Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 18 z 33 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni
Posty od 256 do 270 z 485
  1. #256
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Ha teraz dam coś na pocieszenie wstaje rano patrze na parking a panowie na 4 koparki ładują gruz do ciężarówek i jest tyle pyłu że zupełnie nic nie widać hah

    Jeszcze jedna sprawa ostatnio miałem badanie techniczne a wcześniej byłem u mechanika żeby sprawdził hamulce jednak diagnosta stwierdził że prawy tył w ogóle nie hamuje nawet na ręcznym... dziwne przyjeżdżam do domu popróbowałem na śniegu no i łapie nawet na ręcznym jednak coś tam nie gra bo co pewien czas krzywo łapią hamulce. Czy to może być wina tego że np w lewym kole zmieniłem okładziny a w prawym nie??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #257
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    u ojca tak samo było, że pierwsze koło hamowało troche wczesniej.. przewód zapchany był. a na sniegu to normlane że lekko zacisniesz i czuć ze działa tak jak u mnie z hamulcami z przodu i ABS

  4. #258
    Master
    Dołączył
    14 kwiecień 2012
    Skąd
    Wasilków
    Wiek
    37
    Postów
    1,189
    Auto
    500X
    Rocznik
    2015
    Prosta zasada. Kazdy mechanik ci to powie czy to do hamulcow czy do sprezyn. Jesli wymieniasz przod lub tyl - Rob to zawsze parami - Lewa i prawa Strone

  5. #259
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    dokładnie a hamulce to przeważnie zużywają się tak samo wiec jak robiłeś lewe kolo to prawe też powinieneś,teoretycznie to sam sobie odpowiedziałeś

  6. #260
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    38
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Nie zrobisz drugiej strony to za miesiąc i tak będzie do zrobienia ...

  7. #261
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    nie to mój mechanik to tak zmienił bo ręczny w lewym kole nie schodził i jak przygrzało okładziny to zahaczył i sie odkleiły. temu zamówił nowe zmienił tylko w lewym bo nie miał czasu i powiedział że prawe tez należy zrobić kiedy indziej. Ale czy to może być powodem?? Kurde jak ja bym chciał żeby to auto w końcu kiedyś zaczęło hamować ale nie udało mi sie to od nowości.

    Po zmianie korektorka lewego koła który zawsze nawalał parę razy zdarzyło mi się że miałem kontrolowane hamowanie przed światłami i wciskając pedał hamulca stopniowo udało mi się go wcisnąć az do podłogi mimo to kół nie zblokowało. Ponowne szybkie odpuszczenie i wciśnięcie pomogło mi wyhamować lecz tak nie powinno być. Układ jest odpowietrzony a i przednie tarcze i okładziny w normie.

  8. #262
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    a może serwo ci już pada

  9. #263
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    jeżeli to serwo to ja to auto sprzedaje... mam nadzieje że to nie serwo. Najciekawsze że zawsze jak chce je przetestować auto staje dęba ale jak nagle coś się na drodze dzieje to dupa... lecz dodam że jak testuje i koła zblokuje to nie czuje abym miał na tyle zapasu aby starczyło tak mocno wyhamować z kompletem pasażerów i pełnym bagażnikiem..;/

  10. #264
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    30
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    Musisz to zrobić bo żebyś gdzieś dzwona nie zaliczył...

  11. #265
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ale jak popytałem ojca to mówił że w tym aucie to nigdy rewelacji z hamowaniem nie było..;/

  12. #266
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ja mam to samo

    Z tym że już poprawiło się troche. Tył jest ok, z kompletem pasażerów tylne koła blokuje na asfalcie. A przód? Nawet jak sam jadę to nie zblokuje

    Niby tarcze nowe, klocki nowe...ale powodem było to że tłoczki stały w zaciskach. I nie wypychało ich tyle ile powinno. Rozruszałem je, ale to nie jest jeszcze to. Na wiosne lecą tarcze 257mm, i powinno się poprawić

    Hamulce rzecz bardzo ważna.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  13. #267
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    829
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    jak mi się korektorek uwalił to był moment co tył hamował wpierw i dawało to dobre efekty hamowania jedynie przy dużym obciążeniu na tyle bo w innym przypadku było to niebezpieczne.

  14. #268
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Sępólno Krajeńskie
    Wiek
    38
    Postów
    911
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1.6 16V benzyna/LPG
    Rocznik
    1999
    Wszyscy dbają o nowe klocki i tarcze, ale mało kto przy okazji wymiany czyści z rdzy i brudu prowadnice klocków w jarzmie ...

  15. #269
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ja w sumie jedynie to robie szlifuje, czyszcze aby luźno sie przemieszczały
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  16. #270
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Cytat Napisał turek86 Zobacz post
    ale mało kto przy okazji wymiany czyści z rdzy i brudu prowadnice klocków w jarzmie
    To jest podstawa!


 
Strona 18 z 33 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 18:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 18:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 14:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 22:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 11:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl