Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 108
Like Tree24lubi to!

Temat: Wzrost spalania po usunięciu EGR i DPF  

  1. #91
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał rafal_rx Zobacz post
    Scyzoryk się otwiera sam w kieszeni, kiedy po raz tysięczny czyta się takie miejskie legendy.
    Kanał EGR jest zamknięty, kiedy silnik nie osiągnął temp. roboczej. W MJ 2 1.6 wyszło mi, że powyżej 70st.C (dokładnie nie pamiętam co do jedności).
    Aby to stwierdzić, nie trzeba mieć hamowni, nie trzeba być geniuszem. Wystarczy interfejs OBD i smartfon, aby podejrzeć parametry i samemu się przekonać
    Tak więc ciecz się ogrzewa i owszem, lecz nie od przepływu spalin (ew. przez metalowe obudowy ).
    Kolego masz racje i kompletnie mylisz się.... Piszesz na forum Cromy II a ja nie słyszałem aby w Cromie czy to przed liftem czy po były montowane silniki 2.0 lub 1,6 MJ... ale popraw mnie bo człowiek całe życie się uczy

    Po drugie wytłumacz mi laikowi jak to jest... otwiera się EGR wlatują gazy spalinowe do cylindrów, jest mniej tlenu w cylindrze nawet o połowę a układ wtryskowy ma podać tyle samo paliwa co do cylindra napełnionego samym powietrzem atmosferycznym? Nie wydaje mi się bo nawet konstruktorzy z VW z tego by nie wybrnęli

    Po trzecie wiele osób zapomina gdzie jest podłączony EGR... i jak działa Turbina ... Turbina nie rozkręci się i nie zacznie pompować powietrza jesli niema odpowiedniego cisnienia a niby skat go ma mieć w momencie otwarcia zaworu EGR a skoro nie pompuje więcej powietrza to... i tak dalej i tak dalej...
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Piła/Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    240
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    01.2006
    Cytat Napisał lisekg Zobacz post
    Piszesz na forum Cromy II a ja nie słyszałem aby w Cromie czy to przed liftem czy po były montowane silniki 2.0 lub 1,6 MJ...
    Przy profilach są podane samochody, jakimi jeździmy. Kolega ma wpisanego Fiata 500 L, w którym jest montowany silnik "MJ 2 1.6", rozwijając: MultiJet drugiej generacji o pojemności 1.6 litra. Wszystko się zgadza. End of OT.
    Obecnie:
    Fiat Croma 2006 1.9 JTD 150 KM.
    Wcześniej:
    Renault Megane II kombi 2007 1.6 LPG 112 KM.

  4. #93
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał miras Zobacz post
    A może to kwestia sprawności termostatu? Kiedyś robiliśmy pomiary (poszukaj w starych postach), generalnie z tego, co pamiętam, to po 2-3 km leciało ciepło a po 5-6 wskazówka wskazywała północ :-) (też mam bez EGR).
    Jesli wiec piszemy ogólnie o układach EGR dla dowolnego silnika w dowolnym aucie to warto zapoznać się z naukowymi badaniami/pomiarami na ten temat: Effect of Exhaust Gas Recirculation (EGR) on Performance and Emission of a Compression Ignition Engine with Staged Combustion (Insertion of Unburned Hydrocarbon)

    Wykres zużycia paliwa w zależnosci od obciążenia silnika i otwarcia zaworu EGR
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Cytat Napisał Damn Zobacz post
    Przy profilach są podane samochody, jakimi jeździmy. Kolega ma wpisanego Fiata 500 L, w którym jest montowany silnik "MJ 2 1.6", rozwijając: MultiJet drugiej generacji o pojemności 1.6 litra. Wszystko się zgadza. End of OT.
    Mam też inne auto, również z włoskim silnikiem Diesla, od VM Motori, system wtryskowy CR od Boscha . Euro3 bez chłodnicy spalin. Tu nie mam podglądu otwarcia EGR (braki w Torque). Lecz w anglojęzycznym manualu serwisowym jak byk stoi, że zawór EGR na zimnym się nie otwiera.

  6. #95
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2017
    Skąd
    wawa
    Wiek
    44
    Postów
    81
    Auto
    Bravo II
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Damn Zobacz post
    A czym używana ma się różnić od Twojej zregenerowanej? Zregenerowana to zazwyczaj spokój na wiele tysięcy kilometrów, a kupiona używana może paść po stu, tysiącu lub dziesięciu tysiącach kilometrów i już nie masz wtedy na nią gwarancji (poza rozruchową na 14 dni, ale co to jest w porównaniu do okresu na jaki chcesz ją zakupić?).
    Ja na turbinie zregenerowanej zrobiłem już 200 tys km i nic się nie dzieje. Turbina bez zmiennej geometrii. A używka to tak jak pisze kolega damn może być w takim samym stanie jak masz obecnie.
    Ostatnio edytowane przez grzegorzmis ; 29-01-2017 o 23:40

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Proszę bardzo :
    Effect of Exhaust Gas Recirculation (EGR) on Performance and Emission of a Compression Ignition Engine with Staged Combustion (Insertion of Unburned Hydrocarbon)

    Porównaj sobie autorów :
    10.5923.j.ep.20110101.01_003.gif.png

    Przeanalizuj jeszcze to i wyciągnij wnioski.
    https://media.upv.es/player/?id=51f7...&autoplay=true


    I teraz masz, otrzymasz nagrodę Nobla, bo z Twojego toku rozumowania wynika że otwierając egr uzyskujemy " zwiększanie mocy" .
    Co wpływa na mniejsze zużycie paliwa ?
    Poprawne spalanie które odbywa się w odpowiedniej ilości powietrza.
    Moment który wynika ze spalenia określonej dawki paliwa w odpowiedniej ilości powietrza ( np doładowanego, co też zwiększa moment).

    Czym wyższy moment tym mniej spalimy paliwa na ruszenie tej samej masy. Przy tych samych warunkach pracy czyli np 1800rpm.

    W Twoim przypadku przy 1800rpm będziesz miał no 20mg paliwa, 500mg powietrza 200mg gazów wylotowych.
    Dla zamknietego egra przy 1800 rpm będzie no 30mg paliwa 700mg powietrza.
    Dla ciebie z EGR np będziesz miał takie warunki przy 2100rpm 30mg i odpowiedni air i gazy.

    Dlatego na przesuwasz się po osi na wykresach.


    Przykład silnik elektryczny podnosi bloczek, potrzebny jest moment 50Nm.
    Masz dwa silniki jeden warunki zasilania znamionowe 400V daje 50Nm
    Drugi słabszy ( czyli egr) warunki znamionowe 400V 40Nm, aby podnieść bloczek , musisz podnieść napięcie ( wcisnąć gaz), zwiększasz obroty i moment, zużywasz więcej energii.
    Capsel lubi to.

  8. #97
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Proszę bardzo :
    Effect of Exhaust Gas Recirculation (EGR) on Performance and Emission of a Compression Ignition Engine with Staged Combustion (Insertion of Unburned Hydrocarbon)

    Porównaj sobie autorów :
    10.5923.j.ep.20110101.01_003.gif.png

    Przeanalizuj jeszcze to i wyciągnij wnioski.
    https://media.upv.es/player/?id=51f7...&autoplay=true


    I teraz masz, otrzymasz nagrodę Nobla, bo z Twojego toku rozumowania wynika że otwierając egr uzyskujemy " zwiększanie mocy" .
    Co wpływa na mniejsze zużycie paliwa ?
    .
    NIE, NIE, NIE .... i jeszcze raz nie

    Nie wiem gdzie to wyczytałeś w mojej wypowiedzi ale kompletnie nie zrozumiałeś tego co napisałem... a w dodatku przekręciłeś wszystko.

    Więc jeszcze raz napisze jasno:

    * Otwarcie zaworu EGR zmniejsza moc i moment silnika !!!! ( mniej tlenu + mniej paliwa => mniej mocy !!!! ) Ale po co mi 150 KM i 320 Nm jak stoję w korku lub toczę się 10...30 km/h wtedy potrzebuję kilka-kilkanaście KM
    * Otwarcie EGR zmniejsza zużycie paliwa ( wy twierdzicie inaczej i ja się z tym nie zgadzam !!!
    * Otwarcie EGR zmniejsza temperaturę spalin/zapłonu w cylindrze - czyli zmniejsza obciążenie i dla samego silnika ( można napisać zużycie silnika i układu przeniesienia napędu )
    * Otwarcie EGR zmniejsza wydzielanie substancji szkodliwych - redukcję ( tego nie widać ale coraz częściej jest coraz głośniej w mediach o smogu a kilka tygodni temu takie miasto jak OSLO zakazało całkowicie wjazdu jakichkolwiek aut z silnikami napędzanymi ON do miast niezależnie czy mieli euro 3..4.....6

    Owszem EGR też:
    * zawala kolektor ssacy sadzą, pytanie tylko czy to jego wina? A może to wina puszczającej olej turbiny, która została zajechana? A może układu wtryskowego bo już leje ON a nie rozpryskuje bo filtry drogie więc zamiennik za 30 zł się wsadzi? A może coś innego jak przepływka która jest uszkodzona, filtr powietrza który po 20 tys km jest cały zapchany a ludzie wymieniają po 30 tyś km bo tak mają w instrukcji !! czujnik ciśnienia i temperatury itp..

    I DPF i EGR pracują poprawnie przez wiele dziesiątek tysięcy km i nawet dłużej tylko trzeba o nie dbać a jak się coś zepsuje to trzeba to naprawić/wymienić a nie wycinać, wyrywać ( mam nadzieje że lekarze tak nie postępują )
    robert79 i andy5 lubią to.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    pokazałem Ci wykres, z niego wynika że egr zwiększa zużycie reszta pisze w poprzednim poście .

    ad pierwsza * - bo zamiast np 30Nm do ruszenia przy działającym egr masz tylko 25 i zwiększy zużycie ostateczne paliwa, bo potrzebujesz większy moment patrz druga gwiazdka.
    ad druga * każdy żyje w swoim błędzie , twoje prawo.
    ad trzecia * zmniejsza przez dostarczenie syfu = zmniejsza życie jednostki i wtryskiwacza.
    ad 4 * - zgadza się nawet prawie i o połowę, masz to na animacji w linku. Z tym że na smog wpływa wszystko, palenie w piecach, przemysł, ruch pojazdów.
    Robi sie ludziom wodę z mózgu, bo czepia się tych kilku L od jednego pojazdu a nie patrzy na to co tankowce emitują, super pojazdy, temat rzeka.
    Nie twierdzę że nie należy dbać o środowisko, wręcz przeciwnie, ale rozwalony wtrysk przez egr, dymienie przez zacięty egr, ma bardziej negatywny wpływ jak pozbawienie się tego badziewia.

    I teraz moje zdanie, lepiej ładniej rozpylić mieszankę i spalić ją optymalnie w powietrzu, niż dowalać gazy wylotowe.
    Dobrym pomysłem na to jest ADBlue, tylko że nie w naszych warunkach, - 11 mocznik zamarza.
    Ostatnio edytowane przez bronx ; 30-01-2017 o 13:14

  10. #99
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    60
    Postów
    519
    Auto
    KIA Ceed 1,6 136 KM manual / Punto Evo 1,4 / Alfa Romeo Giuletta 2,0 170 KM
    Rocznik
    2017/2011/2015
    Usunięcie EGR i jazda na krótkich dystansach, stanie w korkach skutkuje zwiększeniem spalania. Silnik nie jest w stanie się nagrzać, wiem bo przerabiam to u siebie. Termostat mam sprawny pisze uprzedzając pytania.

  11. #100
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    nie chcę tu podgrzewać atmosfery ale (piszę ze swojego doświadczenia z silnikami fiata )usunięcie bądź całkowite wywalenie egr-a nie powoduje wzrostu spalania, andy5 -nowoczesne silniki comonrail mają słabą wydajność cieplną dlatego w korkach jak i przy jeździe na krótkich odcinkach jest trudno osiągnąć "wzorcową" temperaturę, samo stanie w korkach nie można nazywać jazdą, jeżdżę w małej mieścinie wożę dzieci do szkoły i na basen jest taki dzień że w swojej miejscowości zrobię 15 -20 km łącznie ale np. z pod domu na basen mam 3 km czyli odpalam zimny silnik podjeżdżam pod basem gaszę, po godzinie droga powrotna czyli silnik zimny, po takich "wojażach" średnie spalanie 9,5 - 10l (dodatkowo automat )mamy zimę wiadomo ogrzewanie wewnątrz jak i tylnej szyby, auto jak kupiłem miało sprawny egr po 1.5 roku zaczął szwankować wywaliłem go z programu i zaślepiłem, przed tym zabiegiem spalanie takie same, odnośnie osiągania optymalnej temperatury silnika w normalnej jeździe nie widzę aby silnik długo się nagrzewał 8- 10 km i wskazówka jest w pionie (4 skrzyżowania 2 ronda czasem 1 światła - prędkość do 50 km/h po ok 4,5 km podwyższenie prędkości do 70 )dodam na koniec że rolą egr-a nie jest zmniejszanie spalania paliwa tylko "dbanie o środowisko" po przez "dopuszczenie" części gazów wylotowych będących efektem spalania w silnikach spalinowych do powtórnego ich spalenia w środowisku z mniejszą ilością tlenu co w rzeczywistości nie do końca jest proekologiczne,
    to takie moje wnioski i doświadczenia - prośba do szanownych kolegów o nie "bicie " za moje "wypociny"
    mirek8423 lubi to.

  12. #101
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Wielu z Was piszę rzeczy zasłyszane, domysły.
    Ja nie mówię że dużo wiem czy wszystko, ale troszkę przerobiłem map, problemów dziwnych zjawisk. Z ludźmi z całego świata na forach o ecu siedzimy i dyskutujemy.
    To co Tu piszę nie wynika z niczego.
    Zaślepienie EGR a wyłączenie to dwie różne rzeczy, w PL 98% pojazdów po zaślepienie egr nie zmienia map, a szkoda. nie jest to wielki błąd, to tak jakby jeździć z oponą nabita do 1.9 bara zamiast 2.3 bara.
    Jak kolega jaro pisze nowoczesne diesle mają cholernie słabą wydajność cieplną i to wina za niedogrzewanie.
    Napiszę już chyba naprawdę ostatni raz, przy rozwalonym termostacie, czyli niedogrzanym silniku spalanie wzrośnie w sposób niezauważalny, na pograniczu błędu 200-400ml/100km. Przecież na odcinku 100km to kilka dynamicznych wyprzedzeń, ostrych ruszeń z pod świateł, dłuższe stanie w korku.

    I naprawdę po wywalenie dpf i egr-a, prawidłowym, nie możecie odnotować wzrostu spalania. Tak samo spaliny nie mogą walić jak stary ikarus, ma być zapach taki jak silnika bez dpf a z katem.
    Może dymić, ale i przy dpf może zadymić ale to inna bajka :]

  13. #102
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Wielu z Was piszę rzeczy zasłyszane, domysły.
    Ja nie mówię że dużo wiem czy wszystko, :]
    Ja również nigdy nie powiem, ze wszystko wiem....
    Moja zabawę i doświadczenie z EGR zacząłem wiele, wiele lat temu i wiele set ( tak set ) tysięcy km temu w moim pierwszym wtedy JTD... Pisałem pierwsze manuale o czyszczeniu EGR....

    Więc moja ocena sytuacji jest taka, że zaślepienie EGR to zło Jazda z niesprawnym osprzętem silnika i z EGR-em to zło do kwadratu które zabije i ten silnik i doprowadzi do ruiny właściciela..
    W mojej ocenie sprawny EGR zmniejsza spalanie a o ile to zależy od tak wielu czynników że ja nie ośmielę się napisać jednoznacznie.. Tak jak napisałem na początku jeśli ktoś jeździ w trasy po autostradach to może być to nie mierzalne ale już w normalnej eksploatacji jak najbardziej jest mierzalne.

    Zmiana map po wywaleniu EGR+PDF jest konieczna ale tu tkwi problem/haczyk bo zmienia się kompletnie charakterystyka silnika a i nierzadko użytkownik życzy sobie kilka Nm /KM więcej więc to tak jak porównywać silnik 120 KM do 150 KM.... Większość modyfikacji i tak skutkuje wyraźnie zauważalną twarda praca silnika na niskich obrotach ( bo tak jak pisałem fizyki nie oszukacie - bez EGR silnik zassa zawsze dużo więcej tlenu który spali w wyższej temperaturze !!!! Tego żadna mapa nie zmieni bo nie można programowo tego zmienić a na wolnych obrotach regulacja turbiny jest znikoma ....

    Praw fizyki nie zmienicie i wirtualnie nie zmniejszycie ilości tlenu w cylindrze !!!!
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Widzisz nie rozumiesz o czym piszemy.
    My na siłę chcemy ilość tlenu zwiększyć.

  15. #104
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Widzisz nie rozumiesz o czym piszemy.
    My na siłę chcemy ilość tlenu zwiększyć.
    Rozumiemy, rozumiemy

    Dużo tlenu + mało paliwa => wysoka temperatura spalania i możemy topić metal... dziura w tłoku/wypalony zawór... stara jak świat zasada, która musisz znać jeśli modyfikujesz programy
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    lisekg proszę Cię nie pogłębiaj się...
    Co Ty za brednie piszesz !!!!
    W diesle za dużo powietrza w stosunku do paliwa to niska temperatura ! wysoki AFR . I cały czas o dieslu gadamy bo benzyny raczej dpfa nie posiadają.
    Boże to przecież podstawa..... a przekonujesz o egr....
    lukq lubi to.


 
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wzrost chwilowego spalania przy dohamowaniu i ruszaniu
    Napisany przez gzysiol na forum Croma
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 06-05-2016, 13:40
  2. Wzrost spalania
    Napisany przez damian398 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-11-2014, 21:00
  3. GP 1.4 ubytek płynu chłodniczego+wzrost oleju
    Napisany przez Linux na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-11-2014, 19:39
  4. Wzrost spalania
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 01-05-2014, 21:25
  5. [silnik] Wzrost Spalania - kompendium ;)
    Napisany przez draco1984 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-05-2011, 13:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446wzrost-spalania-po-usunieciu-egr-i-dpf-34451

po wycieciu dpf wiecej pali

czy po usunieciu egr auto bedzie dymic

wzrot spalania po wycieciu dpfadblue fiat cromaczy samochud wiecej pali po wycieciu dpfwiecej pali po usunieciu dpfhttps:fiatklubpolska.plcroma-446wzrost-spalania-po-usunieciu-egr-i-dpf-344517

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl