Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 19 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 284
Like Tree10lubi to!

Temat: Stanisław Stilo czyli najładniejsze Stilo w mieście  

  1. #106
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Odnośnie żarówek to w pandzie w ogóle nie mam tego problemu - licznik dynamic nie pokazuje tego błędu . A z instrukcją nie doczytałem przepraszam.

    Nie twierdzę że to przepływka i że może być uszkodzona. Ale może być zabrudzona. Można sprawdzić zwłaszcza, że to kwestia odkręcenia 2-3 śrubek i obejrzenia wyciągniętego wkładu.

    p.s. Gdyby przepływomierz był źle dobrany to sygnalizowany byłby błąd P0101 mówiący o sygnale poza zakresem/wydajności przepływomierza.
    Tak prawda ja mam wyżej bo normalnie jest koło IC i najlepiej aby był w pozycji że tak powiem leżacej tak mi mój mehcanik doradził. Ja mam na blaszce wygiętej przykręcony co się płyty OSB montuję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    macie oczywiście rację. o przeniesieniu overboost'a czytałem już w kilku miejscach. moje Stilo jest z 2006 roku i z tego co czytam, overboost będzie u mnie nierozbieralny. poczekam do pierwszego błędu tego czujnika i wymienię go na nowy montując wg instrukcji znalezionych w sieci. na razie ważniejszą sprawą jest wymiana aktywatora klimatronika. garaż już się robi, więc będę mógł grzebać pod dachem, powiedzmy że w ciepełku

  4. #108
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    kolejny update...

    Stilo doczekało się własnego M1. dziś przed zmrokiem, tuż po umyciu brudasa odbył się pierwszy inauguracyjny wjazd do garażu. remont starego, wolnostojącego budynku trwał z przerwami ok. 3 tygodni. na razie bez szaleństw, po prostu chciałem mieć garażowane auto. podłogę i ściany wyprowadzać będę w przyszłym roku, podobnie jak elewację na zewnątrz. wtedy będą jakieś fotki

    poza tym... leję i jeżdżę. leję coraz więcej bo wraz z chłodnymi porankami auto na krótkich odcinkach ma coraz większy apetyt na gnojówkę. aktualnie ok. 8L/100 km. nie wiem czy jest sens się przejmować. robię naprawdę krótkie odcinki. 4 km to za mało żeby przyoszczędzić na dieslu. no ale robię też trasy. w zeszły weekend na trasie Kalisz - Wrocław średnie spalanie zamknęło się w 5L. chwilowe często i gęsto pokazywało 4,4-4,6L/100 km (5 bieg, 90km/h). czyli jest dobrze

    dalej... wymiany doczekały się żarówki świateł mijania. założyłem komplet żarówek Hella Long Life H7.

    zarowka-h7-12v-55w-long-life.jpg

    wymiana trwała z godzinę, konieczne było wyjęcie akumulatora, który przy okazji podładowałem.

    co jeszcze... wczoraj w Tesco zakupiłem wycieraczki f-my Alca na przednią szybę:

    wycieraczki-alca-special.jpg

    zwykłe, grafitowe. myślę, że będą dużo ciekawsze niż czeskie Kamoki, które przerabiałem w Bravo

    no i jak co miesiąc:

    wbclip.jpg

    oczywiście wersja SPORT. Stilo polubiło ten zapach

    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    dalej się pytam, czy sprawdzałeś ABS na piasku?
    na piasku nie, ale na mokrej nawierzchni w czasie obfitego deszczu. kontrola trakcji działa
    Ostatnio edytowane przez boch ; 31-10-2014 o 20:25

  5. #109
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Mi ostatnio udała się wymiana bez wyciągania aktu. Lekko odchyliłem nadkole i jakoś poszło. Jakoś nie przemyśleli mocowania aku.

  6. #110
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    869
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Odkąd sprawdziłem drogę przez nadkole, to nie widzę lepszej i szybszej możliwości.

  7. #111
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2012
    Skąd
    pomorske
    Postów
    213
    Auto
    Marea Weekend 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Też od dłuższego czasu używam zwykłych wycieraczek Alca i jestem z nich zadowolony. Na kilka sztuk 2 nie nadawały się do użytku, ale że cena niska więc łatwo to przeboleć i wymienić na inne.

  8. #112
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No i fajnie, ze pod dachem teraz mieszka
    Co do spalania, to normalne, ze na krotkich odcinkach w chłodne dni troche wiecej wypije, ja mam to samo
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #113
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    garażowanie auta przyniosło nieoczekiwany, pozytywny skutek. po porannym odpaleniu zimnego silnika nie słyszę stuków z przedziału silnika jak to miało miejsce do tej pory. wcześniej auto parkowane było prawymi kołami na wysokim chodniku, a co za tym idzie buda była mocno przechylona na lewą stronę. w garażu stoi prosto. dziwne, bo w tym momencie do głowy przychodzi uszkodzona poduszka skrzyni, ale... skoro stuki ustawały po wciśnięciu sprzęgła, to podejrzenie pada na sprzęgło/dwumas/skrzynię. ktoś może to wytłumaczyć?

    ostatnia trasa i wypalanie DPF sprawiły, że postanowiłem przemyśleć kwestię małej modyfikacji opisywanej przez posiadaczy Cromy. chodzi o podłączenie diody pod bezpiecznik F40 30A odpowiedzialny za podgrzewanie tylnej szyby. tym, którzy nie są w temacie wyjaśniam, że podczas dopalania filtra cząsteczek stałych, ECU uruchamia dodatkowe źródła prądu - w tym podgrzewanie tylnej szyby. podłączona dioda będzie mnie informować o trwaniu standardowego dopalania DPF. konstruktorzy z Turynu postanowili, że użytkownik będzie informowany wyłącznie o kompletnym zapchaniu filtra i konieczności jego wypalania.
    ale do rzeczy... na początek planuję małą rzeźbę w postaci zwykłej diody umieszczonej w widocznym miejscu. jeśli patent się u mnie sprawdzi, wpadłem na pomysł aby do umiejscowienia diody na stałe wykorzystać niezagospodarowany przycisk na panelu CITY/ASR/-. oryginalny panel wygląda tak:

    panel.jpg

    po przeróbce wyglądałby tak:

    panel2.jpg

    teraz kilka pytań. co będzie lepsze - zakup niezniszczonego panelu, wydłubanie z niego przycisku ASR, usunięcie oryginalnego piktogramu i naniesienie nowego piktogramu DPF na przycisk i montaż na panelu, który posiadam w aucie, czy zabawa w rzeźbę z posiadanym obecnie panelem, czyli wiercenie otworu pod diodę, wklejanie diody, piktogram? za rozwiązaniem nr 1 przemawia "fabryczna" modyfikacja. za rozwiązaniem nr 2 możliwość wykorzystania mrugającej diody 12V, która będzie zdecydowanie bardziej widoczna podczas dopalania filtra. za rozwiązaniem nr 2 przemawia również fakt, że przyciski nie są jednakowe. górny i dolny zwężają się na krawędziach zatem jeśli przełożę środkowy przycisk w miejsce dolnego, konieczna będzie rzeźba na otworze w tunelu. co myślicie?

    a tymczasem... wymieniłem antenę. teraz nie ma żadnego problemu z zakresem FM i wyszukiwaniem stacji. co ciekawe, błąd anteny wciąż się pojawia po wywołaniu procedury autodiagnostyki. nie pomogło nawet odłączenie aku... za to odłączenie akumulatora zbawiennie podziałało na parametr "Odometer", który w Multiecuscan pokazywał 0. teraz zaczął liczyć od 0.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 15-11-2014 o 22:50

  10. #114
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Czytałem o tym i nie we wszystkich autkach włącza się ogrzewanie tylnej szyby przy wypalaniu DPFa.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #115
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jeśli chodzi o Cromę, to z tego co czytałem nie załącza się w wersjach poliftowych. podejrzewam, że jest to kwestia wersji oprogramowania ECU. szkoda, że użytkownicy Cromy nie pociągnęli tematu w tym kierunku żeby wyjaśnić temat do końca.

  12. #116
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Dokładnie to właśnie czytałem.Imho głupio to jest zrobione, mogli dać przecież taką kontrolkę.
    Ale inni mają kontrolki redzenerejszyn hehe

    +18
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #117
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    dobre teraz przy każdym dopalaniu filtra będę wrzeszczał - R E G E N E R E J S Z Y N!

  14. #118
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2014
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Postów
    52
    Auto
    Stilo 3D 1.9 JTD 115KM Dynamic
    Rocznik
    2002
    Hehe dobre ale fajna sprawa z tym przełącznikiem w te miejsce co jest puste faktycznie można zrobić użytek (jak się da)

  15. #119
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Taki napis można by ładnie nanieść na obecny panel przy pomocy drukarki UV Trochę zabawy i zrobisz jak by z fabryki było..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #120
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Warto na początek podłączyć samą diodę i sprawdzić działanie. Czy u Ciebie też będzie działać.
    Czytając temat Cromy, to i w przedlifcie nie we wszystkich modelach miło to rację bytu.

    Jestem za opcją nr 2.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 8 z 19 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Stilo...nie gaśnie
    Napisany przez mabiel86 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 20-01-2015, 22:12
  2. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez kamila31792 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 19-02-2014, 02:03
  3. Stilo 1,6 +gaz
    Napisany przez M_ZS na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-09-2012, 08:49
  4. Problem stilo 1.8 2002 check stilo 1.8
    Napisany przez ozinio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-03-2012, 21:00
  5. Stilo 1.9 JTD
    Napisany przez NoVi na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-12-2010, 10:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

najladniejsze felgi stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl