-06-2017 o 00:53

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 kwiecień 2017
    Skąd
    Gummersbach DE
    Wiek
    39
    Postów
    59
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał giannini Zobacz post
    U mnie w Alfie , jako że to 2,0 jtdm nie ma już padającej skrzyni M32 , tylko F40 , zapięcie każdego biegu , to odgłos przypominający przeładowanie kałacha.
    Dobre porównanie.
    ZAFFERANO lubi to.
    Był: Fiat Tipo 1.4 i.e
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
    VW T4 Multivan 2.5 TDI
    Jest: Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet Lounge "Lusso"

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008
    Cytat Napisał ZAFFERANO Zobacz post
    TTTM czy ten egzemplarz ma coś skopane. Jak dla mnie w porównaniu do 1,4 95 KM w 1,4 Tjet jest zero precyzji i kultury pracy skrzyni biegów.
    95 km i t-jet mają inne skrzynie biegów?


 
Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 13:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 17:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 11:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo 1.4 120km problemy

1.4 t-jet opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345444

fiat 1.4 turbo

1.4 t jet

1.4 t-jet

silnik 1.4 t jet

tipo 1.4 t-jet opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

1.4 t jet 120

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345445

1.4 t-jet bierze olej1.4 tjet opiniet-jet bierze olejfiat tipo 1.4 t-jet tuning1.4 tjetsilnik 1.4 t jet awarie1.4 t-jet a lpg czy warto1.4 t-jet 120fiat grande punto 1.4 t-jet spalaniefiat 1 4 czy 1 4ttuning tipo 1.4 t-jettipo 1.4 t-jet chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl