Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 133
Like Tree8lubi to!

Temat: osiowanie proxy  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    niestety do TIPO nie można z ASO uzyskać kodu CodeCard
    To teraz już nie można kupić nowego auta z tym niebieskim kartonikiem, czy to tylko taki wymysł dla TIPO?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Zatem odpowiedz, dlaczego przez WiFi robią to w ASO Robią nawet coś więcej, aktualizują w ten sam sposób oprogramowanie centralek.
    Ale oni pracują na innym programie i sprzęcie ,a nie na Elm-ach., który kosztuje dużo więcej niż 30 zł .

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Znalazłem jeden z tematów pytanie odnosnie osiowania proxy - Strona 7
    Napisze jeszcze do PMfactory[tam kupiłem zmodyfikowany ELM] czy z tym się już spotkali w nowszych modelach Fiata.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  5. #34
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Ale oni pracują na innym programie i sprzęcie ,a nie na Elm-ach., który kosztuje dużo więcej niż 30 zł .
    Akurat koszt tego sprzętu i licencji na soft to inna sprawa. Przecież trzeba na czymś zarabiać.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał malutki1989 Zobacz post
    To teraz już nie można kupić nowego auta z tym niebieskim kartonikiem, czy to tylko taki wymysł dla TIPO?
    Nie tylko do Tipo nie dają Code Card. Co więcej gdy jest potrzebny, to Witech sam go zaciąga z serwerów FCA.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    W żony 500l z 2013r. Osiowanie przeszło bez żadnych problemów. W moim tipo chyba już jest blokada na zmianę konfiguracji i osiowanie.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  7. #36
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,720
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Ze strony Multiecuscan :
    Niektóre pojazdy 2018 mają moduł "bramki bezpieczeństwa" (SGW). Moduł SGW blokuje każde narzędzie diagnostyczne od wykonywania poleceń w pojeździe (jak aktuatory, procedury, a nawet kasowanie kodów DTC). Nie można odblokować modułu SGW za pomocą Multiecuscan. Jedynym narzędziem diagnostycznym, które może odblokować pełny dostęp do pojazdów, jest narzędzie fabryczne. Inną opcją jest fizyczne podłączenie narzędzia diagnostycznego do linii CAN za modułem SGW.
    Modele 2018 z potwierdzoną obecnością SGW to: 500X / Renegade, 500L MCA, Doblo, Giulia / Stelvio. Moduł jest również obecny w niektórych pojazdach z końca 2017 roku.
    Możesz uruchomić funkcję SKANUJ (która jest również dostępna w DARMOWEJ wersji Multiecuscan), aby sprawdzić, czy twój pojazd ma moduł SGW.

    Z powyższego opisu wynika ,że jeżeli łączysz się ze sterownikiem to możesz wydawać polecenia

  8. #37
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Ze strony Multiecuscan :
    Niektóre pojazdy 2018 mają moduł "bramki bezpieczeństwa" (SGW). Moduł SGW blokuje każde narzędzie diagnostyczne od wykonywania poleceń w pojeździe (jak aktuatory, procedury, a nawet kasowanie kodów DTC). Nie można odblokować modułu SGW za pomocą Multiecuscan. Jedynym narzędziem diagnostycznym, które może odblokować pełny dostęp do pojazdów, jest narzędzie fabryczne. Inną opcją jest fizyczne podłączenie narzędzia diagnostycznego do linii CAN za modułem SGW.
    Modele 2018 z potwierdzoną obecnością SGW to: 500X / Renegade, 500L MCA, Doblo, Giulia / Stelvio. Moduł jest również obecny w niektórych pojazdach z końca 2017 roku.
    Możesz uruchomić funkcję SKANUJ (która jest również dostępna w DARMOWEJ wersji Multiecuscan), aby sprawdzić, czy twój pojazd ma moduł SGW.

    Z powyższego opisu wynika ,że jeżeli łączysz się ze sterownikiem to możesz wydawać polecenia
    Z wcześniejszych wypowiedzi wynika, że @juri zmienił konfigurację brzęczyka pasów, więc modułu SGW nie ma.

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    444
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Tak dźwięk pasów mam wyłączony, wszystkie test przechodzą prawidłowo ale właśnie osiowanie nie działa i zmiana w zakładce konfiguracji. musi być jakaś blokada. Na kopercie od kluczyka jest kod 8 symboli 1 litera i 7 cyfr więc ten kod nieprzyda się do alfaOBD.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    2,329
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Juri nie masz żadnej bloady. Gdybyś miał, to nawet byś nie wyłączył brzęczka pasów, nie połączył byś się z żadnym ECU. A jednak się
    możesz połączyć i widzisz jakie są błędy w komputerach, itd.
    Aby zmieniać konfiguracje auta jak dodanie np. DAB, czy dodanie kamerki cofania, czy dodanie przeciwmgielnych, czy np. zaprogramowanie kluczyków wymaga
    kodu. I w każdym Fiacie tak było, tylko kiedyś przy kupnie auta dawali ten kod na takiej właśnie niebieskiej karcie CodeCard.
    Później zaprzestali dodawania do wydawanego nowego pojazdu tej karty, ale można było podjechać do ASO i za 100 zł czy 150 zł również można było
    uzyskać kod do swojego auta body computera.
    A już niestety od pewnego czasu nie ma możliwości w ASO otrzymania kodu nawet odpłatnie, pozmieniały się im procedury i programy które nie wymagają klucza, aby obsługa go wpisywała, te orginalne programy w ASO same po połączeniu się z Body Computerem w aucie pobierają sobie same kod z serwerów Fiata.
    Natomiast blokada SGW które występują w najnowszych autach powoduje, że z niczym nie można się połączyć przez ELM327, wasze komputery czy komórka na androidzie nie znajdzie żadnego ECU w aucie.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    851
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Juri nie masz żadnej bloady. Gdybyś miał, to nawet byś nie wyłączył brzęczka pasów, nie połączył byś się z żadnym ECU. A jednak się
    możesz połączyć i widzisz jakie są błędy w komputerach, itd.
    Aby zmieniać konfiguracje auta jak dodanie np. DAB, czy dodanie kamerki cofania, czy dodanie przeciwmgielnych, czy np. zaprogramowanie kluczyków wymaga
    kodu. I w każdym Fiacie tak było, tylko kiedyś przy kupnie auta dawali ten kod na takiej właśnie niebieskiej karcie CodeCard.
    Później zaprzestali dodawania do wydawanego nowego pojazdu tej karty, ale można było podjechać do ASO i za 100 zł czy 150 zł również można było
    uzyskać kod do swojego auta body computera.
    A już niestety od pewnego czasu nie ma możliwości w ASO otrzymania kodu nawet odpłatnie, pozmieniały się im procedury i programy które nie wymagają klucza, aby obsługa go wpisywała, te orginalne programy w ASO same po połączeniu się z Body Computerem w aucie pobierają sobie same kod z serwerów Fiata.
    Natomiast blokada SGW które występują w najnowszych autach powoduje, że z niczym nie można się połączyć przez ELM327, wasze komputery czy komórka na androidzie nie znajdzie żadnego ECU w aucie.
    no tak nowy amerykanski prezes to i wzorce rodem z amerykańskiej korporacji... abyś zawsze do nich przyjechał, nawet na skasowanie głupiej inspekcji, jak tak daje pójdzie to sie przeprosze z ładami :-(
    faradek lubi to.

  12. #41
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Aby zmieniać konfiguracje auta jak dodanie np. DAB, czy dodanie kamerki cofania, czy dodanie przeciwmgielnych, czy np. zaprogramowanie kluczyków wymaga
    kodu. I w każdym Fiacie tak było, tylko kiedyś przy kupnie auta dawali ten kod na takiej właśnie niebieskiej karcie CodeCard.
    Nie ma potrzeby podawania CodeCard do tych czynności, za wyjątkiem programowania kluczyków Na tej karcie jest również kod mechaniczny kluczyka Wytłumacz zatem w jaki sposób, oczywiście bez CodeCard, włączyłem automatyczne światła drogowe Może dlatego, że MES-em to robiłem AlfaOBD bym się nie odważył przestawiac czegokolwiek, w wielu miejscach bzdury dla mojego auta pokazuje. Dane były wysyłane do wszystkich modułów - tak działa osiowanie. W body ustawienie, odblokowanie kontrolki w zegarach, wyświetlenie odpowiedniej opcji w ustawieniach auta w radiu.


    Cytat Napisał JackTheNight Zobacz post
    Natomiast blokada SGW które występują w najnowszych autach powoduje, że z niczym nie można się połączyć przez ELM327, wasze komputery czy komórka na androidzie nie znajdzie żadnego ECU w aucie.
    Z tym idzie sobie poradzić.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 09-12-2018 o 22:22

  13. #42
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Oferuję flaszkę za uaktywnienie w menu opcji pozwalającej wyłączyć światła dzienne...

  14. #43
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Oferuję flaszkę za uaktywnienie w menu opcji pozwalającej wyłączyć światła dzienne...
    Na chwilę obecną jest dostępne tylko w AlfaOBD, ale w tym sofcie nie zamierzam nic kombinować, za dużo nieścisłości ma - nie wiadomo tak naprawdę co się przestawi. Z ciekawostek. Program pokazuje w dwóch miejscach konfiguracji body informacje o silniku. W jednym pokazuje 1.4, w drugim 2.0.
    Gdyby było wiadomo, który bajt w konfiguracji proxy za dzienne odpowiada i jakie wartości przyjmuje, to spokojnie można z poziomu MES to zrobić.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 09-12-2018 o 22:29

  15. #44
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,066
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Na chwilę obecną jest dostępne tylko w AlfaOBD,
    Tyle to wiem, ale niektórzy już próbowali użyć tej opcji i niewiele z tego wyszło...

  16. #45
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,519
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Tyle to wiem, ale niektórzy już próbowali użyć tej opcji i niewiele z tego wyszło...
    Jak już powyżej pisałem, nie odważę się użyć AlfaOBD do zmiany konfiguracji auta.
    Jak dobrze pamiętam, jest opcja wyłączenia dziennych w MES. Nie ma jednak opcji wyświetlenia menu.


 
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Czy jest ktoś kto mógłby wykonać proxy?
    Napisany przez dsmasalski na forum Panda (Klasyczna)
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-02-2018, 20:16
  2. osiowanie licznika fiat panda
    Napisany przez krzychu bb na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-12-2017, 13:37
  3. Osiowanie proxy - Climate Control Node failure
    Napisany przez plesik na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-01-2017, 10:24
  4. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 01-10-2015, 19:02
  5. Proxy alignment - problem
    Napisany przez milek_22 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-05-2015, 20:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-41477

osiowanie proxy mes

osiowanie proxy instrukcjaosiowanie proxy fiat problem z migaczsmifiat osiowanie proxifiat grande punto osiowanieosiowanie proxyproxy konfiguracjafuatproxy fiat 500osioanie licznika fiat krok po krokufiat osiowanie proxyjaki program do osiowania proxyosiowanie proxy mes radiokonfiguracja body fiatkonfiguracja proxy fiatwitech licrncjames osiowanie licznikahttps:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414773https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414772https:fiatklubpolska.plinstalacja-elektryczna-i-elektronika-tipo-538osiowanie-proxy-414778osiowanie radiaviaken adapter proxyproxy alignment intefejsalfaobd osiowanie proxyOsiowanie proxy viaken

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl