Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 20 z 38 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Posty od 286 do 300 z 557
Like Tree51lubi to!

Temat: Diagnostyka auta - MultiEcuScan, AlfaOBD  

  1. #286
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Cześć,
    nada się taki interfejs do odblokowania Tipo? Po wystrzale poduszki na zegarach pojawia się no FPS? https://allegro.pl/oferta/interfejs-...iag-7798719916. Chyba że jest jakaś procedura jak np. 500, a przynajmniej taką plotkę słyszałem.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #287
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,299
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Zalecam zajrzeć do instrukcji obsługi - jest opisane co i jak. Do odblokowania "pompy paliwa" nie potrzeba dodatkowego sprzętu, a wiedzy tajemnej wyciągniętej z instrukcji obsługi, ale kto by ją czytał, skoro zawsze kasę można wydać. Chyba, że koledze przeszkadza, że trzeba wajchować dźwignią kierunkowskazu Sam nie pamiętam sekwencji, ale jak będzie potrzeba, odpukać, to w papierach jest.
    O które TIPO chodzi, bo w podpisie jest rocznik 1994? Tam umieszczamy rok narodzin auta, nie swój
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 22-05-2019 o 10:37

  4. #288
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Dzięki za odpowiedź i doceniam komentarz ale nie jestem dziewczyną i nie mam zwyczaju udawać młodszego niż jestem Przyznam szczerze że jedyne instrukcje jakie czytam to książki z cyklu "Naprawiam sam" ale do starego Tipa znam prawie na pamięć a do nowego chyba jeszcze nie ma. Faktycznie jest to w instrukcji, wczoraj usłyszałemjka się okazuje przekłamaną wersję tej procedury i dlatego nie działało. Teraz chodzi o Tipo 2015+, a jeżeli ten interfejs wniesie coś więcej niż stary wysłużony ELM327 to chętnie jakiś kupię. Trochę rozczarowało mnie że INPA która działa MES w seicento nie działa już w tym tipo, tak samo ELM via BT też nie chce się połączyć.

  5. #289
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    1,537
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Jest procedura odblokowania :
    RSBP.JPG
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  6. #290
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,539
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    A w cieniasie po prostu był z przodu przycisk do wciśnięcia który w razie dzwona wyskakiwał i odcinał paliwo... jak to wszystko trzeba skomplikować...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  7. #291
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    4,299
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    A w cieniasie po prostu był z przodu przycisk do wciśnięcia który w razie dzwona wyskakiwał i odcinał paliwo... jak to wszystko trzeba skomplikować...
    W GP z 2007 też jest, w szczelinie przy słupku obok schowka, później to zmienili. W EVO na pewno kierunkami.

  8. #292
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Widziałem i próbowałem tą procedurę ale nie przyniosła porządanych efektów. Tak myślę że coś jeszcze musi być bo silnik nawet nie kręci, nawet nie słychać żeby rozrusznik chociać kliknął. Jakby było tego mało to nie gaśnie kontrolka immo, a wydaje mi się że powinna zgasnąć po włączeniu zapłonu. Dobrze myślę? Chwilowo nie mam drugiego kluczyka żeby sprawdzić jak się zachowa na serwisoym(bez pilota). Dziś mam nadzieję że będę miał już działający kabel z MES, pierwszy zepsułem, na swój na BT zgubiłem, mam też INPE ktora działa z MES w Seicento ale ale przy próbie podłączenie do Tipa woła o kabel ELM327. Nowy kabel ELM ani na kablu ani pożyczony BT nie zadziałał nawet z sejem. Normalnie ręce opadają :-]
    Teraz dopatrzyłem się jeszcze rozpiski bezpieczników i przekaźńików to posprawdzam co i jak bo nie mam dekielka skrzynki bezp. pod maską :-]
    Ostatnio edytowane przez brynol69 ; 24-05-2019 o 14:33

  9. #293
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,539
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    A jak twoje auto znalazło się w takim stanie?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #294
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    1,537
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    brynol69 kontrolka immo powinna gasnąć, skoro nie gaśnie to immobilazer nie rozpoznaje twojego kluczyka. Dlatego nie działa procedura resetowania FIS.
    Nie kręci rozrusznikiem i nie odpala bo masz aktywne FIS (wyłącznik inercyjny).
    A jest tak, że nawet jak immo nie rozpoznaje kluczyka to i tak silnik się uruchomi, ale tylko na 1 lub dwie sekundy po czym gaśnie - wiem bo kiedyś to testowałem

    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    A jak twoje auto znalazło się w takim stanie?
    Pewnie w coś przyłożył, albo ktoś w niego.
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 24-05-2019 o 20:47
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  11. #295
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Wymieniłem kabel ELM na "lepszy v1.5" ale nadal szału nie ma, MES stwierdza że interfejs nie obsługuje lini CAN. Bezpieczniki sprawdziłem organoleptycznie, nie chciało mi się każdego dzwonić ale wyglądają ok. Z ciekawości rozpiąłem ECU i... nic się nie zmieniło. Co jakiś czas piszczy, wiświetla no FPS podczas próby odpalenia a potem tylko miga odometrem. Podejrzewam że ECU nie widzi się z BCM i dlatego nie aktywuje immo, ale to tylko takie gdybanie. Jak nie będę miał sprawengo interefejsu to będę musiał udać się do magika elektryka a pobliski ma jeszcze 3 tyg urlopu:-/
    A co do tego jak się znalazł w takim stanie to ktoś w niego zarył, ja go kupiłem już w takim stanie z nadzieję że nie bęzie źle i szybko to sobie ogarnę.

  12. #296
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    1,537
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    Przyjedź do Łodzi, wszystko ogarniemy. A masz gaz ?
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  13. #297
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    dzięki za pomoc ale te lawety mnie zrujnują Jest gaz psedu fabryczny tartarini, ale nawet się centralka nie zapala, a bezpieczniki niby ok:-]

  14. #298
    Moderator
    Dołączył
    02 maj 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    40
    Postów
    1,537
    Auto
    Tipo 1.4 16V OE+ Węgry
    Rocznik
    2016
    To jak masz gaz tartarini to nie połączysz się z komputerem silnika, dopóki nie odłączysz bezpiecznika od gazu.
    Wyjmij bezpiecznik główny od gazu i wtedy elm327 powinieneś połączyć się z komputerem silnika. Wiem że to dziwnie brzmi, ale uwierz mi tak jest
    A centralny zamek działa z pilota ?
    Ostatnio edytowane przez JackTheNight ; 24-05-2019 o 22:12
    brynol69 lubi to.
    Fiat Tipo 1.4 16V Open Edition Plus Węgry

  15. #299
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Oooo to cenna informacja. Widziałem że jest coś dopiete do wtyczki OBD ale nie sądziłem że będzie zakłócać, kolega też ma jakiś gaz wpiety w obd i nie ma takich "funkcjonalności". Jutro to sprawdzę:-D

  16. #300
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2016
    Skąd
    Imielin
    Postów
    41
    Auto
    Tipo 1.6 HF 8vt | Tipo 1.4 16v | Seicento 1.1
    Rocznik
    1994 | 2017 | 2004
    Znalazłem przyczynę braku połączenia z ECU, urwany kabelek pod bezpiecznikiem T09. Teraz pali :-) Ale nadal mam problem z interfejsem. ScanMaster łączy się, wykrywa interfejs jako v2.1, a MES wykrywa albo 1.3 albo 1.4 ale wyrzuca komunikat że interfejs nie obsługuje linii CAN i z niczym się nie łączy.


 
Strona 20 z 38 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Multiecuscan
    Napisany przez tomek7176 na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-03-2017, 10:56
  2. MultiEcuScan
    Napisany przez JackTheNight na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-06-2016, 16:24
  3. Multiecuscan
    Napisany przez lulek123 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 16-09-2014, 13:06
  4. Multiecuscan
    Napisany przez LUPEK na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-09-2014, 08:15
  5. diagnostyka marea 97r diagnostyka
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-03-2014, 07:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alfaobd

alfaobd instrukcja

alfaobd programowanie

interfejs fiat tipo

pmfactory

alfaobd code card

alfaobd licencja

alfaobd vs multiecuscan

tipo p0807

multiecuscan po polsku

Multiecuscan opinie

Tipo alfaobd log

alfaobd vs fes

alfaobd port comtorque pokazuje 100 procent throttlemes multiecuscanp0807 fiat tipomultiecuscan jaki interfejsobd na smarfona fiata tipoMultiecuscan zapisanie konfiguracji bodyTipo zapisanie konfiguracji body komputeraMultiecuscan okno konfiguracji proximultiecuscan android Fiat tipofiat tipo elm BluetoothTipo t-jet alfaobd

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl