Nie no ja lakier zaprawkowy mam nawet mam też bezbarwny.. Tyle że w ogóle się zastanawiam czy to tykać.. Będę chyba obserwował bo puki co tego nie widać a jak rozgrzebie to będzie już tragedia w dodatku na środku blachy..
Nie no ja lakier zaprawkowy mam nawet mam też bezbarwny.. Tyle że w ogóle się zastanawiam czy to tykać.. Będę chyba obserwował bo puki co tego nie widać a jak rozgrzebie to będzie już tragedia w dodatku na środku blachy..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Lepiej tak niż potem malować cały element. możesz pokusić o kupno w kolorze
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Co mi robi czy będę miał punkcik 0.7x0.7cm czy 1x1cm jak zrobię to potem.. Takich odprysków niestety mam kilka, na dobrą sprawę jeżeli to będzie postępować to nie warto się nawet bawić w łatanie tylko zrobić całość na świeżo.. Albo w ogóle olać przy wartości całej klapy lub/i auta :/
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wysuszyć, dać kroplę preparatu typu Cortanin, zetrzeć, zeszlifować, zamalować klarem (bezbarwnym lakierem). Z naprawą lakierniczą czekać aż się zrobi burchel
Moim zdaniem wytrzyma po takiej zaprawce co najmniej jedną zimę (zależy od tego jak dużo rdzy jest już pod spodem). Robiłem tak kilka razy w różnych autach, właśnie takie odpryski co to są za małe żeby już malować cały element a za duże żeby udawać że ich nie ma
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
ja bym lekko papierkiem przejechał [wodnym] i patyczkiem załatał.
Może idealnie to nie wygląda ale ważne że zabezpieczone przed dalszą korozją.
Jakbyś to zrobił to i tak to będzie widać, bo byś musiał to zacząć i skończyć na najbliższych załamaniach by nie było aż tak widać.
Więc według mnie lepiej zabezpieczyć to przed dalszą korozją niż zostawić i później [a może w środku zimy] malować cały element.
Zawsze to coś przedłuży czas na zbieranie kasy do pomalowania całego elementu
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Wczoraj do późna siedziałem i rzeźbiłem w plastikach Ciężko ręcznie wyciąć otwory w przeźroczystej klarownej pleksie. Wcześniej rozmontowałem radio, wywaliłem napęd kaseciaka. Dziś wkleję front w obudowę i chyba powinienem dać radę zamontować całą elektronikę do frontu.
Zostanie tylko przełącznik i wpięcie tego wszystkiego w radio Do weekendu powinienem mieć już radyjko grające i gotowe
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ciągle coś - czasu nie ma na nic Wczoraj zdążyłem tylko wkleić plexe, dociąć metalowe części obudowy, zmierzyć wszystko i trochę polutować płytkę.. Może dziś się uda jakoś podciągnąć pracę chociaż wieczorem wychodzimy z młodą gdzieś na imprezkę, jutro do rodziny jedziemy, w niedziele do Poznania też do rodziny.. Nie wiem co się ostatnio dzieje ale czasu na nic nie ma
A tu tak na zachętę Fotka byle jaka, całość jeszcze nawet nie poskręcane tak wiec krzywo leży..
Tego czerwonego też nie będzie tak w widać w ciemnej wnęce kasety jak będzie radio siedziało w aucie..
CameraZOOM-20120830175923867.jpg
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
szkoda zachodu. ja bym podobnie jak lukq kupił oryginalne fiatowskie radyjko z CD. mp3 to kicha. i nie jestem przekonany czy chodzi tylko o tanie odtwarzacze. jeśli komuś zależy bardziej na ilości muzyki, a nie na jej jakości, to oczywiście nie ma sprawy.
ja myślę ostatnio nad tym wynalazkiem:
http://allegro.pl/uniwersalny-komput...539928879.html
już żeśmy kiedyś o tym pisali. teraz konkretne pytanie. będzie jakiś większy problem z podłączeniem i funkcjonowaniem tego urządzenia zarówno na noPb i LPG? z mocowaniem nie będzie problemu, widziałem fajne uchwyty na przyssawkę (oczywiście na allegro). o mniej więcej coś takiego:
http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy...534910820.html
http://allegro.pl/uchwyt-samochodowy...581850436.html
Ostatnio edytowane przez boch ; 31-08-2012 o 11:35
Wolę CD niż MP3.. W jednym lapciu nie mam nawet już napędu, stacjonarny stoi i zbiera kurz.. Naprawdę nie używam już płyt..
Poza tym radio za 300zł z laserem który sam nie wiem jak długo pochodzi i czy można go w razie co wymienić (czy jest zamiennik).. Jakby mniej kosztowało to jeszcze może..
Nie będzie najmniejszego problemu. Sygnały podłączasz zawsze te same i działa to na LPG i na PB.. Myślałem żeby kiedyś stworzyć coś takiego ale chyba mi się powoli nie chce To co pokazałeś wg. mnie lipnie wygląda - tzn nie wykorzystuje potencjały kolorowego wyświetlacza.. Będzie też pewnie razić w nocy..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Podejrzewam że ta mała zabawka też obsługuje .wav , więc według mnie jakość takiego formatu jest już mało różniąca się od cd-audio albo formatu .flac
Poza tym nie każdy ma muzykalny słuch i nie odczuwa jakości między 128kb/s a 320, to co dopiero między mp3 a wav - chociaż w dźwięku bardziej chodzi o brzmienie niż o częstotliwości.
W samochodzie, w dodatku w BBM w czasie jazdy na standardowych głośnikach nikt nie usłyszy różnicy pomiędzy 112kbit a CD.. Nikt Więc o czym my tu gadamy
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Na razie bez fotek bo jeszcze muszę pewne poprawki poczynić ale melduje że radyjko śmiga, drogę do Poznania i z powrotem wczoraj umilały mi już MP3jki
Jak tylko ogarnę radio do końca opiszę całą operację dokładniej i wstawię fotki dla potomnych jakby ktoś miał ochotę na podobne manewry
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie wytrzymałem i wrzucam filmik pierwszych testów.
Dziś poprawię ten wyświetlacz (nie równo siedzi) i zmienię ten przepiękny przełącznik na coś gustowniejszego
Całość postaram się opisać w temacie modyfikacji
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT