[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
na wolnych to moze nie bedzie super głosno - ale dodaj sobie obrotów do 3k rpm to bedzie ryk niemiłosierny
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
No wiem, ale jaki jest sens odpalania bez kolektora?
Ja w tym nic zabawnego nie widzę za bardzo
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ewentualnie by się zdenerwowali
W sumie ja z rok temu nie mając garażu, robiłem remont silnika w Viki pod blokiem, to też się dziwnie przez okna patrzyli
[COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]
U mnie w bravie 1.9 td &% KM tez po 5 miesiącach zaczęła ciec uszczelka pod deklem zaworów. Dawana była oryginalna + silikon i juz leci. Ręce opadają...
No ja się za tę uszczelkę muszę wziąć ale nigdy nie ma czasu
Wczoraj wykręciłem tę śrubę z którą nie mogłem sobie poradzić, zdemontowałem uszczelki kolektora - obydwie metalowe i chyba takie zostawię.
CameraZOOM-20121023184758865.jpg CameraZOOM-20121023184818820.jpg
Kolektor też już mam ale fotek jeszcze nie robiłem - wygląda dość porządnie..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Szlak by trafił ale kolektor po spawaniu stracił swoją geometrię.. Ściągnęło go i nie da się założyć
Zamówiłem z allegro cały kolektor, dziś zamawiam uszczelki i mam nadzieję w piątek wszystko złożyć..
A tu fotki jak sobie poradziłem z pękniętym uchem małej osłony rozrządu:
CameraZOOM-20121024191257109.jpg CameraZOOM-20121024191314776.jpg CameraZOOM-20121024192237657.jpg
wiem wiem - ten przeciek mnie też przeraża.. Najpierw jednak muszę auto doprowadzić do używalności a potem biorę się za uszczelkę..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
ile kolektorek do 2,0 ?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
łee to nawet taniutko - zapomniałem że masz 1,8
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Kolektor miał być w piątek, bolek go jednak nie wysłał i przywiózł mi go jego brat dziś.. Puki zatem jasno było zabrałem się za robotę
Nowe uszczelki (9zł mała, 35zł duża):
CameraZOOM-20121026184601786.jpg
"Nowy" używany kolektor.. Wygląda że leżał gdzieś w szopie dłuższy czas i trochę go rdza już zjadała ale choć tego nie widać na fotkach udało mi się elegancko oczyścić końcówki - prawie na połysk klockiem z papierem ściernym, to że z zewnątrz jest trochę zardzewiały.. heh who cares Co mnie ździwiło że bez większych problemów poodkręcałem zardzewiałe nakrętki - mimo że wyglądały tragicznie szły bez żadnego problemu.
CameraZOOM-20121027140207628.jpg
Niestety nie jestem pewien czy tu się już na nim powoli pęknięcie nie tworzy, puki co jest szczelny - zobaczymy.
Nie mam też co wybrzydzać bo kupiłem go za 60zł razem z transportem
CameraZOOM-20121027142705597.jpg
No i kolektor na swoim miejscu.. Trochę powalczyłem z dokręcaniem blachy mocującej rurę do bloku bo ta blaszka ma tak na styk wycięte otwory że jest ciągle "naciągnięta" i jak odkręciłem to nie mogłem złapać szpilkami jej za chiny - z pół godziny pod autem leżałem i dłubałem i po rozkręceniu wszystkiego tam w drobny mak jakoś się w końcu udało.
CameraZOOM-20121027145149320.jpg
Efektu wizualnego nie ma bo wiadomo część używana w dodatku kolektor więc to nigdy piękne nie będzie. Ale co najważniejsze - z przodu teraz panuje cisza Tak cicho z przodu to nie było nawet w chwili kupna auta więc się ogólnie cieszę.. Szkoda że auto przez tydzień stało ale już jutro planuje nim śmigać oddając kluczyki od Peugeota młodej
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
dobra robota. pozostając w podobnym temacie, mnie w moim aucie wkurza dźwięk strumienicy. takie buczenie, które robi się bardzo dokuczliwe w przypadku dłuższych tras. prawdopodobnie zrezygnuje ze strumienicy na rzecz zwykłej rury z nierdzewki. zrobię to chyba przy okazji wymiany kółek na zimowe.
Z tego co się naczytałem strumienica to nic dobrego przy standardowym układzie i silniku.. Tak więc zdecydowanie zwykła rurka w puszce dla zmyłki panów z SKP
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
no wiem. czytałem elaborat jakiegoś profesora o szkodliwym działaniu strumienic na silnik (wypalanie uszczelki pod głowicą). pytałem o to tłumikarza i spojrzał na mnie jak na wariata. ja bym najchętniej wstawił jakiś sprawny katalizator bo ponoć przez to auto jest zrywniejsze "od dołu". nie wiem czy to faktycznie prawda. trzeba by pogadać z naprawdę kumatym tłumikarzem.