No i elegancko. Pokaż jeszcze na zdjęciu jak Ci się udało dociąć osłonę. Mnie to wyszło nieco siermiężnie, ale wiedziałem że prędzej czy później założę oryginał
No i elegancko. Pokaż jeszcze na zdjęciu jak Ci się udało dociąć osłonę. Mnie to wyszło nieco siermiężnie, ale wiedziałem że prędzej czy później założę oryginał
Italians Do It Better
Na razie zdjęcia nie będzie hehe. Wyszło średnio, ale po części jest to wina tych dziadowskich gumek. Jak kupiłem stilo to manetki odskakiwały. Ktoś podciął nożem obudowę pod dźwignią kierunkowskazów żeby guma nie odpychała. Nie za bardzo to pomogło ale wycięta obudowa już została. Dodatkowo teraz ja wyciąłem i włożyłem dźwignię która znów odpycha gumę i dźwignię Upaćkałem teraz gumę wazeliną techniczną to może zmięknie trochę. Wszystko wysmarowane więc fotek nie ma hehe.
Ale żeby nie było lekko, dzisiaj okazało że....
DSC_1339.jpg
Kurcze kolejny wydatek .......
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Tempomat fajna rzecz
Co do spręzyny, to przechodziłem to w mojej Lancii
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Tempomat trochę uzależnia wręcz Nawet w mieście się czasem używa jak długa prosta żeby nie patrzeć na prędkościomierz..
A sprężynka.. niefajnie tym bardziej, że wymiana pewnie 2ch no i jeszcze nie wiadomo co z amorkami nie?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zaczął się urlop to i troszkę czasu jest.
Wczoraj wreszcie wymieniłem tylny zacisk hamulcowy. Oczywiście przy okazji znalazłem sobie kolejną usterkę hehe, mianowicie zauważyłem że rozleciała mi się górna tulejka metalowo-gumowa w amortyzatorze.
Już zamówione i jutro będą.
1.jpg2.jpg33.jpg44.jpg55.jpg
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Żeby Ci manetka nie odskakiwała to wyciągnij tą gumkę osłonkę na zewnątrz (wygląd mało estetyczny) lub wepchnij jeden zwój harmonijki do środka osłony kolumny kierownicy. Ja wepchnąłem i działało i nie wyskakiwał kierunkowskaz-manetka. Powiem Wam chłopaki, że nieraz tęsknię za Stilonkiem, naprawdę udał mi się tez zakup. Miałem go 4 latka. To było moje kochane autko, mam teraz Cromala ale to nie to. Wiadomo lepsze cichsze mocniejsze bezpieczniejsze szybsze ale Stilonka darzyłem bardzo dużą sympatią. A następne auto na pewno będzie w automacie bo nigdy nie miałem i chyba to będzie Astra J z dwu litrowym silnikiem. Sorki za OT.
Gumkę już dawno wyjąłem tylko że po dołożeniu tempomatu znów zrobił się problem, bo jego manetka podparła tą gumkę hehe. Posmarowałem wazeliną i sytuacja poprawiła się.
Ja chętnie wymieniłbym się na Cromala
Dzisiaj przyszła kolej na następną rzecz do wymiany, mianowicie pękniętą sprężynę. Nowe czekały grzecznie w pudełkach aż znajdzie się trochę czasu.
Tak to wyglądało:
am.jpgam2.jpgam8.jpgam7.jpgam4.jpgam6.jpgam5.jpgam3.jpg
A to wszystko było zrobione przy przebiegu:
am9.jpg
Oczywiście podczas wymiany sprężyn musiała przyjść burza i uprzykrzyć prace przy aucie.....
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
nieźle Cię tam zalało. pooglądaj teraz przednie sprężyny. ja u siebie jak wymieniłem z tyłu to za ok tydzień pękła z przodu. o pęknięciu tylnej dowiedziałem się tez przy okazji jakiegoś przeglądu czy wymiany kół. nic nie pukało ani nie hałasowało, dało się jeździć. przednia pękła jak żona jechała do pracy. narobiła jej niezłego strachu. najpierw był strzał podczas pęknięcia. pękła od góry, jedno uzwojenie. chyba coś źle trafiła na łożysko bo hałasowało strasznie podczas skręcania. wróciła z pracy ale pełna obaw czy dojedzie. auto stało kilka dni zanim sprężyny i nowe łożyska dojechały.
jak zobaczyłem urwany kawałek do się zastanawiałem ile jeździłem na częściowo pękniętej sprężynie. poniżej zdjęcie ułamanego kawałka
WP_20150522_003.jpg
Pozdrawiam
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Parę dni temu zaczął trzeszczeć głośnik kierowcy więc zakupiłem dwa używane, ale od wersji HI-FI. Jak widać na zdjęciach, troszkę się różnią
Muszę przyznać że słychać różnicę oczywiście na plus
W czarnej obudowie są zwykłe a w szarej z wersji HI-FI-tak to sobie wymyśliły Włochy hehe
g.jpgg1.jpgg2.jpgg3.jpg
Za to dzisiaj z racji że wróciłem z urlopu, wziąłem się i wymieniłem wreszcie wtrysk nr 3.
Największy problem to wyczyszczenie otworu po wyjęciu wtrysku. Odsysacz do odsysania krwi pod czas operacji, byłby idealny
Ja wykorzystałem do tego pistolet do piaskowania.
Wtrysk wymieniony i na razie nie zakładałem osłony silnika, żebym mógł kontrolować ewentualne niedociągnięcia z mojej strony.
Tak wyglądają obecnie korekty.
a.jpgb.jpgc.jpgd.jpg
Który Waszym zdaniem następny do regeneracji
Aha kodowanie nowego wtryskiwacza przebiegło bez problemu.
Uaktywniłem jeszcze kontrolkę tempomatu i zrobiłem osiowanie, ale po tym zabiegu nie przestały mi migać kierunki przy ryglowaniu zamków. Wszystko jest jak było
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Następny do roboty jest wtrysk nr 4. Korekta dodatnia nie jest jednoznaczna. Albo przytarty wtrysk, albo słabsza kompresja cylindra. Skoro masz już wprawę w demontażu wtrysków, możesz zamienić 4 z 1 i zobaczyć czy korekta pójdzie za wtryskiem. Na przytarty wtryskiwacz pomaga olej 2T. Dolewasz co jakiś czas?
Co do migania kierunków podczas ryglowania zamków, to nie wiem czy dobrze zrozumiałem - migają czy nie? Jeśli nie, to musisz tę funkcję uaktywnić. Potrzebna będzie karta kodowa.
Ile Cię kosztowały głośniki w wersji HiFi? Widzę po aukcjach, że prawie jak za darmo Ciekawe jakie są u mnie...
Ostatnio edytowane przez boch ; 23-07-2016 o 23:54
Italians Do It Better
Czyli tan który wyjąłem muszę dać do regeneracji i potem zapakować w miejsce czwartego.
Na obecną chwilę nie dolewam żadnych specyfików do paliwa. Śmigam za to cały czas na paliwie z Lotosa, ale na tym lepszym, że tak powiem hehe.
A co do głośników to dałem 30zł+przesyłka, więc tragedii nie ma.
Jeśli chodzi o miganie kierunkowskazów, to czytałem że po osiowaniu proxy, opcja ta znika i trzeba mieć kod z CODE CARD aby to uaktywnić. Ja osiowanie proxy musiałem zrobić żeby się kontrolka zaczęła świecić, ale kierunkowskazy jak działały tak działają bez zmian
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Nie. Nie musisz na razie dawać do regeneracji. Z tego co widać na zrzucie wtrysk 3 koryguje wysoką korektę wtrysku 4. Zatem wyjąłbym wtrysk 4 i zamienił miejscami z innym wtryskiem żeby sprawdzić czy korekta pójdzie za wtryskiem czy zostanie na cyl. 4. Oczywiście trzeba pamiętać o zakodowaniu zamienionych wtrysków przez soft. Możesz również spróbować olej 2T Liqui Moly 1052
Co do osiowania. Osiowanie przez MES działa różnie... U mnie np. przy okazji osiowania wywala błąd osiowania sterownika klimatyzacji. Na szczęście klima działa bez problemów. To ponoć częsty problem w Stilo. Yani - autor MES, dość długo z tym walczył i niby w końcu się to udało, ale z tego co czytam nie wszyscy dają sobie z tym radę, także problem w sofcie wciąż jest aktualny.
Powiedz mi jeszcze czy dużo było zachodu z demontażem boczków drzwi?
Italians Do It Better
O widzisz a ja myślałem że błąd klimy podczas osiowania to coś nie dobrego, bo i u mnie to wyskoczyło, a tutaj widzę że to norma.
A wtrysk chcę oddać do regeneracji i mimo to go wymienię. Przyjdą mrozy i chciałbym odpalić normalnie.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Jest kilka porad co zrobić aby pomyślnie przejść osiowanie proxy:
- odłączyć aku na noc
- podczas osiowania uruchomić panel klimatyzacji
- zmienić w menadżerze urządzeń ustawienia portu COM/LPT na minimalną wartość opóźnień (latency)
- wykasować wszystkie istniejące błędy w sterowniku klimatyzacji
Oprócz odłączenia aku, wszystkie punkty spełniłem, a mimo to osiowanie klęka na klimatroniku. Może dzisiaj pokombinuję, chociaż tak jak wspomniałem wcześniej błąd osiowania nie wpływa niekorzystnie na działanie klimatyzacji.
I ponowię pytanie - jakieś trudności przy demontażu boczków drzwi? Też będę chciał takie głośniki
Ostatnio edytowane przez boch ; 24-07-2016 o 15:02
Italians Do It Better