Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 232
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #181
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    513
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Ważne, że w T-jecie nie siadają dwumasy a silnik na rynku już ponad 10 lat.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    12
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Poruszyłem ten temat z powodu tego posta:

    http://fiatklubpolska.pl/showthread.php?p=262981

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  4. #183
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    513
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Jeden przypadek o niczym nie świadczy, jest jedynie wyjątkiem od reguły.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #184
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał StrusPedziwiatr Zobacz post
    Poruszyłem ten temat z powodu tego posta:

    Koło dwumasowe w 1.4 (t-jet/multiair) hałasy przy przyspieszaniu. :: Fiat Bravo II Forum

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
    Ale jest różnica bo to multiair 140KM

  6. #185
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Ale jest różnica bo to multiair 140KM
    Który ma maksymalny moment dostepny od 1750 obr/min. Co powoduje że jako tako ciągnie pewnie poniżej 1500 i zapewne wiele osób z tego korzysta i ciśnie bez redukcji. A powtórzę się i badania jakie są dostępne: 1500 obr/min czyli 25 Hz są graniczną częstotliwością niszczącą układy przeniesienia napędu w tym koło dwumasowe.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 03-06-2018 o 23:21
    TipoSedan lubi to.

  7. #186
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Co powoduje że jako tako ciągnie pewnie poniżej 1500 i zapewne wiele osób z tego korzysta i ciśnie bez redukcji.
    W MultiAir poniżej 1500 obrotów da radę toczyć się góra na 2-gim biegu. Na wyższych biegach szarpie. Przy podjazdach pod bardziej pochyłe górki trzeba trzymać minimum 2tyś.obr.

  8. #187
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    To wychodzi na to, że jest mniej elastyczny niż T-Jet.

  9. #188
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    42
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    O ile nie wjeżdżamy pod górki na zbyt niskich obrotach i nie przyspieszamy od niskich obrotów na najwyższych biegach to można powiedzieć że silnikowi i dwumasowe krzywdy nie zrobimy.
    Ale biegi zmieniam na słuch i subiektywne wyczucie momentu obrotowego.

    Z innej beczki. Zapomniałem ostatnio kontrolować poziomu oleju i trochę mi się w międzyczasie kilometrów już zrobiło. Lubię ten silnik. Bo po ponad 12kkm zero zuzycia. Cały czas poziom oleju na max. Ściemniał już nieco co prawda ale poczekam z wymianą już do przeglądu 15kkm. Olej i filtry kupione. Na wakacje trzeba będzie tylko do ASO podjechać.
    W poprzednim oplu po takim dystansie z litr bym musiał już dolać.
    Ostatnio edytowane przez dramez ; 04-06-2018 o 15:42

  10. #189
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    To wychodzi na to, że jest mniej elastyczny niż T-Jet.
    Są inne przełożenia skrzyni. Na 1 i 2-ce podpowiedzi zmiany są przy około 2,4-2,5tyś obr, na wyższych około 2tyś.

  11. #190
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,587
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    To tez chcialem napisac. Wyzsze biegi sa dluzsze. A wogl przydałby sie jakies wykresy do tych rozwazan. Z hamowni t-jeta idzie znalezc multiaira nie szukalem

  12. #191
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    42
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Multiair ma wyżej maksymalny moment przy ok 3000. Przy 2000 jest około 75% momentu max. Moc max przy około 5250.

  13. #192
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    To tez chcialem napisac. Wyzsze biegi sa dluzsze. A wogl przydałby sie jakies wykresy do tych rozwazan. Z hamowni t-jeta idzie znalezc multiaira nie szukalem
    W T-Jet biegi są bardzo krótko zestopniowane, przez co w mieście trzeba się więcej nawachlować biegami niż przy skrzyni 5b. A najgorsze, że na trasie wcale nie mamy zysku z tego 6b bo jej przełożenie jest zbliżone do 5b w porównywalnych samochodach.

  14. #193
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    12
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Jest jakiś złoty sposób na ułożenie silnika od nowości, skoro nie ma potrzeby docierania ? Póki co (700km) wiem jedno: silnik daje frajdę, ale potrafi sporo wypić mocno ciśnięty. Trudno też wyczuć przepustnicę/padał gazu.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  15. #194
    Klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Police
    Wiek
    48
    Postów
    137
    Auto
    SW 120
    Rocznik
    2017
    Złotego nie ma, ale najważniejsze to nie cackać się jak z jajkiem, spokojnie do 3-4 tys obrotów, częste zmiany biegow., Bez tempomatu. Jest fajny temat tu na forum o docieraniu. Polecam poczytać.

  16. #195
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    12
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Po 1200km muszę przyznać, że jazda daje frajdę. Silnik ładnie mruczy, spalanie nie zabija, dynamika bardzo dobra, a lubię przycisnąć. Wiem, że to inna półka cenowa, ale planowałem mazdę 6 kombi z wolnossącym 2.0 albo 2.5, tylko że cenowo dwa razy wyżej. Kufer w Madzi mniejszy, wykończenie lepsze, ale w samochodzie nie sypiam, nie zależy mi. Poza tym dzieciaki potrafią spustoszyc auto, im więcej miękkich wykończeń, tym gorzej. Turbo się nie boję, dotąd były turbo diesel japonski i niemiecki. Mam jednak uraz do rudej w japońcach. Nie widziałem powodu, żeby przepłacać 130k w górę za takie mankamenty https://r.tapatalk.com/shareLink?url...0&share_type=t

    Drugie tyle lepiej zainwestować w coś innego. Niemieckie silniki natomiast dupy nie urywają, ale tanie w eksploatacji. Tipo wydaje się być udanym kompromisem.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka


 
Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 13:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 17:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 11:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

tipo 1.4 120km problemy

1.4 t-jet opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345444

fiat 1.4 turbo

1.4 t jet

1.4 t-jet

silnik 1.4 t jet

tipo 1.4 t-jet opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

1.4 t jet 120

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345445

1.4 t-jet bierze olej1.4 tjet opiniet-jet bierze olejfiat tipo 1.4 t-jet tuning1.4 tjetsilnik 1.4 t jet awarie1.4 t-jet a lpg czy warto1.4 t-jet 120fiat grande punto 1.4 t-jet spalaniefiat 1 4 czy 1 4ttuning tipo 1.4 t-jettipo 1.4 t-jet chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl