Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 95
Like Tree4lubi to!

Temat: Regeneracja czy nowy wtrysk ?  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    1. Jezeli 2T to nie syntetyk
    2. 2T dobrany wg zalecanych wydluza interwaly - potwierdzone organoleptycznie a nie przeczytane
    3. Sprawdź w pierwszej kolejnosci kompresje.. bylo szarpniecie to i klapke moglo wciagnac.. wtrysk podlewa bo kompresja slabsza.. ciezko zalatwic wtrysk zwlaszcza przy takim przebiegu..

    Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Jakie?
    Postawa człowieka o nim świadczy,
    dostałeś pewne informacje, które dodatkowo potwierdzają inne osoby, zadaj sobie trudu i poszukaj aby rozszerzyć wiedzę na pewne tematy.


    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Taa to bardzo wiarygodne źródło... Niemcy i internet
    Chyba logiczne że nie bazujemy na jakiś adacach itp.
    Akurat bardzo wiarygodne, bo jako naród dysponujący w UE nie najmniejszą średnia, może sobie pozwolić aby coś wymieszać i wysłac do jakiegoś labolatorium.
    200-400E za analizę ich nie pociąga po kieszeni jak greków czy polaków.
    Poczytaj fora holenderskie, no chyba że też uważasz że są "zbakani" i głupoty piszą.

    Zadaj sobie troszkę trudu i zainteresuj się tematem a może... a może nie czegoś się dowiesz, wnioski każdy wysuwa sam - mysśląc.
    Ten temat to tak jak z egr że pracuje cały czas... mit miejski !


    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Kiedyś mocno zgłębiałem temat i koledzy na forum też próbowali. dpf wypalał im się rzadziej jak dolewali do paliwa oleju 2t.
    Skąd ja Cię kojarzę ????

    Cytat Napisał scrabit Zobacz post
    3. Sprawdź w pierwszej kolejnosci kompresje.. bylo szarpniecie to i klapke moglo wciagnac.. wtrysk podlewa bo kompresja slabsza.. ciezko zalatwic wtrysk zwlaszcza przy takim przebiegu..
    klapy mogą być- warto zaślepić EGR bo przedłuży żywot tego eko szajsu.
    Jaki ma przebieg ?
    Cromia i thesis x2 , wtryski do roboty, w cromie właśnie 3ci przy ok 180-200tys?? A w thesisach pierwsze, padające od EGR.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Cytat Napisał bronx Zobacz post

    Skąd ja Cię kojarzę ????
    Z działu ogólnego i działu stilo sam też stosowałem i mocno namawiałem kolegów do mieszania paliwa z olejem 2t.


    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Witam wszystkich tak na moje jeszcze zdrowe oko to obstawilbym klape wirowa. wlasnie na 3 cylindrze z reguly to ona 1 sie obrywa. korekty sa wysoko na + moze na sam poczatek sprawdzic tak koledzy wyzej pisali sprezanie (przepraszam za brak Polskich znakow.och szajse ta Germanska klawiatura)

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    Panowie dziękuje za porady auto idzie w piątek do mechanika niech pomyśli, mnie już głowa boli od tych samochodów, strasznie to wszystko jest skomplikowane :-) nie moja działka, generalnie PRAWIE nikt nie odpowiedział mi czy REGENERACJA (i ewentualnie gdzie to robicie) czy NOWY (jak się okazuje to nie nowy tylko po regeneracji BOSCHA) to było pytanie klucz. I co przemawia np. za korzyścią za REGENERACJĄ a co za NOWYM zregenerowanym przez BOSCH. Jaka jest trwałość rozwiązania regeneracyjnego ? Ktoś się spotkał, np. robiłem to u X 5 lat jeżdżę wszystko okej, tego nie polecam bo 3 m-c wtrysk trup ?

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    wtryski, które posiadają nasze cromy mają tą zaletę, że można je tanio zregenerować przywracając ich świetność. Zacząłbym od sprawdzenia i ew. regeneracji jeśli coś niedomaga. Ale skoro auto u mechanika to niech się martwi

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    Tanio tz. ile 50 zł czy 500 zł ?

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał patpac Zobacz post
    Tanio tz. ile 50 zł czy 500 zł ?
    ok. 250-300 zł/szt.
    Cennik regeneracji wtryskiwaczy common rail

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Przeczytaj sobie post nr 10.
    Pisałem Ci, regeneracja i czy chcesz namiary, cena od 300 up

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    31
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    w autoryzowanym punkcie bosch biorą 150zł za regenerkę + ew.części. Gwara na rok z limitem 100tyś km.
    Dlatego bosch ma u mnie WIEEELKIEGOOO +.....nie dość że u nas te wtryski padają bardzo rzadko....to nawet jak padnie, naprawa jest tania w 3/4 przypadków wystarczy tylko wyczyścić wtrysk na myjce lub wymienić końcówkę.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    264
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Kolego patpac ja w swojej krówce miałem brak potwierdzenia imo na 2 wtryskiwaczach autko wtedy stało u Cinka także 2 wtryskiwacze zostały odesłane do firmy Bosch koszt naprawy 280 złotych 1szt.koszt nowego wtryskiwacza jak dobrze pamiętam to jest około 1200zł

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    45
    Postów
    58
    Auto
    Croma II Lift, 1.9 Multijet, 150 KM
    Rocznik
    2008
    Sprawa z wtryskiwaczem została załatwiona w taki to sposób nabyłem wtrysk regenerowany od firmy bosch, wtrysk jest regenerowany przez nich, jest taki program boscha ex, dają pełną gwarancję 2 letnią, wtrysk kupiłem za 800 zł i tym sposobem mam wtrysk zapasowy (ten z demontażu) który zamierzam odesłać do regeneracji i tutaj Panowie pytanie do kogo odesłać ??? Macie jakieś doświadczenie ?? Jaki szacunkowy koszt ??

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2015
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    62
    Postów
    40
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    U mnie na 4 tym cylindrze wtryskiwacz miał bardzo wysoką korekcję na poziomie 2,5-3.Też rozgladałem się za używką w celu wymiany ale któregoś dnia zaobserwowałem okopcenia wokół tegoż wtryskiwacza ...co wkazuje na uszczelkę miedzianą pod wtryskiem.Po jej wymianie korekcja spadła do poziomu 0,2-0,3.

  15. #29
    ARS
    ARS jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2013
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    44
    Postów
    103
    Auto
    Fiat Croma 1.9 120KM
    Rocznik
    2005
    Witam
    Panowie żeby nie zakładać nowego tematu.
    Wtrysk 3 .......... -2,73
    Wtrysk 4 ............3.6

    Pytanie moje wtryski do regeneracji ??? Na rozgrzanym silniku sprawdzałem.
    Ostatnio edytowane przez ARS ; 23-09-2016 o 10:45

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    31
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    ogromne korekty, do regeneracji.


 
Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wtrysk padl
    Napisany przez Erox na forum Croma
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-07-2016, 21:33
  2. Wtrysk
    Napisany przez lysy1908 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-07-2015, 23:41
  3. Wtrysk?
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-08-2013, 13:57
  4. Czy to wtrysk?
    Napisany przez amor22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2010, 16:17
  5. Kolejny wtrysk ?
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-12-2009, 15:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regeneracja wtryskiwaczy fiat stilo

regeneracja wtryskiwaczy 1.9 jtd cena

wtryskiwacze fiat bravo 2 1.9 16v

wtrysk 19jtd croma rok 2006

wymiana wtrysku fiata cromy

cena za regenerowane wtryski do cromy

regeneracja wtrysku croma cena

1.6 multijet regeneracja wtryskiwaczy forum

regeneracja wtryskiwaczy 1.6 jtd

1.6 mjet wtryski cena regeneracji forum

koszt naprawy wtryskow Fiat croma

fiat croma tryski cena

wtryski fiat croma

mjtd 150 km regenracja wtryskow cena

1.9 jtd korekta wtrysku

wtryski regenerowane 1. fiat bravo 2 opinie

fiat croma wtryskiwacz bosch

wtryski 1.9 jtdm

fiat croma liczna wtryskow diesel

jakie wryski do fiat croma

regeneracja wtryskow 1.9 mj

croma wtryski

wtryski fiat croma regeneracja

regeneracja wtryskow fiat bravo 1.9 120 kn

wtrysk fiat croma 06

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl