Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 16 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Posty od 166 do 180 z 232
Like Tree20lubi to!

Temat: silnik 1.4 T-JET 120hp  

  1. #166
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Do czasu aż nie natrafi się na samochód z tym prawdziwym neonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Dlatego jest Polcja nie Policja :-) Mozna zrobic Polska jak ktos z tylu w szoku to nie zwroci uwagi. + dwie czerwone lampki po bokach migajace naprzemiennie. Mozna dostac mandat najwyzej za "nieregulaminowe" oswietlenie. Tyle ze to bardziej pasuje do czarnej vectry itp.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-05-2018 o 23:16

  4. #168
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    40
    Postów
    27
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet SW + fabryczny gaz
    Rocznik
    2017
    Myślałem że napisaliście coś ciekawego o silniku a tu tyle postów off topu że masakra - moderator powinien to posprzątać.
    marnyd4d lubi to.

  5. #169
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    A co byś chciał jeszcze wiedzieć o silniku?

  6. #170
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    41
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    A co byś chciał jeszcze wiedzieć o silniku?
    Ja na przykład chciałbym wiedzieć co zostało zepsute w odmianie Euro6 że już od drugiej osoby słyszę że wersja silnika w Tipo jest mniej chętna na chip tuning i potencjalne i bezpieczne zyski są dużo mniejsze niż w wersjach bez Euro6.

    Liczyłem na to że za rok zrobię małego gratisa ale jak słyszę że w standardzie temperatura spalin jest już teraz bardzo wysoka.

    Podobno spotkać T-Jeta z jakimś gratisem mocy jest już niemozliwe. Bravo 2 potrafiły na hamowni wykręcić nawet 15konia i ileś tam Niuta więcej niż podaje katalog. Oczywiście mam na myśli wersje 120km.

    W świetle tych faktów sens chipowania dla mnie znacząco się zmniejsza. A wymiana gratów to już za droga impreza dla mnie.

  7. #171
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    511
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    W teście Tipo w Motorze na hamowni wyszło 130 KM. Także gifty i w Tipo się zdarzają.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #172
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,717
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Który to numer?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #173
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Przecież hardware-owo silniki identyczne. To wlasnie soft dostosowuje do euro 6 (co mnie nieco dziwi bo wymagania dla euro 5 i 6 odnośnie benzyn są takie same. Może chcieli urwać parę gram emisji co2 żeby im się flota bilansowała i mieszankę zubożyli co skutkuje podniesieniem egt. I zamulili przy tym pedał gazu.

  10. #174
    Klubowicz
    Dołączył
    07 wrzesień 2017
    Skąd
    Beskidy
    Postów
    178
    Auto
    Tipo HB
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Który to numer?
    Numer 15/2018

    Dokładnie jest napisane: 130KM przy 4570 obr./min oraz 228,6Nm przy 2054obr./min (katalog 120/5000 i 215/2500).
    Szczególnie cieszy wyższy moment przy sporo niższych obrotach.

  11. #175
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    W doładowańcach to częste ale faktycznie cieszy. A odnosnie mocniejszych wesji w innych krajach czesto sie płaci podatek od mocy a tipo jest raczej dla oszczedniejszych. Jak masz w dowodzie 150 KM to zaplacisz za 150 KM jak masz 120 a potem zrobisz chipa to per saldo w krotkim okresie mozesz wyjsc na zero

  12. #176
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    12
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Czy stosowanie się do zaleceń ecoDrive, szczególnie w/s zmiany biegów, może skrócić żywotność dwumasy w t-jet? Jeśli tak, to czuję się robiony w bambuko. Mam wrażenie, że ten asystent wymusza styl jazdy, jak dla diesla, z którego się przesiadłem.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  13. #177
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Byla juz o tym mowa. Zakleic tasmą miejsce tych strzałek i zapomnieć.

  14. #178
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 maj 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    12
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    11.2017
    Zgadza się, była o tym mowa. Chodziło mi bardziej o ustalenie, czy dwumasa na tym cierpi, jak w dieslu, kiedy ktoś jeździ po mieście na wysokim biegu (3/4) i niskich obrotach, bo nie chce wachlować biegami. W przypadku ecoDrive jest ciut inaczej: nie trzymasz ciągle tego samego biegu. Zmiana biegów jest częsta, ale i tak przy niskich obrotach, max 2500/min.

    Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

  15. #179
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    511
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Przy turbo benzynie nie ma potrzeby kręcić wysoko jak w wolnossaku przy normalnym rozpędzaniu. Żeby osiągnąć przyzwoite spalanie trzeba zmienić przyzwyczajenia i wcześnie zmieniać biegi. Dwumasie nic nie będzie, moment w T-Jecie jednak sporo mniejszy jak w dieslu.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    krowka1978 lubi to.

  16. #180
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,717
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Strasznie generalizujesz focus 1.8tddi z 2000 roku 90KM i 200NM, a tu masz mniejsza pojemność i więcej koni i momentu... tamten turbo diesle cieniutko wypada na tle tjeta... a ile momentu maja passatowe 1.9tdi 90 i 110KM...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu


 
Strona 12 z 16 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-02-2016, 21:01
  2. Croma 1.9JTD 120HP, 2007,
    Napisany przez michasio na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-07-2015, 13:05
  3. Brak mocy 1.9 8v 120hp
    Napisany przez siwyW na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2014, 17:48
  4. [silnik] Silnik skrzypi / stuka na wolnych obrotach Brava 1.
    Napisany przez banioszek123 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-02-2010, 10:12
  5. NuovaBravo 1,9 JTD 120hp trwałość świec żarowych
    Napisany przez blondas na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-01-2010, 11:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet opinie

fiat 1.4 turbo

1.4 t-jet

1.4 t jet

silnik 1.4 t jet

1.4 t jet 120

tipo 1.4 t-jet opinie

silnik 1.4 t-jet 120 km opinie

fiat tipo 1.4 t-jet opinie

tipo t jet test

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345443

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534silnik-1-4-t-jet-120hp-345445

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

1.4 t-jet a lpg czy warto

tipo 1.4 t-jet chip

1.4 tjet

1.4 t-jet 120

tuning tipo 1.4 t-jet

fiat 1 4 czy 1 4t

1.4 t-jet bierze olej

fiat grande punto 1.4 t-jet spalanie

t-jet bierze olej

silnik 1.4 t jet awarie

1.4 tjet opinie

silnik 1.4 95 km fiat opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl