Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 159
Like Tree8lubi to!

Temat: osiowanie proxy  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2019
    Skąd
    -
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1.6
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Equal pewnie otrzymałeś błąd przy ETM że coś tam jest poza zakresem. To oznacza że plik proxi ma za mało bajtów - musi mieć 235.
    Albo nie uzyles niebieskiego adaptera, który jest konieczny do zapisania proxi w ETM - radio.
    Niebieski adapter używam kiedy MES o to prosi:
    https://pt-digital.pl/pl/p/Adapter-M...aobd-typ-5/722

    Dokładnie komunikat o ETM poza zakresem dostaję.

    Czyli rozumiem, że mam swoją oryginalną konfigurację proxi 160 bajtową, którą wyświetla MES zastąpić jakąś 235 (dopisać brakujące bajty)?

    Zgodnie z włoską instrukcją:

    Attenzione, sui alcuni modelli va fa fatta una procedura diversa, va attivato il byte 235 con valore 80, aggiungendo zeri fino ad arrivare al byte stesso.

    Attention, on some models a different procedure must be done, byte 235 must be activated with a value of 80, adding zeros up to the byte itself.

    Spróbuję dzisiaj wieczorem.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,371
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Nie jakaś tylko uzupelniasz zerami 00. Tak poddawaj zera 00 od 161 bajtu do 234. I oczywiście 235 bajt ma mieć 80.
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 10-04-2019 o 11:40
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2019
    Skąd
    -
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1.6
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Nie jakaś tylko uzupelniasz zerami 00. Tak poddawaj zera 00 od 161 bajtu do 234. I oczywiście 235 bajt ma mieć 80.
    Zrobiłem tak jak napisałem, W czasie osiowania wszystko przeszło OK, android Auto zadziałało, jednak teraz miga mi licznik kilometrów i po ponownym wejściu w CAN SETUP mam informację o nieudanym ECM/NCM.

    Przy próbie przywrócenia oryginalnej konfiguracji wraca błąd ETM i kontrolka licznika dalej mruga.

    Próbowałem do tej pory różnych kombinacji przywrócenia tak aby kontrolka nie migała.

    W ECM błąd osiowania po skasowaniu kontrolka dalej mruga i po ponownym zapłonie tak samo.

    Jakieś pomysły jak temu zaradzić? :/

  5. #79
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,371
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Skoro mruga licznik i masz informacje o nieudanym osiowaniu ECM to osiowanie nie poszło OK.
    Jakby poszło osiowanie OK to by licznik nie mrugał.
    Wklej tutaj konfigurację proxi, chce zerknąć jak wygląda.
    Wklej oryginalną i tą po zmianach.
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 10-04-2019 o 23:29
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  6. #80
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2019
    Skąd
    -
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1.6
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Skoro mruga licznik i masz informacje o nieudanym osiowaniu ECM to osiowanie nie poszło OK.
    Jakby poszło osiowanie OK to by licznik nie mrugał.
    Wklej tutaj konfigurację proxi, chce zerknąć jak wygląda.
    Wklej oryginalną i tą po zmianach.
    Dobra nieistotne spróbowałem po raz drugi wersję z aktywnym Android Auto, i teraz wszystko poszło OK. Licznik nie mruga, Android Auto działa perfekcyjnie.

    Bardzo wielkie dzięki za pomoc i cierpliwość.
    juri i JackTheNight lubią to.

  7. #81
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,371
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Ciekawe, zakupiłem też interfejs chwalony tutaj STN1170 USB od Viaken.
    Łączy się z każdym komputerem ECU, można sprawdzać kasować błędy, przeglądać parametry itd.
    Jednak jeśli chodzi o osiowanie proxi, to niestety wywala błędy. Na 9 komputerów ECU tylko 3 poprawnie wgrały proxi a reszta z
    błędem, że przekroczona czas - dziwne miał być taki dobry
    A mój 10 letni interfejs ELM327 v1.3 USB robi osiowanie bez problemów.
    Podobnie OBDLink MX WIFI również działa dobrze.
    A ten od Viakena jaka lipa, może trafiłem na uszkodzony egzemplarz.
    Napisałem do supporu Viakena i odpisali w jaki sposób go skonfigurowałem w program - no tak jak zalecali w instrukcji
    czyli OBDLink USB/BT, baud rate : 38400.
    Próbowałem różnych ustawień, ale zawsze ten STN1170 wywala błędy przy osiowaniu.
    Chyba im go zwrócę, mam na to 14 dni, bo kupiłem na odległość. Szkoda bo myślałem że będę miał fajny interfejs na USB, a tu się zawiodłem.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  8. #82
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Może coś pozmieniali .Ja zakupiłem kilka lat temu V3 obsługujący też Forda i działa bez zarzutów .Chodzi szybciej niż ELM co przy czytaniu parametrów jest ważne

  9. #83
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Podobnie OBDLink MX WIFI również działa dobrze.
    Ten interfejs jest też na STN1170, również go mam. Kupiłem u Viakena.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Napisałem do supporu Viakena i odpisali w jaki sposób go skonfigurowałem w program - no tak jak zalecali w instrukcji
    czyli OBDLink USB/BT, baud rate : 38400.
    Próbowałem różnych ustawień, ale zawsze ten STN1170 wywala błędy przy osiowaniu.
    Nie ma do niego aktualizacji firmware'u? To nie jest problem STN1170, który występuje również w OBDLink MX.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Może coś pozmieniali .Ja zakupiłem kilka lat temu V3 obsługujący też Forda i działa bez zarzutów .Chodzi szybciej niż ELM co przy czytaniu parametrów jest ważne
    OBDLink MX też obsługuje Forda.

  10. #84
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,371
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    A jaką macie wersje firmware ?
    Można to sprawdzić przez hyperterminal albo putty.
    Komenda : sti
    i wtedy pokazuje jaka jest wersja firmware.

    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Chodzi szybciej niż ELM co przy czytaniu parametrów jest ważne
    Haha, domyślnie przychodzą ustawione na prędkość 38400.
    Aby zmienić prędkość na szybszą : 115200 z trzeba w hyperterminalu to zmienić.
    A który użytkownik to robi ? Mało komu się chce to zmieniać, chociaż opisali to w instrukcji, którą otrzymuje
    się na płycie CD.

    Zwykły ELM 327 też chodzi po baud rate :38400

    Support Viakena też do bani. Teraz pewnie odpiszą mi jutro, jedna odpowiedź dziennie
    Teraz się zapytają czy podłączyłem kabel USB do komputera. Do poniedziałku poczekam, a jak nic support nie wymysli
    to go odeśle.

    Dobre też jest to że wszędzie się chwali viaken, że aktualizacje są zawsze dostępne na ich stronie, podają linka,tylko
    niestety żadnych aktualizacji firmware nie ma na ich stronie, sami sprawdźcie :
    viaken.JPG
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 12-04-2019 o 16:12
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2016
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Tipo II
    Rocznik
    07.2016
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    A jaką macie wersje firmware ?
    Można to sprawdzić przez hyperterminal albo putty.
    Komenda : sti
    i wtedy pokazuje jaka jest wersja firmware.


    Haha, domyślnie przychodzą ustawione na prędkość 38400.
    Aby zmienić prędkość na szybszą : 115200 z trzeba w hyperterminalu to zmienić.
    A który użytkownik to robi ? Mało komu się chce to zmieniać, chociaż opisali to w instrukcji, którą otrzymuje
    się na płycie CD.

    Zwykły ELM 327 też chodzi po baud rate :38400

    Support Viakena też do bani. Teraz pewnie odpiszą mi jutro, jedna odpowiedź dziennie
    Teraz się zapytają czy podłączyłem kabel USB do komputera. Do poniedziałku poczekam, a jak nic support nie wymysli
    to go odeśle.

    Dobre też jest to że wszędzie się chwali viaken, że aktualizacje są zawsze dostępne na ich stronie, podają linka,tylko
    niestety żadnych aktualizacji firmware nie ma na ich stronie, sami sprawdźcie :
    viaken.JPG
    Właśnie przed chwilę mi przysłali ma wersje STN1170 v4.4.0.
    Ciekawe bo https://www.scantool.net/downloads/updates/stn1170/ jest wersja 4.2.4

  12. #86
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    45
    Postów
    2,371
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Tak najnowsza wersja firmware jest 4.4.0.
    I czasem nie instalować wersji 4.2.4 - bo jest spaprana.
    Mój też przyszedł w wersji 4.4.0, ale nie sprawdzajac wersji wrzuciłem 4.2.4 - i dlatego miałem problemy z nim.
    niestety 4.4.0 nie ma nigdzie, napisałem do viakena , może mi podeślą.
    Na róznych forach właśnie wyczytałem ze 4.2.4 jest do bani i sprawny jest w wersji 3.3.1 i taką teraz wgrałem i sprawdziłem,
    wszystko hula aż miło dobrze.
    Czyli interfejs stn1170 od viakena jest jest sprawny, tylko była moja wina
    no nic czekam na wersje 4.4.0 aż mi support viakena podesle.

    A jeszcze zwiekszyłem prędkośc interfejsu do 115200 - teraz to dopiero zasuwa, ELM327 to żółwik przy nim.
    Zobaczymy jak się support viakena zachowa, czy mi udostepni ten firmware 4.4.0 - mam nadzieje ze tak.
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 13-04-2019 o 22:16
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  13. #87
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2016
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Tipo II
    Rocznik
    07.2016
    Dziś na moim od STN1170 od Viaken po USB przy prędkości 38400 zrobiłem osiowanie proxy i wszytko poszło bez problemu.

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    31
    Postów
    470
    Auto
    Tipo 1.4 sedan
    Rocznik
    2016
    Mam takie pytanie, czy osiowaniem mogę pozbyć się migającego licznika które jest spowodowane tym że komputer nie dogaduje się z radiem?

  15. #89
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Tak osiowanie załatwi problem
    kmlnvm lubi to.

  16. #90
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 lipiec 2017
    Skąd
    trojmiasto
    Postów
    44
    Auto
    fiat tipo hb
    Rocznik
    2017
    Witam. Jest ktoś może z 3 city co ogarnął by mi osiowanie po zmianie radia .?


 
Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Czy jest ktoś kto mógłby wykonać proxy?
    Napisany przez dsmasalski na forum Panda (Klasyczna)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-02-2018, 21:16
  2. osiowanie licznika fiat panda
    Napisany przez krzychu bb na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-12-2017, 14:37
  3. Osiowanie proxy - Climate Control Node failure
    Napisany przez plesik na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-01-2017, 11:24
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-10-2015, 20:02
  5. Proxy alignment - problem
    Napisany przez milek_22 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-05-2015, 21:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-41477

osiowanie proxy mes https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414778fiat grande punto osiowanieosiowanie proxy fiat problem z migaczsmihttps:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414774osiowanie proxy instrukcjafiat osiowanie proxihttps:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414776osiowanie proxyhttps:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414777proxy fiat 500osioanie licznika fiat krok po krokufiat osiowanie proxyjaki program do osiowania proxyosiowanie proxy mes radiokonfiguracja proxy fiatproxy konfiguracjafuatwitech licrncjames osiowanie licznikahttps:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414773linea osiowianie licznikaosiowanie radiaviaken adapter proxyproxy alignment intefejs

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl