Ciekawe, ze dzieje się to tylko w taksówkach (przynajmniej tak piszą na forach).
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
obaj mieliście dotrysk włączony?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
fajnie ze ktoś z duzym researchem wśród taksiarzy, jak wygląda porównanie awaryjności przed i po włączeniu dotrysku?
dwóch taksówkarzy z Krakowa zaczyna pisać na forum w ciągu godziny
i to jeszcze o tym samym silniku z tym samym gazem
niesamowity zbieg okoliczności
dobrze bo od Was informacje się przydadzą (w sumie ja z góry zakładałem załozenie polskiego LPG bo o Landi Renzo i Tartarini juz za duzo się nasłuchałem
jednak dobrze się utwierdzić w przekonaniach
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
BARDZO WAZNE nie tylko dla posiadaczy Fiata: jak ktoś ma wieczne problemy z sondą lambda (checki) albo mu auto gaśnie a panowie w ASO mówią, ze dobrze regulują, tylko po miesiącu lub dwóch się coś samo rozregulowało
to proszę szybko zmienić ASO/gazownika. Znajomy tak miał w Skodzie z Landi Renzo i nawet 100k nowe auto nie zrobiło a nie jest taksiarzem! Po prostu ASO mu regulowało byle szybko, zeby auto tylko jezdziło i nie gasło a jak się po miesiącu pojawiał check to ze się coś rozregulowało niby samo, ze silnik wrazliwy itp. Okazało się ze sonda nie kłamała a checki nie były fałszywymi alarmami. Po remoncie silnika pil dalej olej i trzeba bylo kupic uzywany do 4-ro letniego auta bo nowe silniki sa tak drogie, ze mechanik nawet nie znał ceny.