Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 95
Like Tree4lubi to!

Temat: Regeneracja czy nowy wtrysk ?  

  1. #31
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    a jak z kompresją?

    nie masz problemów z odpalaniem lub nie brakuje mocy np podczas wyprzedzania, nie rozpędza się wolniej?
    Pozdrawiam




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    a jak z kompresją?

    nie masz problemów z odpalaniem lub nie brakuje mocy np podczas wyprzedzania, nie rozpędza się wolniej?
    Auto normalnie pracuje. W zime w mocne mrozy faktycznie jak odpali to szarpie wtedy gaszę i na nowo odpalam ale to sporadycznie. Czuje też troszkę spaliny w aucie. Mechanik mi powiedział żeby spróbować zrobić próbę przelewową koszt 60 zł. Powiedział mi żeby najpierw spróbować przeczyścić ma taki środek do tego i wymienić podkładki miedziane. Zrobić tanim kosztem a potem ewentualnie regeneracja.
    Jak stoję przed silnikiem to od której strony jest ten 4 wtrysk????? Chce sam się z tym pobawić

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    wtryski liczymy od paska rozrządu ( przy pasku jest 1).

    zrób próbę przelewową, ona potwierdzi czy to na pewno wtryski. jak jest słaba kompresja na którymś wtrysku to korekty też mogą odbiegać od normy. uszczelki może i warto wymienić. jak będziesz wymieniał to zobaczysz również jak wtrysk wygląda.
    Pozdrawiam


  5. #34
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    wtryski liczymy od paska rozrządu ( przy pasku jest 1).

    zrób próbę przelewową, ona potwierdzi czy to na pewno wtryski. jak jest słaba kompresja na którymś wtrysku to korekty też mogą odbiegać od normy. uszczelki może i warto wymienić. jak będziesz wymieniał to zobaczysz również jak wtrysk wygląda.
    Ok dzięki wielkie.
    Pzdr.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Sprawdz kompresje..

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Może podłączę się pod temat z moim problemem. Zastanawia mnie dodatnia korekta na pierwszym wtrysku tuż po odpaleniu zimnego silnika. Korekta dochodzi w ciągu minuty pracy silnika do poziomu +2,5mm3/w. Później systematycznie maleje wraz z nagrzewaniem się silnika. Po rozgrzaniu mieści się spokojnie w akceptowalnym zakresie. Towarzyszą temu zauważalne drgania silnika od strony akumulatora. Jak wiadomo, korekta dodatnia nie jest jednoznaczna i może ona oznaczać zarówno niedomagania wtrysku jak i problem z kompresją danego cylindra. Zatem pytanie, skoro wtrysk wraz z rozgrzewaniem się silnika zaczyna pracować prawidłowo, oznacza to ewidentny problem z kompresją na danym cylindrze przy zimnym silniku? Tak na logikę, skoro wtrysk byłby przytarty, to korekta powinna trzymać odchyłkę bez względu na temperaturę silnika, zgadza się? Planuję zamienić wtrysk I cylindra z wtryskiem cyl. II. To chyba jedyny miarodajny i w miarę tani test sprawności wtrysku/cylindra. Tak jeszcze wracając do drgań, czy wskazują one na problem z kompresją, wtryskiem, dwumasą czy poduszką skrzyni?
    Italians Do It Better

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    he,
    na zimnym silniku czasami korekty są na + a wtryski są ok.
    Najłatwiej i najtaniej zrób test przelewowy. Do przekręcania wtrysku dojdziemy.
    Czy egr masz zlepiony?
    Bardziej te drgania są niepokojące. Pytanie czy poduszki, DM masz ok???
    Możesz na pracującym zimnym silniku odłączyć pierwszy wtrysk i zobacz czy coś się zmienia,
    odłączając kolejne i zobacz jaka jest różnica, ale zawsze jeden odłączaj.
    Podsumowanie.
    Zrób test przelewowy:
    a) na zimnym
    b) na ciepłym silniku

    Podaj wyniki.

  9. #38
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    A to wtrysk można podmienić z innym ?

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    A co to za problem ?
    A koło pompy CR trzeba blokować przy wymianie rozrządu czy nie ?

    Zawsze jak coś się przeczyta na necie warto pomyśleć, dużo mądrości a jeszcze więcej bajek tu jest.
    Można podmienić i aby zachować normę spalin warto go zakodować, ale i nie trzeba tragedii nie będzie.
    Jeśli mówimy o CF2/3/4 z innymi nie koniecznie jest tak kolorowo. Niektórych nie można rozłączyć podczas pracy.

  11. #40
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    zauważalne drgania silnika od strony akumulatora
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    czy wskazują one na problem z kompresją, wtryskiem, dwumasą czy poduszką skrzyni?
    Nie zgadniesz, bo po tej stronie jest sprzęgło a w dodatku ta poduszka czasem wysiada.
    Tylko testy, nie widzę innej możliwości wymyślenia co jest przyczyną. Dwumasa najmniej prawdopodobna (brak innych objawów zużycia?), poduszka ewentualnie.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Tak na logikę, skoro wtrysk byłby przytarty, to korekta powinna trzymać odchyłkę bez względu na temperaturę silnika, zgadza się?
    Niekoniecznie, zmiany temperatury mogą wpływać na działanie wtrysku (uszkodzonego). Nic tam się nie poci? żadnych śladów wycieku czegokolwiek?

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Bardziej te drgania są niepokojące. Pytanie czy poduszki, DM masz ok??
    EGR zaślepiony. Poduszki skrzyni nie jestem pewien, bo mam dyskomfort związany z płynną zmianą biegów podczas jazdy, co może świadczyć zarówno o poduszce skrzyni, ale także samej skrzyni jak i sprzęgle/dwumasie.
    Dwumas. Czasami coś tam cicho postukiwało nieregularnie po odpaleniu zimnego silnika. Przestawało po kilku minutach lub po wciśnięciu sprzęgła. Ciekawe, że po ostatniej wizycie u mechanika na wymianie łożyska koła, stukania nie ma... Wibracji spektakularnych nie mam. Czasami wibruje pokrywa dolnego schowka pasażera - częsty przypadek w Stilo w JTD. Kierownica drga prawie niezauważalnie. Nie ma żadnych hałasów i szarpnięć podczas gaszenia i odpalania silnika.
    Sprzęgło. Chodzi ciężko. Bierze tuż przy podłodze. Tak jak wspomniałem są trudności przy zmianie biegów podczas jazdy. Haczą. Właściwie wszystkie. Mechanik sugeruje zacząć od sprzęgła, także za miesiąc planuję jego wymianę.
    Nic się nie poci w okolicach wtryskiwaczy. Silnik odpala od przysłowiowego strzała. Kiedy jest zimny słychać na biegu jałowym, że coś tam nierówno pracuje. Nie widać tego na obrotomierzu. Po rozgrzaniu silnik pracuje wzorowo. Na dniach postaram się wrzucić filmik, na którym pokażę drgania silnika jak i sam silnik po zimnym rozruchu.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 26-09-2016 o 12:10
    Italians Do It Better

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Pisz że to stilo
    Stilo ma jaja z poduszkami, podnosi się tam obroty biegu jałowego o 100-150rpm aby właśnie zniwelować te mankamenty o których piszesz. Ponieważ na wolnych poducha nie tłumi a nie ma sensu jej wymieniać, bo sprawuje się dobrze.
    Jak po wciśnięciu sprzęgła coś tam ustaje, to może docisk, łożysko nie da się tak wywróżyć .
    Zrób ten test przelewowy, potem będziemy myśleć.

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ano Stilo. Też się naczytałem o tych poduszkach, że to właściwie walka z wiatrakami w tym aucie Dzięki za pomoc. Szkoda, że do tych Gliwic nie mam trochę bliżej bo bym podjechał na diagnostykę.
    Italians Do It Better

  15. #44
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Ja dziś zakupiłem taki wynalazek :
    20160927_151416.jpg

    Podłącze bezpośrednio pod przewód zasilający i powrotny paliwa i zobaczę czy coś pomoże
    Ostatnio edytowane przez ARS ; 27-09-2016 o 16:36

  16. #45
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Panowie mam jeszcze jedno pytanie. Mam dostęp do dobrego używanego wtrysku i czy mogę go podmienić z czwartym bo tam mam korektę 3,7.
    Chodzi mi o to bo nigdy się z tym nie bawiłem czy muszę coś jeszcze w ECU silnika zmieniać ?
    Pzdr.


 
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wtrysk padl
    Napisany przez Erox na forum Croma
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-07-2016, 21:33
  2. Wtrysk
    Napisany przez lysy1908 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2015, 23:41
  3. Wtrysk?
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-08-2013, 13:57
  4. Czy to wtrysk?
    Napisany przez amor22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2010, 16:17
  5. Kolejny wtrysk ?
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2009, 15:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regeneracja wtryskiwaczy fiat stilo

regeneracja wtryskiwaczy 1.9 jtd cena

wtryskiwacze fiat bravo 2 1.9 16v

wtrysk 19jtd croma rok 2006

wymiana wtrysku fiata cromy

cena za regenerowane wtryski do cromy

regeneracja wtrysku croma cena

1.6 multijet regeneracja wtryskiwaczy forum

regeneracja wtryskiwaczy 1.6 jtd

1.6 mjet wtryski cena regeneracji forum

koszt naprawy wtryskow Fiat croma

fiat croma tryski cena

wtryski fiat croma

mjtd 150 km regenracja wtryskow cena

1.9 jtd korekta wtrysku

wtryski regenerowane 1. fiat bravo 2 opinie

fiat croma wtryskiwacz bosch

wtryski 1.9 jtdm

fiat croma liczna wtryskow diesel

jakie wryski do fiat croma

regeneracja wtryskow 1.9 mj

croma wtryski

wtryski fiat croma regeneracja

regeneracja wtryskow fiat bravo 1.9 120 kn

wtrysk fiat croma 06

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl