Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 90
Like Tree6lubi to!

Temat: osiowanie proxy  

  1. #46
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    30
    Postów
    1,599
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    no tak nowy amerykanski prezes to i wzorce rodem z amerykańskiej korporacji... abyś zawsze do nich przyjechał, nawet na skasowanie głupiej inspekcji, jak tak daje pójdzie to sie przeprosze z ładami :-(
    Nie narzekaj, ciesz sie ze z wymiana zarowek nie musisz do aso jezdzic...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    374
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Nie schodzić z tematu, proszę jak ktoś ma produkcje tego roczną jak ma możliwość to niech sprawdzi przez MES czy AlfaOBD działa osiowanie czy zmiana konfiguracji.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/

  4. #48
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    1,580
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał juri Zobacz post
    Nie schodzić z tematu, proszę jak ktoś ma produkcje tego roczną jak ma możliwość to niech sprawdzi przez MES czy AlfaOBD działa osiowanie czy zmiana konfiguracji.
    Uprzedzam, że w razie niepowodzenia osiowania zostajemy z migającym licznikiem kilometrów i koniecznością udania się do profesjonalistów...
    pawka lubi to.

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    738
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Nie narzekaj, ciesz sie ze z wymiana zarowek nie musisz do aso jezdzic...
    tylko kwestia czasu, wystrczy ze wprowadzą funkcje ze masz alarm spalonej żarówki i aby skasować to do ASO pojedziesz, bo sam nei zgaśnie po wymianei żarówki, a że najnowsze unijne regulacje wymuszają iz przy poważnej usterce i zapaleniu sie kontrolki awarii, mozesz maksymalnie przejechac 2000 km potem fury nie odpalisz.... tak to nie żart.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    374
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    @KOBRA potwierdzam zablokowanie funkcji w nowym doblo 2018. Ojciec wziął nówke 7os z salonu alfa połączy się czyta błędy ale z kontroli nic nie da się zrobić ani wyłączenie brzeczyk pasów ani testu żadnej kontrolki tablicy. Czyli MES i AlfaOBD tylko do kontroli błędów. Tylko jest to ciekawe że tato dostał tą niebieska kartkę z kodem do kluczyka, której ja nie dostałem.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/

  7. #51
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    738
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    na stronie MES napisano

    "The only diagnostic tool that can unlock full access to the affected vehicles is the factory tool. Another option is to physically connect the diagnostic tool to CAN lines behind SGW module."
    czyli jest pole np. dla viakena aby zrobił specjalny kabel by sie mozna bylo wpinać za SGW.

    swoja drogą czy to nie wynika z tego iz komisja europejska ustaliła nowe prawo iż producenci juz nie musza udostepniać dostępu do swoich systemów, oraz to że jesteśmy poddawani permamentnej inwigilacji :

    "Jednocześnie 31 marca 2018 wszedł w życie przepis, zgodnie z którym każdy nowy model samochodu sprzedawany w Unii Europejskiej musi zostać wyposażony w system eCall, umożliwiający zdalne powiadomienie służb ratunkowych w razie wypadku. Oprócz eCall, samochody mogą być wyposażone także w inne systemy telematyczne, np. bCall i sCall. Są one w stanie monitorować parametry jazdy i stan techniczny podzespołów samochodu.

    Obecnie dostęp do danych gromadzonych przez takie systemy mają wyłącznie producenci pojazdów. Unia Europejska miała kilka lat na przygotowanie odpowiednich przepisów regulujących zasady wykorzystywania w pojazdach systemów telematycznych oraz pochodzących z nich danych. Brak przyjętych regulacji powoduje, że producenci samochodów mają wolną rękę w kwestii sprzedaży pojazdów z zamkniętym systemem telematycznym. Mogą zatem uniemożliwiać dostęp do nich niezależnym warsztatom."

  8. #52
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    3,296
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    Brak przyjętych regulacji powoduje, że producenci samochodów mają wolną rękę w kwestii sprzedaży pojazdów z zamkniętym systemem telematycznym. Mogą zatem uniemożliwiać dostęp do nich niezależnym warsztatom."
    FCA nie zabrania pracy niezależnym warsztatom. Sprzedaje interfejs i Witecha 2.

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    34
    Postów
    374
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    AlfaOBD też wydało komunikat
    UWAGA: Samochody FCA MY2018 mają zainstalowany moduł bramki bezpieczeństwa (SGW). Blokuje on diagnostykę strony trzeciej. Aby mieć pełen dostęp do funkcji diagnostycznych, skorzystaj z obejścia SGW. Właściciele Fiat 500X / JEEP Renegade / Compass (MP), proszę upewnić się, że obejście obsługuje drugą szybką magistralę CAN, tę, która jest podłączona do pinów 12 i 13 wtyczki samochodowej OBD.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/

  10. #54
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    738
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    FCA nie zabrania pracy niezależnym warsztatom. Sprzedaje interfejs i Witecha 2.
    pytanie czy jako właściel pojazdu tez moge z tego skorzystac ? czy też pogonia mnie w diabły ?

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał juri Zobacz post
    AlfaOBD też wydało komunikat
    na stronie alfa OBD jest link do SGW baypass, cena 69 USD, wypina sie SGW i wpina tego baypassa, aczkolwiek to moze byc tylko zwykła "zworka" jak zajdzie potrzeba to samodzielnie rozpoznam temat jak sie pozbyć SGW z szyny CAN, z tego co widze to polega na odpięciu SGW i "zmostkowaniu" szyny CAN czyli do ogarnięcia :-)

    jezeli fiat udostępni coś w porównywalnej cenie (moze być nawet 2 x wiekszej) to lepiej kupić cos od fiata...ale jak wołają tysiąc pińcet dwa dziewięcet papierów.... to się będzi korzystać z innych rozwiązań (nawet własnych) bo nei chciałbym aby zabrali przyjemnośc samodzielnego grzebania w aucie.
    Ostatnio edytowane przez bnbn1 ; 27-12-2018 o 20:28

  11. #55
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    3,296
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    pytanie czy jako właściel pojazdu tez moge z tego skorzystac ? czy też pogonia mnie w diabły ?
    Możesz używać, tylko mało to nie kosztuje. Nie pamiętam na jaki najkrótszy okres sprzedają licencję Witecha, ale na rok to jest dość gruba kasa, kilkadziesiąt tysięcy PLN.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał bnbn1 Zobacz post
    aczkolwiek to moze byc tylko zwykła "zworka" jak zajdzie potrzeba to samodzielnie rozpoznam temat jak sie pozbyć SGW z szyny CAN, z tego co widze to polega na odpięciu SGW i "zmostkowaniu" szyny CAN czyli do ogarnięcia :-)
    Na sieci coś już znajdziesz, ludzie wlutowują w kable nowe gniazda OBD

  12. #56
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    738
    Auto
    punto evo 1,4
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Możesz używać, tylko mało to nie kosztuje. Nie pamiętam na jaki najkrótszy okres sprzedają licencję Witecha, ale na rok to jest dość gruba kasa, kilkadziesiąt tysięcy PLN.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


    Na sieci coś już znajdziesz, ludzie wlutowują w kable nowe gniazda OBD
    czyli podobnie jak z dokumentacją do nowych samochodów, spokojnei jak zajdzie potrzeba to sie obejdzie SGW (jezeli to tylko zwykłe odpięcie to jest to banalnei prosta operacja), chyba ze zaimplementuja np iż wymiana informacji pomiedzy wszystkimi układami podpietymi na CAN wymaga uwierzytelniania przez SGW to wtedy byłaby to grubsza robota (ale cicho bo jeszcze na to wpadną).

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 listopad 2018
    Skąd
    Warsaw
    Postów
    90
    Auto
    Tipo
    Rocznik
    2018
    U mnie wystarczylo zrobić to co na tym filmiku i licznik przestał mrugać


    https://www.youtube.com/watch?v=MoUYJv9pU6M

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2019
    Skąd
    Dąbrówka
    Wiek
    46
    Postów
    1
    Auto
    Fiat 500 Lounge 1,2 8V
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    W lodzi mogę zrobić proxy, a po za tym to najlepiej
    robić to MESem i interfejsem na kablu i wybrać w konfiguracji MES-a że mamy szybki interfejs
    Witam
    Można o jakiś kontakt (tel) na priv? Chętnie umówiłbym się na osiowanie w F500 (mruga przebieg po wymianie na uconnect 7") + ewentualnie jak zaktualizować nawigację ??

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2019
    Skąd
    SCI
    Wiek
    42
    Postów
    6
    Auto
    Tipo 1.6 MultiJet
    Rocznik
    2017
    Witam,

    Mam nieco inny problem.
    Wykonałem procedurę "dodawania" AndroidAuto zgodnie z
    https://forum.autokacik.pl/index.php...fyrJiIsLyUeRQU
    NIestety coś poszło nie tak z zapisem ostatniego modułu ETM. I po przywróceniu poprawnych wartości w pliku PROXI. Nadal mam ten sam błąd
    ETM.png
    ... no i migający licznik kilometrów.
    Mam teroretycznie ten sam plik z danymi Proxi, ale ciągle pojawia się błąd.

    Szukam jakiegoś pomysłu na wyleczenie ...

  16. #60
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,365
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Wejdź w pole regulację i tam zrób osiowanie. Wrzucić możesz screen jak to u CIebie tam wygląda.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP


 
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Czy jest ktoś kto mógłby wykonać proxy?
    Napisany przez dsmasalski na forum Panda (Klasyczna)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-02-2018, 20:16
  2. osiowanie licznika fiat panda
    Napisany przez krzychu bb na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-12-2017, 13:37
  3. Osiowanie proxy - Climate Control Node failure
    Napisany przez plesik na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-01-2017, 10:24
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-10-2015, 19:02
  5. Proxy alignment - problem
    Napisany przez milek_22 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-05-2015, 20:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

osiowanie proxy

osiowanie proxy fiat tipo

fiat idea osiowanie proxy

stilo dostosowanie proxy jak wykonac

fiat stilo jak.wykonac proxi

fiat punto proxi radio

osiowanie proxy instrukcja

Multiecuscan proxy

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl