Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 231
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #181
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    472
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Ważne, że w T-jecie nie siadają dwumasy a silnik na rynku już ponad 10 lat.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    10
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Poruszyłem ten temat z powodu tego posta:

    http://fiatklubpolska.pl/showthread.php?p=262981

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  4. #183
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    472
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Jeden przypadek o niczym nie świadczy, jest jedynie wyjątkiem od reguły.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #184
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    60
    Postów
    2,511
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał StrusPedziwiatr Zobacz post
    Poruszyłem ten temat z powodu tego posta:

    Koło dwumasowe w 1.4 (t-jet/multiair) hałasy przy przyspieszaniu. :: Fiat Bravo II Forum

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
    Ale jest różnica bo to multiair 140KM

  6. #185
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Ale jest różnica bo to multiair 140KM
    Który ma maksymalny moment dostepny od 1750 obr/min. Co powoduje że jako tako ciągnie pewnie poniżej 1500 i zapewne wiele osób z tego korzysta i ciśnie bez redukcji. A powtórzę się i badania jakie są dostępne: 1500 obr/min czyli 25 Hz są graniczną częstotliwością niszczącą układy przeniesienia napędu w tym koło dwumasowe.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 03-06-2018 o 22:21
    TipoSedan lubi to.

  7. #186
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,633
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Co powoduje że jako tako ciągnie pewnie poniżej 1500 i zapewne wiele osób z tego korzysta i ciśnie bez redukcji.
    W MultiAir poniżej 1500 obrotów da radę toczyć się góra na 2-gim biegu. Na wyższych biegach szarpie. Przy podjazdach pod bardziej pochyłe górki trzeba trzymać minimum 2tyś.obr.

  8. #187
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,145
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    To wychodzi na to, że jest mniej elastyczny niż T-Jet.

  9. #188
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    39
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    O ile nie wjeżdżamy pod górki na zbyt niskich obrotach i nie przyspieszamy od niskich obrotów na najwyższych biegach to można powiedzieć że silnikowi i dwumasowe krzywdy nie zrobimy.
    Ale biegi zmieniam na słuch i subiektywne wyczucie momentu obrotowego.

    Z innej beczki. Zapomniałem ostatnio kontrolować poziomu oleju i trochę mi się w międzyczasie kilometrów już zrobiło. Lubię ten silnik. Bo po ponad 12kkm zero zuzycia. Cały czas poziom oleju na max. Ściemniał już nieco co prawda ale poczekam z wymianą już do przeglądu 15kkm. Olej i filtry kupione. Na wakacje trzeba będzie tylko do ASO podjechać.
    W poprzednim oplu po takim dystansie z litr bym musiał już dolać.
    Ostatnio edytowane przez dramez ; 04-06-2018 o 14:42

  10. #189
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,633
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    To wychodzi na to, że jest mniej elastyczny niż T-Jet.
    Są inne przełożenia skrzyni. Na 1 i 2-ce podpowiedzi zmiany są przy około 2,4-2,5tyś obr, na wyższych około 2tyś.

  11. #190
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    To tez chcialem napisac. Wyzsze biegi sa dluzsze. A wogl przydałby sie jakies wykresy do tych rozwazan. Z hamowni t-jeta idzie znalezc multiaira nie szukalem

  12. #191
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    39
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Multiair ma wyżej maksymalny moment przy ok 3000. Przy 2000 jest około 75% momentu max. Moc max przy około 5250.

  13. #192
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,145
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    To tez chcialem napisac. Wyzsze biegi sa dluzsze. A wogl przydałby sie jakies wykresy do tych rozwazan. Z hamowni t-jeta idzie znalezc multiaira nie szukalem
    W T-Jet biegi są bardzo krótko zestopniowane, przez co w mieście trzeba się więcej nawachlować biegami niż przy skrzyni 5b. A najgorsze, że na trasie wcale nie mamy zysku z tego 6b bo jej przełożenie jest zbliżone do 5b w porównywalnych samochodach.

  14. #193
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    10
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Jest jakiś złoty sposób na ułożenie silnika od nowości, skoro nie ma potrzeby docierania ? Póki co (700km) wiem jedno: silnik daje frajdę, ale potrafi sporo wypić mocno ciśnięty. Trudno też wyczuć przepustnicę/padał gazu.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  15. #194
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2018
    Skąd
    Police
    Wiek
    45
    Postów
    136
    Auto
    SW 120
    Rocznik
    2017
    Złotego nie ma, ale najważniejsze to nie cackać się jak z jajkiem, spokojnie do 3-4 tys obrotów, częste zmiany biegow., Bez tempomatu. Jest fajny temat tu na forum o docieraniu. Polecam poczytać.

  16. #195
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    10
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Po 1200km muszę przyznać, że jazda daje frajdę. Silnik ładnie mruczy, spalanie nie zabija, dynamika bardzo dobra, a lubię przycisnąć. Wiem, że to inna półka cenowa, ale planowałem mazdę 6 kombi z wolnossącym 2.0 albo 2.5, tylko że cenowo dwa razy wyżej. Kufer w Madzi mniejszy, wykończenie lepsze, ale w samochodzie nie sypiam, nie zależy mi. Poza tym dzieciaki potrafią spustoszyc auto, im więcej miękkich wykończeń, tym gorzej. Turbo się nie boję, dotąd były turbo diesel japonski i niemiecki. Mam jednak uraz do rudej w japońcach. Nie widziałem powodu, żeby przepłacać 130k w górę za takie mankamenty https://r.tapatalk.com/shareLink?url...0&share_type=t

    Drugie tyle lepiej zainwestować w coś innego. Niemieckie silniki natomiast dupy nie urywają, ale tanie w eksploatacji. Tipo wydaje się być udanym kompromisem.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 20:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 12:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 16:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 09:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 10:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet opinie

fiat 1.4 turbo

1.4 t-jet

1.4 t jet

silnik 1.4 t jet

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

1.4 t jet 120

tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

1.4 tjet opinie

silnik 1.4 t-jet 16v 120km opinie

1.4 t-jet a lpg czy warto

tuning tipo 1.4 t-jet

fiat 1 4 czy 1 4t

silnik 1.4 95 km fiat opinie

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

t-jet bierze olej

1.4 t-jet 120

1.4 t-jet bierze olej

silnik 1.4 t jet awarie

silnik 1.4 tjet spalanie

silnik 1.4 t jet opinie

tipo 1.4 t-jet spalanie

test spalania fiat tipo 1.4 t jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl