Czyli najpierw zacząć od głównej masy ta co przychodzi do błotnika od strony akumulatora tak? Możliwe że blacharz coś spieprzył bo ją odkręcał. Jakim środkiem najlepiej zakonserwować i styk punktu masowego w aucie?
Czyli najpierw zacząć od głównej masy ta co przychodzi do błotnika od strony akumulatora tak? Możliwe że blacharz coś spieprzył bo ją odkręcał. Jakim środkiem najlepiej zakonserwować i styk punktu masowego w aucie?
wazeliną techniczną
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Witam postanowiłem zmienić głośniki w palio z przodu gdyż nie da się wytrzymać już z aktualnym audio.
Chce wyrzucić płytko-magnesowe blaupunkty na tył w tym ze są to 13 i będzie tam trochę rzeźby.
Ale mam pytanie jakie głośniki zastosować na przód?? bo mój typ padł na firmy hertz tylko nie wiem czy wkładać 13 czy 16?? bo na pewno będę musiał zastosować dystanse i porzeźbić w maskownicy jednam najważniejsze pytanie to od jakiego auta dystanse mdf są najbardziej zbliżone?? sprawdzał ktoś?? Bo w internecie jest masa dystansów ale wszystkie do większości modeli popularnych prócz fiata
Nie miałem nigdy styczności z Palio, ale jeżeli tylko zmieściły by się tam 16,5 cm głośniki, to na takie się właśnie zdecyduj.
Nie wiem co tam masz w aucie, i trochę zgaduję.... jeśli jest tylko radio, bez planów na dodatkowy wzmacniacz, to lepiej odpuścić troszkę "przereklamowane" moim zdaniem Hertze, i zastosować coś o mniejszych wymaganiach mocowych.
Może system odseparowany JBL z serii CS... budżetówka, ale pod samo radio przyzwoita, do tego tweetery mają ogromną ilość akcesoriów montażowych, i nie ma problemów z zainstalowaniem ich.
Albo po taniości woofery GMS w połączeniu z tweeterami Sinuslive.
Odnośnie samego montażu niestety nic nie podpowiem, bo nie znam Twojego auta.
dziękuje za rzeczowe podejście do tematu. Problemem palio sa naprawdę cienkie drzwi co prawda sa juz w całości wygłuszone to i tak basu brak. Aktualnie siedzą tam płytkie blaupunkty ze współosiowym tweeterem i wolałem na coś odseparowanego postawić a te blaupunkty dac do tyłu gdzie sa marne 10cm głośniki.
Hertze kiedyś słyszałem i grało to przyzwoicie ale było to w lanosie gdzie auto było dobrze wygłuszone drzwi nie są płytkie a i były zastosowane odpowiednie dystanse.
Musze coś poszukać sensownego bo chodzi mi o maksymalne dobry dźwięk bez zmiany radia i subwoofera. A radio to w miarę nowe 2 pletnie 2x45 philips.
no w wersji HL w standardzie są głosniki 16,5cm ale tak samo płytkie - jak dobrze pamietam 35mm albo 40mm bo innaczej opuszczając szybe haczy o magnes
nie wiem jak jest w wersji EL czy kratke z głosnika sciąga sie osobno czy trzeba cały boczek do tego?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
No ja mam El ale boczki od HL bo elektryczne szyby zamontowałem
Dwa tygodnie temu do palio wpadły głośniki na przód + dystanse. Masa rzeźby w boczkach ale efekt bardzo dobry Dźwięk jest zadowalający bez stosowania wzmacniacz tylko na samym radiu. Będę musiał jeszcze poprawić wygłuszenie i będzie już zupełnie cacy. Żeby uzyskać w końcu satysfakcjonujący dźwięk kupiłem głośniki jednej z lepszych firm Autotek z głębokim koszem i dużym magnesem. Jest to konstrukcja z osobnymi tweterami które jakimś cudem bez przeróbek upchałem z fabrycznych otworach montażowych. Maskownice lekko odstają ale tego nie widac
Na początku się załamałem po podłączeniu wszystko grało cienko ale okazało się że podpiąłem je w przeciw fazie. Boczki i maskownice głośników musiały przejść gruntowną rzeźbę aby zmieścić szeroki dystans i dało się jeszcze przykręcić na to maskownice.
gytyky.jpg
będzie jeszcze więcej zdjęć jak zajmę sie uszczelnianiem
Jak głośniki się troszeczkę "rozegrają", to efekt będzie jeszcze lepszy
Trzeba im dać paręnaście godzin.
Bardzo przyzwoity wybór.
To na pewno ale będę musiał jeszcze po uszczleniać wygłuszenie i boczki drzwi bo czuje ze ten bas pojawia sie dopiero przy dużej głośności co oznacza nieszczelności gdzieś i dynamkie gubią
Palio przeszło gruntowną godzinną ozonację wnętrza i jestem w szoku znikł zapach jakikolwiek a był dość charakterystyczny wewnątrz i przyjemnie sie oddycha.
Niestety winą osłabionych osiągów była pęknięta rura dolotowa ta harmonijkowa niestety prawie nie do dostania;/
Potrzebuje ten element który jest niestety jednolity rura od gazów korbowych z rurką do przepustnicy łącząca sie z główną rura dolotową;/
Moze ma ktoś na sprzedaz?
Aso............
na alledrogo trafiłem za horrendalną cenę 400pare złotych. Eper trochę taniej ale może jeszcze szrot?
Lata 95-00 to wg mnie najlepsze czasy motoryzacji. Palio ciekawy wozik. Kiedyś tego jeździło sporo.