Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 6141516
Posty od 226 do 232 z 232
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #226
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Skrzynia w wolnossaku maselko? No to faktycznie cos nie halo z regulacją w tym tjecie, bo jest dokladnie odwrotnie



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Skrzynia w wolnossaku maselko? No to faktycznie cos nie halo z regulacją w tym tjecie, bo jest dokladnie odwrotnie
    Nie tylko ja to słyszę i czuję . Cofnij się do 3 i 4 strony tego wątku i przeczytaj , ktoś to jeszcze potwierdzał .
    To jest cytat kolegi ZAFFERANO 4 strona:
    ,,Nie wiem! Ja w 95KM nic nie słyszę natomiast w t-jet wyraźnie słyszę "jęk" skrzyni, najgłośniej na jedynce, ciszej na dwójce i troszeczkę na trójce. Potem jej już nie słychać, natomiast każda zmiana biegu w zakresie 1-3 to jest takie podwójne brzdęknięcie - ktoś wyżej napisał - jak przy przeładowaniu kałacha. 4 do 6 jest to mniej odczuwalne. Tydzień już jeżdżę t-jet'em i drażni mnie strasznie ta cecha skrzyni ''

  4. #228
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maurycy Zobacz post
    Nie tylko ja to słyszę i czuję . Cofnij się do 3 i 4 strony tego wątku i przeczytaj , ktoś to jeszcze potwierdzał .
    To jest cytat kolegi ZAFFERANO 4 strona:
    ,,Nie wiem! Ja w 95KM nic nie słyszę natomiast w t-jet wyraźnie słyszę "jęk" skrzyni, najgłośniej na jedynce, ciszej na dwójce i troszeczkę na trójce. Potem jej już nie słychać, natomiast każda zmiana biegu w zakresie 1-3 to jest takie podwójne brzdęknięcie - ktoś wyżej napisał - jak przy przeładowaniu kałacha. 4 do 6 jest to mniej odczuwalne. Tydzień już jeżdżę t-jet'em i drażni mnie strasznie ta cecha skrzyni ''
    U mnie w 1.4tjet skrzynia chodzi bez zastrzeżeń, może warto się przyglądnąć czy nie stuka koło dwumasowe. W drugim Tipo 1.4 tjet w rodzinie w okolicy 10kkm przebiegu koło dwumasowe na gwarancji było 2 raz zmieniane.

  5. #229
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    No to o czym w końcu deliberujemy: czy źle wchodzą biegi i trzeba jakoś extra losować czy napęd wydaje jakieś dźwięki. Na pewno skrzynia w tjecie jest głośniejsza w sensie samej pracy kół zębatych i tak musi być bo mają większą powierzchnię (zdolna jest do przeniesienia chyba 350 Nm). Na pewno jest klik wynikający z konstrukcji dwumasy (cichy ledwosłyszalny) i na pewno biegi się przyjemniej wrzuca (zasługa ciężarka na mechanizmie ale nie wiem czy tylko).

  6. #230
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Napisałem tylko że mam porównanie co do dwóch skrzyń 95km i 120 km i tą pierwszą chętnie bym zamienił z obecną z T-jeta pod względem kultury pracy . Obecna jak już pisałem haczy , ale pedał sprzęgła jest dla mnie za wysoko i też tak właśnie bierze za wysoko . Tak na szybko i telefonicznie w ASO powiedzieli że regulacji pedału nie ma , a biegi trzeba regulować linkami . Na razie zbieram informację i szykuję się na pierwszy przegląd gwarancyjny który , jak mnie oznajmili to koszt chyba z tego co pamiętam 218 zł .

  7. #231
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pedalu sprzegla sie nie reguluje tak samo jak hamulca bo jest hydrauliczny. Biegi ciegnami i jest to dosc banalna robota sa tam takie zaciski ktore naciska sie paluchem i przesuwa.

  8. #232
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2021
    Skąd
    belgia
    Wiek
    38
    Postów
    5
    Auto
    tipo 1.4 t jet
    Rocznik
    2018
    Potwierdzam oba przypadki zmiana biegów tylko u mnie z 1 na 2 i na 3 jak byś przeładował karabin, i sama praca skrzyni ale tylko na 1 i na 2 strasznie wyje( i nie kręcę powyżej 3000 obrotów na 1 to strach więcej jak 2000) na wyższych biegach już nie słychać


 
Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 6141516

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 13:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 17:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 11:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo 1.4 120km problemy

1.4 t-jet opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345444

fiat 1.4 turbo

1.4 t jet

1.4 t-jet

silnik 1.4 t jet

tipo 1.4 t-jet opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

1.4 t jet 120

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345445

1.4 t-jet bierze olej1.4 tjet opiniet-jet bierze olejfiat tipo 1.4 t-jet tuning1.4 tjetsilnik 1.4 t jet awarie1.4 t-jet a lpg czy warto1.4 t-jet 120fiat grande punto 1.4 t-jet spalaniefiat 1 4 czy 1 4ttuning tipo 1.4 t-jettipo 1.4 t-jet chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl