dobra robota byrrt. Nic to że kolektor pordzewiały. Zawsze można jakąs srebrzanką pociągnąc. Bo można?
dobra robota byrrt. Nic to że kolektor pordzewiały. Zawsze można jakąs srebrzanką pociągnąc. Bo można?
Nie no może bez przesady z tym wypalaniem zaraz.. Po prostu lepsza rurka niby ale podejrzewam to tak subtelne różnice że na Twoim miejscu bym tego nie ruszał..
Można nawet plakatówką ale czy to się nie spali nie wiem.. Tam nawet 800 stopni podobno bywa więc nie wiem jak ze srebrzanką. No i zasadnicze pytanie po co skoro tego i tak nie widać pod osłoną termiczną..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Są takie farby,ale czy to ma sens. Zostawiłbym tak jak jest
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Tylko jak komus przeszkadza. Jesli nie to sensu nie ma
Na czerwono maluj, szybszy będzie ;P
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Memciu hehe etam ja już mam nadzieje tego nie ruszać ale dzięki za propozycję
Autkiem jeździ się teraz jakoś przyjemniej bo ciszej jest nie tylko na postoju Kupując Bravo miałem wrażenie że ma znacznie lepszego kopa od Peugeota mojej luby (P206 1.6 16V 110KM) a że teraz tydzień jeździłem to mam zupełnie odwrotne wrażenie.. Moim i tak lepiej mi się śmiga bo bardziej komfortowo (tamten to trochę taki sporciak z nisko-profilowymi gumami itp) ale kopa Peugeot ma jednak lepszego.. Po dłuższej trasie Fiat jakby zyskiwał na zrywności.. Może to już zapchany katalizator po prostu? Zdaje się katalizator ciągle w aucie obecny a na budziku 260tyś już.. Co o tym myślicie?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Podobno po około 120 tyś katalizator nie istnieje prawie, po 260 niemal na pewno go już nie ma
wjedź na kanał i obejrzyj dokładnie obudowe katalizatora. możesz go też ostukać nasłuchując czy nie ma dziwnych dźwięków wydobywających się ze środka. u mnie po przebiegu 240 tys. obudowa była dookoła zakorodowana przez co katalizator wpadał w rezonans. po jego wymontowaniu okazało się, że mam tylko połowę wkładu... przebiegi jakie możemy zrobić na katalizatorze zależą od kondycji układu wtryskowego. swoje też robi instalacja LPG. dowiadywałem się w pewnej firmie produkującej tanie katalizatory o wersje do auta z LPG. niestety, jest z tym problem. nie udzielają gwarancji. tylko PETROL.
No chyba, że ja już kata nie mam ale na analizie spalin gość mówiłem że jest b. dobrze więc nie sądzę.. Jest też opcja że jakiś niemiec kata wymieniał bo auto jeszcze 3 lata temu po niemieckich drogach śmigał..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
no no ladne te Twoje bravo zawsze mi sie podobalo bravo.
jeśli auto nie miało nigdy problemów z układem zapłonowo-wtryskowym to jest szansa, że się katalizator jakimś cudem uchował. nie wiem, nie analizowałem nigdy kwestii wytrzymałości katalizatorów. z tego co czytam, po wycięciu katalizatora moment obrotowy przesuwa się w górę, stąd wrażenie mułowatości auta w dolnym zakresie także może warto gdyby coś rozejrzeć się za jakimś używanym w niezłym stanie...
Dziś zmiana ogumienia na zimowe, jak się dokopie (bo teraz robię w jednym pokoju małe przemeblowanie) to i wymienię też "dywaniki" na gumowe.
CameraZOOM-20121031164045799.jpg
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kołpak na masce....
Porysujesz lakier !
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Wiem wiem.. Gość jest w sumie w porządku ten co te koła robi ale trochę z niego gawędziarz i niechluj.. Bez rysek się obyło choć tak jak patrzałem na auto to tyle rys powyłaziło.. ehh.. Po zimie trzeba może będzie o jakiejś polerce i wosku pomyśleć, chociaż tak naprawdę było by pewnie lepiej teraz się za to zabrać..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT