Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 6141516
Posty od 226 do 231 z 231
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #226
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Skrzynia w wolnossaku maselko? No to faktycznie cos nie halo z regulacją w tym tjecie, bo jest dokladnie odwrotnie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    139
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Skrzynia w wolnossaku maselko? No to faktycznie cos nie halo z regulacją w tym tjecie, bo jest dokladnie odwrotnie
    Nie tylko ja to słyszę i czuję . Cofnij się do 3 i 4 strony tego wątku i przeczytaj , ktoś to jeszcze potwierdzał .
    To jest cytat kolegi ZAFFERANO 4 strona:
    ,,Nie wiem! Ja w 95KM nic nie słyszę natomiast w t-jet wyraźnie słyszę "jęk" skrzyni, najgłośniej na jedynce, ciszej na dwójce i troszeczkę na trójce. Potem jej już nie słychać, natomiast każda zmiana biegu w zakresie 1-3 to jest takie podwójne brzdęknięcie - ktoś wyżej napisał - jak przy przeładowaniu kałacha. 4 do 6 jest to mniej odczuwalne. Tydzień już jeżdżę t-jet'em i drażni mnie strasznie ta cecha skrzyni ''

  4. #228
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    33
    Postów
    1,490
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maurycy Zobacz post
    Nie tylko ja to słyszę i czuję . Cofnij się do 3 i 4 strony tego wątku i przeczytaj , ktoś to jeszcze potwierdzał .
    To jest cytat kolegi ZAFFERANO 4 strona:
    ,,Nie wiem! Ja w 95KM nic nie słyszę natomiast w t-jet wyraźnie słyszę "jęk" skrzyni, najgłośniej na jedynce, ciszej na dwójce i troszeczkę na trójce. Potem jej już nie słychać, natomiast każda zmiana biegu w zakresie 1-3 to jest takie podwójne brzdęknięcie - ktoś wyżej napisał - jak przy przeładowaniu kałacha. 4 do 6 jest to mniej odczuwalne. Tydzień już jeżdżę t-jet'em i drażni mnie strasznie ta cecha skrzyni ''
    U mnie w 1.4tjet skrzynia chodzi bez zastrzeżeń, może warto się przyglądnąć czy nie stuka koło dwumasowe. W drugim Tipo 1.4 tjet w rodzinie w okolicy 10kkm przebiegu koło dwumasowe na gwarancji było 2 raz zmieniane.

  5. #229
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No to o czym w końcu deliberujemy: czy źle wchodzą biegi i trzeba jakoś extra losować czy napęd wydaje jakieś dźwięki. Na pewno skrzynia w tjecie jest głośniejsza w sensie samej pracy kół zębatych i tak musi być bo mają większą powierzchnię (zdolna jest do przeniesienia chyba 350 Nm). Na pewno jest klik wynikający z konstrukcji dwumasy (cichy ledwosłyszalny) i na pewno biegi się przyjemniej wrzuca (zasługa ciężarka na mechanizmie ale nie wiem czy tylko).

  6. #230
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    139
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Napisałem tylko że mam porównanie co do dwóch skrzyń 95km i 120 km i tą pierwszą chętnie bym zamienił z obecną z T-jeta pod względem kultury pracy . Obecna jak już pisałem haczy , ale pedał sprzęgła jest dla mnie za wysoko i też tak właśnie bierze za wysoko . Tak na szybko i telefonicznie w ASO powiedzieli że regulacji pedału nie ma , a biegi trzeba regulować linkami . Na razie zbieram informację i szykuję się na pierwszy przegląd gwarancyjny który , jak mnie oznajmili to koszt chyba z tego co pamiętam 218 zł .

  7. #231
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pedalu sprzegla sie nie reguluje tak samo jak hamulca bo jest hydrauliczny. Biegi ciegnami i jest to dosc banalna robota sa tam takie zaciski ktore naciska sie paluchem i przesuwa.


 
Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 6141516

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 20:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 12:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 16:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 09:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 10:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet opinie

fiat 1.4 turbo

1.4 t-jet

1.4 t jet

silnik 1.4 t jet

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

1.4 t jet 120

tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

1.4 tjet opinie

silnik 1.4 t-jet 16v 120km opinie

1.4 t-jet a lpg czy warto

tuning tipo 1.4 t-jet

fiat 1 4 czy 1 4t

silnik 1.4 95 km fiat opinie

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

t-jet bierze olej

1.4 t-jet 120

1.4 t-jet bierze olej

silnik 1.4 t jet awarie

silnik 1.4 tjet spalanie

silnik 1.4 t jet opinie

tipo 1.4 t-jet spalanie

test spalania fiat tipo 1.4 t jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl