Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 266
Like Tree49lubi to!

Temat: Powrót do kombiaka- Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD  

  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jeśli się mylę, to wtyczka jest od ksenonów.
    Italians Do It Better



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    417
    Auto
    Brava 1.6 16v Ulysse 3.0 V6 500x 1.5
    Rocznik
    1996 2005 2023
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Wie może ktoś jak to ma być zamocowane
    U mnie ona też tak w miarę luźno leży na osłonie więc chyba tak ma być

  4. #33
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wczoraj odebrałem przesyłkę w której były microswitche. Dzisiaj od razu po pracy pojechałem na garaż i wymieniłem w zamku uszkodzoną część. Klapa już śmiga jak trzeba no i szyba też.
    Teraz tylko muszę wykleić tylną klapę wygłuszeniem i można składać tapicerkę.
    microswitch.jpg

    Wracając z pracy w pewnym momencie zapiszczało coś i pojawił się na liczniku żółty trójkąt ostrzegawczy i napis "Antypinch" rear coś tam dalej bo nie zdążyłem przeczytać.
    Zamknąłem podczas jazdy samochód i komunikat zniknął. Poszukałem o co chodzi i dowiedziałem się przy okazji, że w uszczelkach szyb są jakieś czujniki które mają zapobiegać przytrzaśnięciu palców itp. przez szybę.
    Zobaczymy czy się jeszcze pokaże.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Wczoraj trochę pokręciłem przy autku.
    Oczywiście zacząłem od mycia bo Stilon zdążył się już ubrudzić.
    6.jpg
    Wykleiłem klapę i założyłem tapicerkę a trochę jest przy tym kręcenia. Powiem szczerze, myślałem że mnie szlak ognisty trafi Wieczorem jak już miałem jechać do domu, okazało się że znów zamek jest zepsuty i znów jest komunikat o otwartej klapie...... Ręce mi opadły. Jak pomyślę o tym plastiku że muszę go demontować od nowa to aż mi się ciepło robi. Niestety będę musiał tam zaglądnąć w chwili czasu.
    1.jpg2.jpg7.jpg

    Druga ważna rzecz jaką zrobiłem, to usunąłem usterkę niedogrzanego silnika. Pewnie spora część osób mnie za to zje żywcem, ale na obecną chwilę jestem spłukany z kasy i postanowiłem troszkę przyciąć koszta.
    Mianowicie zakupiłem termostat od Renaulta firmy Gates TH01489 i go zamontowałem. Na obecną chwilę zrobiłem parę kilometrów i pierwszy raz wskazówka stoi idealnie pionowo a w środku wreszcie jest cieplutko
    Koszt termostatu to 22.5 zł plus dwie opaski i litr płynu. Porównując do właściwego termostatu na który wydać trzeba około 200zł różnica jest spora.Dużo o tym czytałem i sporo osób tak zrobiło i nie miało z tym problemów.
    Jak na razie wszystko jest OK
    Przy okazji zdemontowałem pompę Vacum i włożyłem ją na silikon bo niestety często z pod nich jest wyciek oleju
    3.jpg4.jpg5.jpg8.jpg9.jpg

    Muszę jeszcze zaglądnąć do silniczków od klap bo wieje jak chce i gdzie chce. Coś czuje że i akumulator długo nie pożyje......
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #35
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Coś więcej nt tego niedogrzania? Taki patent montował u siebie z tego co pamiętam kolega Egon. Chyba nie był z niego zadowolony.
    Italians Do It Better

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Termostat jest jeszcze oryginalny i po prostu się nie domyka, przez co cały czas silnik był nie dogrzany no i ja też
    Zobaczymy jak będzie dalej ale jak już wspominałem na razie jest gites
    Koszt mały i w razie czego wystarczy zdjąć węża i wyjąć termostat, co zajmuje 10/20 minut a i płynu mało co wycieka.
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 01-11-2015 o 23:24
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Zgadza się z tym termostatem. Ja tez tak zrobiłem w czasie kryzysu finansowego i tak już zostało i było ok. Ciężko było go wsadzić w węża ale dało się. To się nazywa "patent za 25 zł" na forach Stilo. Zielony a masz grzałkę PTC?

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ale sprawdzałeś sobie softem do jakiej temperatury nagrzewał Ci się silnik? Drążę, ponieważ właśnie się dowiedziałem (przydałoby się żeby ktoś to potwierdził), że Fiat do końca 2005 roku monotował we wszystkich silnikach JTD termostaty o temperaturze otwarcia 78-82 stopnie. W praktyce oznaczało to, że te 90 stopni na blacie to czysta teoria zwłaszcza zimą. Dopiero w 2006 roku Fiat wprowadził do montażu termostaty o temp. otwarcia 88 stopni z przeznaczeniem do aut na rynki o klimacie umiarkowanym - np. Polska czy Niemcy. U mnie np nastąpiło czary-mary. Przed wizytą u mechanika termostat zachowywał się jak poliftowy, a po wyjeździe jak przedliftowy. Widać to teraz po wahnięciach wskazówki temperatury podczas postoju lub po włączeniu nadmuchu, co wcześniej nie miało miejsca. Zastanawiam się co tam wywinął mechanik...
    Italians Do It Better

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Nie mam pojęcia Mirku czy jest grzałka i nie wiem nawet jak najłatwiej to sprawdzić.

    Boch nie musiałem sprawdzać bo wąż od chłodnicy prawie od razu po odpaleniu robił się ciepły a wskazówka tylko parę razy doszła do drugiej kreski. Teraz różnica jest ogromna na plus oczywiście.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    boch jeśli to do mnie pytanie to ja nie sprawdzałem do jakich temp się nagrzewał. Ewidentnie miałem zepsuty i wiecznie nie dogrzany był silnik i jeździłem tak z pół roku (dwie kreski na skali się wskazówka podniosła i koniec) po zakupie auta bo sobie różnie tłumaczyłem że nie zdążył się zagrzać bo krótkie trasy bo to bo tamto aż w końcu wsadziłem tak jak zielony i nareszcie wskazówka stanęła w pionie i ani drgnęła w lato i w zimę. Zielony rada: złap opaską jeszcze sam termostat bo założyłeś dwie na końcu węża ale złap jeszcze termostat.

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Pytanie było do Zielonego, ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś na nie odpowiedział skoro miałeś podobny problem
    Italians Do It Better

  13. #42
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Nie mam pojęcia Mirku czy jest grzałka i nie wiem nawet jak najłatwiej to sprawdzić.
    W chłodne dni po odpaleniu auta (jeśli masz grzałkę ptc) to będziesz słyszał takie cykanie przekaźnika w środku w kabinie, głośne cykanie, pobór prądu jest taki duży że światła przygasają. Grzałka ma coś koło 700 watt.

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    No to skoro wąż do chłodnicy robił się ciepły tuż po odpaleniu silnika to sprawa jest oczywista. Zielony, podłącz się jeszcze MESem i zloguj sobie nagrzewanie pojazdu żeby zobaczyć przy jakiej temperaturze otwiera Ci się termostat. Latem może Ci się częściej załączać I bieg wentylatora który startuje przy 92 stopniach. Ja na razie nic nie kombinuję. Wydaje mi się, że te 10 stopni mniej czyli 80 stopni nie spowoduje zwiększonego spalania. Jak myślicie?
    Italians Do It Better

  15. #44
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    W fordzie jest podobnie, bardzo rzadko zdarza się, że wskazówka stoi równo na 90 stopniach.
    Z reguły wygląda to tak, że jest ~82-85 stopni. Przeczytałem pełno tematów na forach, w 90% osób piszą o podobnej przypadłości.
    Wpływu na spalanie nie zauważyłem, identyczną sytuację ma brat w alfie 156. W lato dochodził do 90 stopni, jednak tylko w korkach jak stałem.

    Boch, 80 stopni to jest już praktycznie temp pracy silnika. Tak, jak ktoś napisał są termostaty, w których otwarcie następuje przy 82.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Tak jak napisałem wcześniej, termostaty o temperaturze otwarcia 82 stopnie montowane były w autach z silnikami JTD do końca 2005 roku. Wielu użytkowników mylnie interpretuje to jako awarię termostatu, a tak ma być...
    lukq lubi to.
    Italians Do It Better


 
Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo MultiWagon 1.6 103 KM 2003/04 proszę o ocenę
    Napisany przez cros na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-05-2015, 21:55
  2. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-05-2015, 17:42
  3. Zawiasy tylnej klapy Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez piter na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-03-2014, 19:43
  4. Zawieszenie Fiat Stilo Multiwagon
    Napisany przez pawelg5 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post: 19-05-2013, 20:41
  5. [silnik] powrót zimy = powrót kłopotów
    Napisany przez mspider86 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-11-2010, 21:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sterownik air bag fiat stilo

osiowanie proxy fiat stilo bez code card

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042813

https:fiatklubpolska.plmoje-auto-462powrot-do-kombiaka-fiat-stilo-multiwagon-1-9-jtd-3042814

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl