No faktycznie smaru ci dostatek...
Więc sprawdź po zdjęciu klocków czy masz to samo zjawisko, A ABS tobie się nie uaktywnia czasami - wywala błąd? - może to łożyska w piastach?
Więc zostaje faktycznie mechanizm różnicowy ....
No faktycznie smaru ci dostatek...
Więc sprawdź po zdjęciu klocków czy masz to samo zjawisko, A ABS tobie się nie uaktywnia czasami - wywala błąd? - może to łożyska w piastach?
Więc zostaje faktycznie mechanizm różnicowy ....
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Byłem dziś u kolejnego mechanika. Umówiony jestem na przyszły tydzień bo wszystkie podnośniki miał zajęte. Ale przejechał się moją Cromą i powiedział że może to być usterka sprzęgła hydrokinetycznego w skrzyni. W przyszły czwartek mam odstawić do niego auto na dokładne sprawdzenie.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
czyli potwierdza moje przypuszczenia - konwerter umiera. jak bedziesz robił konwerter to wymień dorazu cały olej w skrzyni i daj do sprawdzenia sterownik hydrauliczny skrzyni,
Zobaczę jeszcze jakie będą koszty tej naprawy. I gdzie takową można wykonać. Orientowałem się o używki to są w cenie od 2300zł do 4 tyś zł. Tylko to są z aut które mają po 200 tyś przebiegu. Wiec kupno używki to jedna wielka niewiadoma i loteria do tego nowy olej i wymiana. regeneracja też coś koło tego z tym że czytałem dużo opini że te skrzynie mało kto potrafi dobrze zregenerować. Czy ktoś z szanownych forumowiczów regenerował gdzieś w Polsce swój automat i może polecić serwis gdzie zrobiliby to porządnie?
ale skoro umiera konwerter to po co chcesz wymieniać całą skrzynię? konwerter to odpowiednik sprzęgła w manualu. konwertery dobrze regeneruje midparts, do kompletu daj im do regeneracji sterownik i będziesz miał zrobione wszystko co trzeba. oczywiście pod warunkiem ze sama skrzynia jest ok. używanej skrzyni bym nie kupił, jeśli już to dałbym swoją do remontu. w automatach TF80SC za 80% problemów odpowiada hydraulika czyli własnie konwerter, sterownik i olej. pozostałe 20% to są uszkodzenie czysto mechaniczne związane głównie z okresem eksploatacji i brakiem serwisowania. A wbrew niektórym opiniom to są naprawdę mechanicznie odporne skrzynie, jakby takie nie były to Volvo nie używało by ich przez tyle lat
Odebrałem dziś auto od drugiego mechanika(też jeździ Cromą z tym samym silnikiem i automatem). Powiedział że nawalił nowego smaru do przegubów z lewej strony. Wibracje zniknęły. Auto jedzie normalnie. Żadnych wibracji. Widocznie te nowe były dziadowato nasmarowane. Co do skrzyni tez nie ma zastrzeżeń. Pojeździliśmy potestowaliśmy i stwierdził że nie ma się czego przyczepić co do jej pracy. Tak więc warto było zaciągnąć opinii u innego człowieka.
Zastanawiam się czy to znowu chwilowe, czy na dłuższą metę?
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Czas pokaże.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Jak tam po dołożeniu smaru?
Problem powrócił, czy nie?
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Na dzień dzisiejszy jest spokój.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Problem wrócił. Tylko że teraz jest tak: trzęsie budą przy podjeżdżaniu pod górkę auto obciążone komplet pasażerów,1700-1800 obrotów auto drga. Powyżej 120 km/h trzęsie budą i kierownicą. Koła wyważane 3 razy, ciągle coś do poprawki nic nie pomaga. Oponiarze mówią że opony gówniane (kormoran snowpro B2) ale wcześniej problemów z ich wyważeniem nie było.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Jaki przebieg zrobiłeś od uzupełnienia smaru?
Dopytuje się bo u mnie pomimo wymiany kielicha kpl czasem wyczuwam minimalne wibracje.
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
2 tyś km. U mnie w pierwszym przypadku trzęsie kiedy jadę wolno pod górkę mam wtedy 2 bieg 1800 obrotów. Jak jadę dynamicznie tzn pedał wciśnięty na 50% i więcej to już nie trzęsie. Byłem u jednych fachowców od skrzyń , po testach stwierdzili że to napewno nie wina skrzyni.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
hm... a sprawdz moze zawieszenie skrzyni, silnika i sanek, bo to tez czasem jest przyczyna dziwnych wibracji