Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 18 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #181
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    A co się dzieje?
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Paskudne i bardzo uciążliwe buczenie/dudnienie zwłaszcza w okolicach 1500 rpm ale nie tylko. Nie wiem jak to określić, ale najlepiej będzie jak wyobrazicie sobie potężny sub w bagażniku i zamiast krótkich uderzeń perkusji, dudnienie jest ciągłe. Jak leci w radiu jakiś kawałek z mocną perkusją, do oba dźwięki tak jak by się "podbijały" i zaczyna aż falować w uszach.
    Wystarczy że wrzucę na luz i jest cisza. Ostatnio troszkę pogazowałem pod blokiem na parkingu i jest to samo, czyli wygląda to na problem przy silniku, bo martwiłem się już o skrzynię.
    Nie wiem w ogóle za co się zabrać bo na zewnątrz samochodu, nie da się nic stwierdzić.
    Zakupiłem łącznik elastyczny wydechu i poduszkę silnika. Jak znajdę trochę czasu, to może jutro udało by mi się wymienić poduchę.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #183
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Wygląda na jakiś rezonans... Podjedź do tłumikarzy. Wjedziesz na kanał i znajdą dziada. Ale żeby była jasność, to się pojawia zarówno podczas jazdy i postoju?
    Italians Do It Better

  5. #184
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Dokładnie, czy jadę czy stoję dudnienie jest paskudne. Myślałem że tylny tłumik mi to robi a że był już dość mocno zgnity to go wymieniłem co opisałem, ale po wymianie nie ma żadnej różnicy.
    Jak wymieniałem tarcze to zobaczyłem że łącznik elastyczny wydechu jest okopcony, ale dudnienie było za nim on puścił. Pasuje zdjąć pasek osprzętu i zobaczyć czy to coś zmieni.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #185
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Możliwe, że wymiana łącznika załatwi temat.
    Italians Do It Better

  7. #186
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    43
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Hejka.
    Tak wracając do twoich wtrysków. Ja miałem ogromne korekty na 3wtrysku: -2,7 a na 4wtrysku : 3,6. W zimę auto normalnie odpalało i nie miałem żadnych problemów podczas jazdy.
    Mam już po regeneracji oba wtryski koszt 700zł. do wymiany końcówki były.
    Pisze ponieważ wydaje mi się że korekty masz w porządku.
    Pzdr

  8. #187
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    ARS a u mnie właśnie kłopoty z odpalaniem mnie męczyły i pewnie w tym roku będzie to samo. Wygląda na to że mimo wszystko czeka mnie robota pompy CR.

    No i dzisiaj mając trochę czasu, wziąłem się za wymianę poduszki silnika od strony rozrządu. Niestety ale z tym zamiennikiem jest problem, ponieważ nie pasują oryginalne śruby, które przykręcają poduszkę do podłużnicy. Odlew zamiennika jest drugie tyle grubszy, a dokładnie jego wymiar to 6.4 cm. Problem robi się jeszcze większy gdy zobaczymy że są to śruby z drobnym gwintem hehe. Nie wiem jakim cudem, ale miałem dwie "podobne" śruby, które na razie pozwoliły mi zamontować poduszkę w samochodzie.
    Dodam od siebie że konstrukcja zamiennika imho zrobiona jest dużo lepiej niż ori część. Z resztą na zdjęciach widać to elegancko.
    Mało tego, gdy odpaliłem silnik czegoś mi zabrakło, a jak ruszyłem autem to po prostu nie mogłem w to uwierzyć Tak cicho nigdy nie było w tym samochodzie, odkąd je mam. Na prawdę jestem BARDZO zaskoczony a różnica jest kolosalna.
    Poważnie, nie mogę się przyzwyczaić do jazdy hehe i nawet zrobiłem sobie dłuższą rundkę z wyłączonym radiem
    Oczywiście kolejne poduszki też planuje wymienić, ale to z czasem i euro hehe.
    pod.jpgpod2.jpgpod3.jpgpod4.jpgpod5.jpgpod6.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #188
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Czyli to zagadkowe buczenie, to była uwalona poduszka silnika od strony rozrządu?
    Italians Do It Better

  10. #189
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Na to wygląda. Jak się przyglądniesz zdjęciu nr4 (pod4) to zobaczysz że poduszka zamiast tłumić drgania, to była już tak klapnięta że element mocowany do silnika leżał już na gumie i na pewno nic nie tłumił.
    Oczywiście jak już napisałem, resztę też będę chciał wymienić, no i łącznik wydechu również, bo już czeka.
    Dołączam bardzo krótkie nagranie jeszcze na starej poduszczę.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #190
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    No to elegancko. Przy okazji obaliłeś mit, jakoby poduszki do Stilo tylko oryginalne.
    Co do korekt, niektórzy twierdzą, że w większości przypadków wystarczy wymienić końcówkę najlepiej na nowy oryginał. U mnie silnik zawsze odpalał bez problemów, więc jeszcze nic z tymi korektami nie robiłem. Jeśli jednak korekty sięgną na zimnym do +3mm3/w to trzeba będzie interweniować.
    Italians Do It Better

  12. #191
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Na 3 zdjęciu doskonale widać różnicę wykonania poduszek. Pewnie jak bym kupił nową ori to też było by ekstra, ale nie dam tyle pieniążków za kawałek gumy w aluminium.

    Muszę teraz zobaczyć jak się korekty miewają. Na 3 cylindrze wtrysk wymieniłem, a ten wyjęty oddałem do boscha i w razie czego, będzie na podmianę z jakimś innym podejrzanym wtryskiem.
    Ale wiem że mimo wszystko czeka mnie pompa CR......
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #192
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Chyba nie dawałeś go między tarczę a piastę? Podobno nie wolno - nie rozumiem tego, ale producent tarczy nie uwzględni w razie co gwarancji na tarczę jak taki smar zobaczy.
    Po pierwsze nie zobaczy bo go zmyjemy (oczywiście jeśli w gwarancji jest taki zapis). Po drugie można tam dać cienką warstwę smaru, ale raczej nie miedzianego (silikon odporny na temperatury albo coś w tym rodzaju). Cienką warstewkę, nie pół centymetra! Bardzo pomaga przy zdejmowaniu tarcz np. po roku albo dwóch, schodzą bez używania młotka bo pomiędzy tarczą a piastą prawie nie ma rdzy.
    Mogli dać taki zapis w gwarancji, bo gruba warstwa gęstego smaru działa dokładnie tak samo jak nieusunięta rdza - tarcza nie leży na swoim miejscu i mamy "bicie".

  14. #193
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przy montażu tarcz do piasty nie można nakładać, napylać niczego - żadnego sylikonu, żadnego smaru i innego g**na Nie raz widziałem taką wzmiankę, nawet w Samochodzie marzeń w TVN (gdzie średnio to opiniotwórczy program) o tym przestrzegał Klimek..

    Co do poduszek we fiacie widać zamienniki są si.. Do Peugeotów takich co nim śmigam jest oryginalne poduszka olejowa, zamienniki są tylko metalowo-gumowe i żaden nie spełnia swojego zadania jak oryginał. Często ludzie wracają do starych poduszek zamiast nowych zamienników.. Więc widać bywa różnie Swoją drogą u mnie może być tak, że pewne objawy co mnie męczą od kupna to właśnie kwestia poduszki, ale szkoda 500zeta aby to sprawdzać..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #194
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Przy montażu tarcz do piasty nie można nakładać, napylać niczego - żadnego sylikonu, żadnego smaru i innego g**na Nie raz widziałem taką wzmiankę, nawet w Samochodzie marzeń w TVN (gdzie średnio to opiniotwórczy program) o tym przestrzegał Klimek..
    Tak, mnie też tak uczyli na warsztatach, po czym zakładali nowe tarcze na piasty nie oczyszczone z rdzy. Z ciekawymi nieraz efektami (potężne bicie), ale przecież zawsze to była wina "złych tarcz".
    Można i tak, ale od dobrych paru lat smarowanie jest stosowane. Trzeba tylko wiedzieć jak to działa i dlaczego w niektórych przypadkach nie można (bo np. luz konstrukcyjny na śrubach jest na tyle duży że tylko tarcie utrzymuje stałą pozycję tarczy względem piasty).

  16. #195
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Niegdy bym sie nie spodziewał, ze takie buczenie moze byc spowodowane uszkodząną poduszką pod silnikiem
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa


 
Strona 13 z 18 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 17:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 19:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042813

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl