Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Byłem wczoraj na myjni
hehe nawet dowody są
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ostatnio edytowane przez Memciu ; 27-01-2012 o 21:00
Kurde szlak mi trafił dziś amortyzator z przodu Ciekło z niego od jakiegoś czasu ale z rana było jeszcze ok, wracając do domu auto zaczęło już bujać i osiadło po lewej stronie parę centymetrów.. Bardzo dziwnie się teraz jeździ - podskakuje na każdej dziurze jak piłka
Może jeszcze jutro uda mi się zamówić amorki.. kurde znów z 400zł nie moje
Trochę się zastanawiam nad jedną używką ale to chyba nie ma sensu..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A oto mój problem:
dscf1254g.jpg
Przewód jak widać ktoś już izolował, ale taki karbowany [?] raczej ciężko uszczelnić.
Więc muszę go wymienić, jak ktoś widziałby na alledrogo ten element [to kolanko] prosiłbym o namiary bo mi ciężko znaleźć.
To jest coś podobnego do tego,ale piszę że to do powietrza. A z tego co wiem ta rura idzie do intercoolera ?
http://allegro.pl/show_item.php?item...cf77d00be2ff62
Kolejny dzisiaj problem to nie mogę odkręcić śrubki od misy olejowej aby spuścić stary olej ... Będzie trzeba kombinować i kupić nową śrubę - wie ktoś jaki tam jest gwint ?
Ostatnio edytowane przez Memciu ; 28-01-2012 o 17:26
Śrubę też miałem problem z odkręceniem. Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika, przyspawał śrubę do korka spustowego, odkręcił a następnie wkręciłem taką śrubę i nie mam z nią problemu
KOREK SPUSU OLEJU BRAVA PUNTO 2 STILO 1,8BZ TD JTD (1996221859) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Kupowałem od tego użytkownika i pasowo plung&play
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Moja Padlinka, po czterech dniach stania pod chmurką, odpaliła bez zająknięcia, a mrozy w nocy po +/- 16C, ale już teraz wstawiłem ją pod dach, do magazynu. Może nie jest tam cieplej niż na zewnątrz, ale zawsze.
[size=4][color=green]Kiepskiej baletnicy przeszkadza nawet sztylet w tętnicy.[/color][/size]
Była Tempra 1.6 92r.
Jest Bravo I 1.6 16V 97r.
Memciu też śrubę spustową kupowałem od AutoBOX i elegancja francja jest nowa
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Memciu to może być ta rura z allegro.Ta poklejona idzie OD filtra powietrza i przepływomierza powietrza.Skoro wąż jest uciapany w oleju,to masz tam nieszczelność i turbo zasysa tam lewe powietrze przez co przepływka przesyła do kompa złe dane.Do intercoolera idzie ten gładki wąż co wychodzi z turbiny pod kątem.
Czy owy wąż z aukcji będzie pasował to nie wiem,bo u mnie jest całkiem inny dolot (CF3) niż u Ciebie (CF2) ale może to być ten kawałek.
A co do śruby to u mnie jest ori i nawet ostatnio zmieniałem olej i stara śruba została Nie wiem co Wy robicie z tymi śrubami
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A ja jak kupilem auto to miałem ten korek już z przyspawaną nakrętką tak więc odpowiadają na pytanie - ja nic z tąm korkiem nie robiłem
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
dscf1254g.jpg
Czyli to co zaznaczyłem numerem 1 ? Możliwe że przez to cieknie olej? Czy może być tak jak jest ?tzn taśmą sklejone jak to ktoś zrobił. - jeśli nie to może zamówię to co podałem, chyba to ten element jest.Memciu to może być ta rura z allegro.Ta poklejona idzie OD filtra powietrza i przepływomierza powietrza.
Wąż czyli [nr.2]?.Skoro wąż jest uciapany w oleju,to masz tam nieszczelność i turbo zasysa tam lewe powietrze przez co przepływka przesyła do kompa złe dane.
Tutaj domyślam sie że chodzi o ten mały wężyk pod nr.2 z niego może cieknąć olej ?.Do intercoolera idzie ten gładki wąż co wychodzi z turbiny pod kątem.
I to co zaznaczyłem nr 3, możliwe że olej tak tryska do góry ? Czy on też jest uszkodzony i dlatego tam olej jest ?
Troszkę ciemny jestem w tych sprawach .
Ja też nie wiem co ci mechanicy robią z tymi śrubami ;/ ja pierwszy raz wymieniam olej w swoim aucie bo wcześniej praca w delegacjach i nie było czasu... Ale widać każdy "mechanik" lubi chodzić na skróty .
Będzie trzeba jakiś dobry pręt, śruba, metal, przyspawać i tak ją odkręcić.
widzę że jakiś spec też tam przygniótł na misie tą tulejkę co sie wkręca w nią śrubę :/ jakby to miało bardziej trzymać śrubę ...
A to chyba dobre, bo się lepiej odkręca tą śrubę - teoretycznie- a w praktyce jak jest ?
Chyba przeze mnie ten Codziennik zmienia się w "Codziennik Czysto Techniczny"
Ostatnio edytowane przez Memciu ; 29-01-2012 o 18:32
Gdyby to było jakoś łądnie przykręcone to może jeszcze ok ale krzywo to i brzydko było tak więc kupiłem nowy korek
Słuchajcie ale jaja dziś.. Zarwał mi się ten amortyzator.. Podjechałem na OSK - na teście wyszło że mam amorki 70 i 79% z czego ten pierwszy to ten rozwalony Nic innego mi na diagnostyce nie znaleźli a na pytanie jak to jest że totalnie rozwalony amorek pokazuje że jest sprawny usłyszałem - "no tak bywa"
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT