Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 85
Like Tree8lubi to!

Temat: Start -Stop. Działa. A może jednak nie.  

  1. #61
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Jak zmieniłem tym aku w body to napięcie nie spada poniżej 14 ale ja nie mam s i s...

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Teodor20 Zobacz post
    Ale dlaczego w nowym samochodzie jest problem z naładowaniem akumulatora
    No i te aku są przedostatniej jakości... wstaw nowy normalny i poczujesz różnice, byle nie najtańszy...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    O temacie niskiego napięcia spoczynkowego akumulatorów w autach z S&S można poczytać w wielu markach.

  4. #63
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Teodor20 Zobacz post
    Ale dlaczego w nowym samochodzie jest problem z naładowaniem akumulatora
    Nie ma problemu z naładowaniem, ale za to jest z rozrzutem jakości. U mnie pierwszy nie dociągnął do 2 lat, wymieniony na gwarancji ma 2,5 roku i jeszcze działa...

  5. #64
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,106
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    U mnie też bateria cienko piszczy. 3 lata jest od nowości w aucie i myślę że na wiosnę dokona żywota, albo jeszcze wcześniej. Wsadzę wtedy raczej 60AH.
    Ładuję go czasami nie za często i nie odpinam klem.

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    514
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Trochę głupie rozwiązanie z tym alternatorem. U mnie akumulator ciągle niedoładowany. Faktycznie ładowanie jest różne i niekiedy wynosi 13 V lub trochę więcej.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Jeszcze zapytam, czy do tipów z start stop można władować akumulator AGM

  7. #66
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Można, przeciwskazań brak...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #67
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Można, przeciwskazań brak...
    Czytałem różne artykuły i wszędzie było napisane że aku AGM zamieniać można na EFB ale nie odwrotnie. Podobno auta w których są stosowane aku AGM mają akumulatory zabudowane poza komorą silnika. AGM "nie lubią" zmiennej temperatury, a w komorze silnika rozrzut temperatury jest znaczny.

  9. #68
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Można, przeciwskazań brak...
    AGM ma inną procedurę ładowania, więc jak to z tymi przeciwskazaniami?

  10. #69
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    AGM ma inną procedurę ładowania
    A czym ona się różni?

    Przecież to tez elektrolit tylko ze w nasączonej macie.

    Z kolei argument o zmienności temperatury przy agm jak najbardziej słuszny, skraca mu żywotność za duża temperatura...

    A praktyka jest taka, ze agm wstawisz i do tipo i pojeździsz ile tam wytrzyma, tylko po co to robić? Jest drożej w zakupie, temperatura skróci mu żywot... wyjdzie drożej i gorzej niż zwykły aku czy nawet efb... ale wstawić agm można... to ze normalny człowiek nie powinien tego robić to już inna para kaloszy, ale na pytanie czy można - mówię ze można :-)
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 maj 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    65
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    A czym ona się różni?

    Przecież to tez elektrolit tylko ze w nasączonej macie.

    Z kolei argument o zmienności temperatury przy agm jak najbardziej słuszny, skraca mu żywotność za duża temperatura...

    A praktyka jest taka, ze agm wstawisz i do tipo i pojeździsz ile tam wytrzyma, tylko po co to robić? Jest drożej w zakupie, temperatura skróci mu żywot... wyjdzie drożej i gorzej niż zwykły aku czy nawet efb... ale wstawić agm można... to ze normalny człowiek nie powinien tego robić to już inna para kaloszy, ale na pytanie czy można - mówię ze można :-)
    Zgadzam się z ta odpowiedzią. Akumulatory Agm montuje się w autach które mają akumulator nie w komorze silnika czyli np w bagażniku.

  12. #71
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał andrew85 Zobacz post
    Zgadzam się z ta odpowiedzią. Akumulatory Agm montuje się w autach które mają akumulator nie w komorze silnika czyli np w bagażniku.
    Żebyś się nie zdziwił jak są montowane przez producentów. AGM w nówkach nietrudno jest znaleźć w komorze silnika.

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2017
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    275
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95 km, Tipo SW 1.4 16V T-JET
    Rocznik
    2020
    Jeśli nie będziemy używać s/s to nasze słabe akumulatory fabryczne pociągną dłużej . Taką opinię dostałem dziś od ankietera po wizycie w ASO

  14. #73
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,268
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał maurycy Zobacz post
    Jeśli nie będziemy używać s/s to nasze słabe akumulatory fabryczne pociągną dłużej . Taką opinię dostałem dziś od ankietera po wizycie w ASO
    To jakbym używał S&S to mój by padł po ilu? Jak padł po 3,5r i 72kkm bez używana S&S.

  15. #74
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,919
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Tureckie mutlu niestety jest produktem akumulatoro podobnym... może u nich w Turcji gdzie ciepło to i dzialaja po 5 lat albo i więcej ale w naszym klimacie każdy sam tego doświadcza... i następuje zdziwienie, bo przecież fabryczny aku zawsze miał najdłuższy żywot, a tu zonk...

    Ja swego po wymianie zregenerowałem ale mimo do dalego mu do parametrów z etykiety. Jezdzi teraz w mniej wymagającym aucie - c3
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  16. #75
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2013
    Skąd
    Mazowieckie
    Postów
    521
    Auto
    Doblo 2, 1.4 95KM+LPG /Doblo 1.4 t-jet 120KM Maxi
    Rocznik
    2011 / 2019
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Tureckie mutlu niestety jest produktem akumulatoro podobnym... może u nich w Turcji gdzie ciepło to i dzialaja po 5 lat albo i więcej ale w naszym klimacie każdy sam tego doświadcza... i następuje zdziwienie, bo przecież fabryczny aku zawsze miał najdłuższy żywot, a tu zonk...

    Ja swego po wymianie zregenerowałem ale mimo do dalego mu do parametrów z etykiety. Jezdzi teraz w mniej wymagającym aucie - c3
    Ciekawe czemu w tipo montują mutlu a w doblo inci akii. Nie wspominając o tym, że do doblo wkładają fabrycznie akumulatory które są nie zgodne ze specyfikacją samochodu i nawet według strony producenta (incii akii) powinien być mocniejszy akumulator.
    Nie zdziwił bym się gdyby w tipo robiono podobnie.
    Ceny w górę jakość w dół


 
Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Start&stop
    Napisany przez johnymetallica na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 06-01-2020, 22:28
  2. Błędy U1739, B1047 - nie działa start-stop
    Napisany przez nonieno na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-07-2019, 20:05
  3. Start&stop
    Napisany przez real3000 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 29-07-2017, 01:10
  4. S&S start/stop
    Napisany przez mrozek na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-09-2014, 13:16
  5. Start Stop
    Napisany przez wypity na forum Doblo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-04-2014, 20:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538start-stop-dziala-moze-jednak-nie-47687

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538start-stop-dziala-moze-jednak-nie-476876

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl