Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 162
Like Tree18lubi to!

Temat: jakiego negatywnego skutku mozna sie spodziwać  

  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    ok dzięki za radę. coś musieli spierdzielic robiąc te klapy kolektora bo wczoraj jeszcze croma cichutko chodziła.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 styczeń 2018
    Skąd
    wrocław
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    Skoda fabia
    Rocznik
    2016
    Mój brat równiez miał ten sam problem. Od mechanika do mechanika wkońcu trafił na odpowiedniego który rozwiązał problem.

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    i co u Twojego brata okazało się problemem ?

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    weź butelkę po płynie do mycia okien, taką z psik psikiem. nalej do niej wody i trochę płynu do mycia naczyń. psikaj na silnik i jak zobaczysz bąbelki to masz nieszczelność.
    Pozdrawiam


  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    ok A możliwe że jest to związane z usunięciem tych klap?

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  7. #51
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    możliwości może być kilka.

    znajdź nieszczelność, zrób zdjęcia.

    wtedy będziemy się zastanawiać od czego to jest.
    Pozdrawiam


  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    mechanik stwierdził że tak ma być bo nie ma klap...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Brak klap nie wpływa na swisty z silnika. W żadnym stopniu.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    53
    Postów
    45
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Przyłączę się do dyskusji, bo akurat odstawiłem w tym tygodniu auto do mechanika na zmianę rozrządu i kompleksowo usunięcie klap wirowych. Zakupiłem wcześniej dedykowane zaślepki od producenta, który chwalił się znajomością tematu i doświadczeniem w tym zakresie. Właśnie przed chwilą mechanik dzwonił do mnie, że wyczyścił kolektor i zaczął przymierzać zaślepki i uważa, że są one zbyt luźne, a dołączony do zestawu klej nie zapewni porządnego, szczelnego zaślepienia.

    Na tą chwilę pozostaje poszukać kogoś kto pospawa kolektor. I tu mam pytanie, czy ktoś może polecić specjalistę od spawania aluminium w okolicy Bydgoszczy, który ogarnia temat.

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    250
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Nie potrzeba wybitnego specjalisty. Kolektor jest aluminiowy, każdy średnio ogarnięty spawacz zalepi to bez problemu. Zapytaj mechanika czy nie zna kogoś kto by to pospawal, oni zwykłe mają takie znajomości.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Maxi lubi to.

  12. #56
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    35
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    mechanik stwierdził, że układ dolotowy jest szczelny. jedynie zwrócił mi uwagę robiąc klapy, że nieszczelna jest plecionka przy tłumiku i możliwe że od tego świszczy ehh ciekawe czy wymiana coś pomoże

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  13. #57
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał plnt Zobacz post
    Przyłączę się do dyskusji, bo akurat odstawiłem w tym tygodniu auto do mechanika na zmianę rozrządu i kompleksowo usunięcie klap wirowych. Zakupiłem wcześniej dedykowane zaślepki od producenta, który chwalił się znajomością tematu i doświadczeniem w tym zakresie. Właśnie przed chwilą mechanik dzwonił do mnie, że wyczyścił kolektor i zaczął przymierzać zaślepki i uważa, że są one zbyt luźne, a dołączony do zestawu klej nie zapewni porządnego, szczelnego zaślepienia.

    Na tą chwilę pozostaje poszukać kogoś kto pospawa kolektor. I tu mam pytanie, czy ktoś może polecić specjalistę od spawania aluminium w okolicy Bydgoszczy, który ogarnia temat.
    czytałem na tym forum kiedyś, jak jeden z kolegów nie spawał kolektora tylko nagwintował otwory a następnie wkręcił w nie śruby.
    Pozdrawiam


  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    42
    Postów
    189
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Tak u mnie tak robił mechanik.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2017
    Skąd
    Bydgoszcz / NWW
    Wiek
    53
    Postów
    45
    Auto
    Croma 1,9 JTDM 150
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    czytałem na tym forum kiedyś, jak jeden z kolegów nie spawał kolektora tylko nagwintował otwory a następnie wkręcił w nie śruby.
    Otwory mają 15 mm (w przypadku mojego kolektora, a są także kolektory, które mają otwory 18 mm), więc jakie kobylaste trzeba by mieć śruby do wkręcenia. Rozumiem, żeby na tokarce dorobić takie zaślepki z gwintami na odpowiedni wymiar z aluminium, czy mosiądzu i je wkręcić, ale żeby zastosować do tego śruby, to jakoś nie bardzo to widzę.

    Na tą chwilę mechanik zaproponował swojego znajomego spawacza, więc chyba załatwi sprawę we własnym zakresie.

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 październik 2017
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    37
    Postów
    96
    Auto
    Croma 1.9 jtdm AT
    Rocznik
    2008
    To i ja sie dołącze, kupiłem niedawno Crome z 2008 (polifta) z 1.9 jtd 16v automat, auto z Holandii, od początku do 2017 serwisowane wg papierów, przebiegu 250kkm no i mam ciężką rozkmine co z tymi klapami, pewnie za niedługo profilaktycznie zrobie rozrząd to i sie zajrzy do kolektora, ale gadając z gościem od chiptjuningów pytał o przebieg i obecność klap i stwierdził ze zdziwiłby sie jakby tam nadal były 🤔
    To jest jakaś reguła ile z tym można pojeździć bezproblemowo?


 
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamarznięte biegi nie mozna wrzucić biegu Pomocy
    Napisany przez marcin1510 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-01-2017, 23:44
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-10-2015, 02:11
  3. Halogeny jak i czy mozna założyć?
    Napisany przez pytlowany1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-04-2013, 11:21
  4. Gdzie mozna kupic pare gratow?
    Napisany przez Mlody9207 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2012, 18:17
  5. Czy fabryczny alarm w Grande punto mozna wlanczac z dzwiekie
    Napisany przez Rafał1980 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-02-2011, 19:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Klapy wirowe negatywne

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl