Witamy na Fiat Klub Polska
52lubi to! -
Doświadczony klubowicz
Widział w octavii 2012 roku z przebiegiem 180000 tez do obszycia się już nadaje
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Master
Płatne trolle przyszły do pracy w poniedziałek i piszą hyhy.
Pomijając iż to SpidersWeb, tam są w tekście dużo bardziej ciekawe kwiatki niż te zdjęcia. A tym kierownica przeszkadza. Akurat norma jak ktoś jeździ po mieście.
Się nad tym 3 miesiące temu produkowaliscie.
-
Doświadczony klubowicz
Taka jakość jak i innych aut... A idac kwestia pieniedzy za to auto to nad wyraz dobrą...
-
Master

Napisał
travi
A widzieliście, jak wygląda kierownica w tym Tipo? Jak w starym Peugeocie z przebiegiem 600.000 km.
Jakiś flejtuch jeździ, jak dba tak ma, kto normalny wdusza pazury i inne rzeczy w kierownice, syf na kierownicy wiekszy niż w toi toi po jakimś festiwalu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Napisał
travi
Ale żeby kierownica nie wytrzymała w przyzwoitym stanie 100.000 km przebiegu? Taka jest jakość Fiata Tipo.
153 tys km ma ta kierownica
-
Klubowicz wykluczony
Więc po 100.000 km była bardzo zniszczona, a po 153.00 km nadaje się na śmietnik. Moja zostawia mi czarne ślady na dłoni każdego ranka, pewnie rozpuszcza się farba. Pokazuję kolegom w pracy, bo nie wierzą, że można coś takiego wyprodukować, nawet w Cinquecento i Uno kierownica była lepszej jakości.
-
Nowy klubowicz

Napisał
FiatPrime
Płatne trolle przyszły do pracy w poniedziałek i piszą hyhy.
Pomijając iż to SpidersWeb, tam są w tekście dużo bardziej ciekawe kwiatki niż te zdjęcia. A tym kierownica przeszkadza. Akurat norma jak ktoś jeździ po mieście.
Się nad tym 3 miesiące temu produkowaliscie.
Sugerujesz tekst sponsorowany ??? Dlatego w innym wątku:
https://fiatklubpolska.pl/tipo-531/k.../22#post355382
chwalimy się przebiegami 1.4 95km +lpg. Na razie rekord chyba 90tys km do remontu. Ktoś da więcej ? 
Podejrzewam, że te 153tys km wcale nie musi być ściemą - kwestia szczęścia...
-
Klubowicz wykluczony
Ja zaraz będę robił drugi remont, bo mam w tej chwili 110.000 km, wiec pewnie przy 170.000-180.000 km następny.
-
Nowy klubowicz

Napisał
travi
Ja zaraz będę robił drugi remont, bo mam w tej chwili 110.000 km, wiec pewnie przy 170.000-180.000 km następny.
To nie wstawiałeś jakichś lepszych zaworów i gniazd przy pierwszym remoncie ?
-
Klubowicz wykluczony
Szkoda zachodu, jak remont góry silnika kosztuje dwa tysiące.
-
Master

Napisał
mmilek
Sugerujesz tekst sponsorowany ??? Dlatego w innym wątku:
https://fiatklubpolska.pl/silniki-be.../22#post355382
chwalimy się przebiegami 1.4 95km +lpg. Na razie rekord chyba 90tys km do remontu. Ktoś da więcej ?
Podejrzewam, że te 153tys km wcale nie musi być ściemą - kwestia szczęścia...
Nie wiem czy sponsorowany, choć biorąc pod uwagę portal i liczne kontrowersję wokół niego to artykułu niezależnego napisanego ot tak z ciekawości bym się nie spodziewał.
Tam jest kilka ciekawszych rzeczy napisanych, bo to cudowne Tipo. Jeździ jako Uber/Taxi po Warszawie czyli tak samo jak eksploatowałem go Ja razem z kolegami po fachu. Też z LPG. Ale najbardziej wali po oczach:
- Nie palił wcale oleju. Pod koniec niby 1L dolewki na 15 tyś.km. (już na tym forum i na forum Tipo powszechnie wiadomo, że każdy jeden bez wyjątku pali olej na LPG ZWŁASZCZA jak ktoś jeździ po mieście)
- Wybiło mu z przodu dolny sworzeń, a ani razu nie wymienił łącznika? Warszawa? Krawężniki, koleiny itd.? Nosz trwalsze niż T3/T4.
Choć już kiedyś pisałem, że Opening Edition były sporo trwalsze wg. uwag Panów z serwisów. Podobno nie były całkiem składane w Turcji. Ale to wszystko teoretyzowanie znowu.
Podawanie przebiegów i statystyk awarii jest bezsensu względem przebytych km. Jeden dziennie zrobi 300km w trasie jadąc 4h. A taki Ja robiłem 300km dziennie bujając się po 12-14h dziennie kręcąc po mieście, krawężniki, czasem pod miastem po szosach, nowe osiedla bez zrobionych dróg dojazdowych itd. itp. Oba auta będą miały 100 tyś. km. Pierwszy ori zawieszenie, hamulce i nic się nie dzieje. A drugi 6-7 zestaw łączników, trzecie klocki, drugie tarcze, luzy na układzie kierowniczym itd. I zaraz wleci jeden i drugi forumowy bohater i powie, że T-Jet lepszy i on klocków przez 100 tyś. km. nie wymienił więc nie umiesz jeździć.
Tym bardziej widzę to po swoim egzemplarzu:
Robił jako taxi - silnik chodzi po 10h dziennie, jazda w korach, ciągłe ruszanie itd. brał oleju 500-600ml/1000km, a komora spalania czarna od nagaru.
Teraz jeździ nim żona 2x6-8km dziennie. Oleju nie bierze. Komora spalania jest w znacznie lepszym stanie (czyszczona była w między czasie).
Ten sam samochód. Ja się certoliłem i delikatnie do 3-3,5 tyś. obr. kręciłem, a żonka namiętnie pedał w podłogę i do 4,5 tyś. obrotów.
Zależy od sposobu eksploatacji. Nie ma złotego przebiegu 5-30-50-100-150 tyś. km. i remont.
Mój najechał 45 tyś. km. bez remontu. Na taxi. A znam takich co mieli na gwarancji 2x głowicę ściąganą przez 2 lata/100 tyś.km.
A tutaj 90% to teoretyzowanie, gdybanie i rzucanie błotem dla sportu.
Ostatnio edytowane przez FiatPrime ; 15-01-2019 o 10:24
-
Doświadczony klubowicz
Może kluczem do sukcesu jest strojenie map lpg drogowe jazda bez świecącej kontrolki check oraz przeglądy wg wytycznych.
-
Klubowicz wykluczony
Czy naprawa silnika raz na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów to jest problem? Jeśli tak, to nie kupować trzeba Fiata, tylko starego diesla HDI.
-
Nowy klubowicz

Napisał
FiatPrime
Nie wiem czy sponsorowany, choć biorąc pod uwagę portal i liczne kontrowersję wokół niego to artykułu niezależnego napisanego ot tak z ciekawości bym się nie spodziewał.
Podawanie przebiegów i statystyk awarii jest bezsensu względem przebytych km. Jeden dziennie zrobi 300km w trasie jadąc 4h. A taki Ja robiłem 300km dziennie bujając się po 12-14h dziennie kręcąc po mieście, krawężniki, czasem pod miastem po szosach, nowe osiedla bez zrobionych dróg dojazdowych itd. itp. Oba auta będą miały 100 tyś. km. Pierwszy ori zawieszenie, hamulce i nic się nie dzieje. A drugi 6-7 zestaw łączników, trzecie klocki, drugie tarcze, luzy na układzie kierowniczym itd. I zaraz wleci jeden i drugi forumowy bohater i powie, że T-Jet lepszy i on klocków przez 100 tyś. km. nie wymienił więc nie umiesz jeździć.
... cut
Dlatego może dobrze by było podawać przebieg i rodzaj eksploatacji (miasto/trasy/taxi/priv) Zawsz coś tam się dowiemy i jakąś średnią się wyciągnie ...
-
Master
Nic to nie da... ludzie nawet prywatnie różnie auta eksploatują nawet na tej samej drodze...
-
Nowy klubowicz

Napisał
Qvadrat
Nic to nie da... ludzie nawet prywatnie różnie auta eksploatują nawet na tej samej drodze...
No tak, tu chodzi o średnią. Z powyższego powodu twierdzę, że te 153 kkm wcale nie musi być sciemą...
Podobne tematy
-
Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
Odpowiedzi: 27
Ostatni post: 20-01-2016, 18:11
-
Napisany przez JacUno na forum Uno
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 16-11-2014, 18:11
-
Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
Odpowiedzi: 44
Ostatni post: 21-03-2013, 08:22
-
Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
Odpowiedzi: 34
Ostatni post: 09-08-2012, 14:43
-
Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 24-12-2010, 13:47
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Fiat Tipo LPG problemy
,
tipo stag check engine
,
fiat tipo lpg forum
,
fiat tipo glowica
,
oryginalna instalacja tartarini fiat tipo
,
tipo na gaz forum fiat
,
fiat tipo lpg awarie
,
elm327 a gwarancja fiat
,
tipo.glowica
,
tipo lpg glowica problem
,
tipo lpg problemy
,
fiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpg
,
problem z lpg przy wysokich temperaturach
,
stag 4 qbox i fiat
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:12.
W sieci od 2007 roku.