Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 162
Like Tree18lubi to!

Temat: jakiego negatywnego skutku mozna sie spodziwać  

  1. #76
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Przecież w kolektorze dolotowym jest nadciśnienie, więc jakim cudem ma on zassać aeorozol i zmienić obroty!?
    Lej płyn z ludwikiem na otwory po klapach, wtedy zobaczysz czy są bąbelki.

    Nagraj to świerkanie, wrzuć tu linka, może pomożemy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    wrzucam link do świergotu, jak jutro jasno będzie to zrobie test z ludwikiem.

    Miłego słuchania heh.
    https://drive.google.com/open?id=1qv...PO-kHTAG1S3xGS

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Słuchałem na słuchawkach, nie słyszę nic dziwnego. Słyszę tylko turbo, pompuje ze wzrostem obrotów, może muszę posłuchać w swoim

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Ewidentnie słychać gwizd, taki jakby ktoś ustami gwizdał. Jak dla mnie to świst turbiny (jej zużycie). Pocieszę Cię - Mielec to zagłębie firm zajmujących się regeneracją, i nie jest ona taka droga. Z drugiej strony - na polskich ulicach jeździ wiele samochodów wydających takie dźwięki

    Jesteś na 100% pewien że ten gwizd pojawił się w momencie usunięcia klap? Może wcześniej nie zwracałeś uwagi?

  6. #80
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    turbo turbem ale jest dźwięk jak by karetka jechała...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    kupiłem auto jeździłem tydzień była cisza oddałem auta na wymianę kolektora. odbieram auto następnego dnia i wyje.. nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    To ten dźwięk właśnie, dla jednego brzmi jak gwizdanie ustami, dla innego jak karetka - wg mnie na 99,5% turbina.

    Edit, uwaga, z dystansem, teoria spiskowa: może podmienili Ci turbinę?

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    i co teraz jechać ją zdiagnozować czy ujezdzic ją na amen? heh

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  10. #84
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    W tej sytuacji nie możesz mieszkać w Polsce w lepszym mieście niż Mielec Jeżeli chcesz tym autem jeździć długo - na Twoim miejscu regenerowałbym od razu. Koszt całej operacji powinien zamknąć się spokojnie w kwocie < 1000 pln.
    Ewentualnie zdejmij rurę z dolotu, tą elastyczną i zobacz czy jest tam dużo oleju. Delikatne zwilżenie jest oki, ale jak jest mokro no to nie ma co się zastanawiać. Jazda z niesprawną turbiną = problemy np z dpfem.
    milanmielec lubi to.

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2013
    Skąd
    LPU
    Wiek
    37
    Postów
    248
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005
    Moja gwiżdże podobnie. Od zawsze. Nie mam z tego powodu dyskomfortu, guma uwalona olejem średnio. Nie zwracam uwagi jeżdżę, zdechnie to się zrobi. Płukanie silnika, wymiana oleju, regeneracja turbo i robota zamknie się w 2k PLN.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    No przecież pisałem że jest w Polsce masa takich aut i też jeżdżą, każdy robi co uważa za stosowne.

  13. #87
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał milanmielec Zobacz post
    kupiłem auto jeździłem tydzień była cisza oddałem auta na wymianę kolektora. odbieram auto następnego dnia i wyje.. nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co...
    Może podmienili turbo, w Polsce wszystko możliwe
    Maxi lubi to.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  14. #88
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2018
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    36
    Postów
    86
    Auto
    Croma II 1.9 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał bob96 Zobacz post
    Może podmienili turbo, w Polsce wszystko możliwe
    robione w autokrak raczej polecany serwis w mojej okolicy...

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  15. #89
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Sorry, ale od kiedy w kolektorze dolotowym jest nadciśnienie? Niby dlaczego potoczna nazwa nazwa to kolektor ssący?
    A pomoc do odpalania poprzez samostart lub zwykłego plaka koledzy słyszeli?

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Ciśnienie w kolektorze dolotowym jest od wtedy, kiedy turbo je zrobi. Na własne oczy widziałem poluzowane osie klap które robiły piękne bąbelki.

    Edit: to też zależy od obrotów, moim zdaniem lepszy jest ludwik i bąbelki niż plak. Małej nieszczelności plakiem się nie znajdzie, a bąbelki wyjdą nawet przy malutkiej. Wskazane jest żeby ktoś naciskał gaz, zwiększy ciśnienie, łatwiej znaleźć.
    Ostatnio edytowane przez Maxi ; 17-01-2018 o 22:42
    Capsel lubi to.


 
Strona 6 z 11 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zamarznięte biegi nie mozna wrzucić biegu Pomocy
    Napisany przez marcin1510 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-01-2017, 00:44
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-10-2015, 03:11
  3. Halogeny jak i czy mozna założyć?
    Napisany przez pytlowany1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 23-04-2013, 12:21
  4. Gdzie mozna kupic pare gratow?
    Napisany przez Mlody9207 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 15-06-2012, 19:17
  5. Czy fabryczny alarm w Grande punto mozna wlanczac z dzwiekie
    Napisany przez Rafał1980 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-02-2011, 20:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Klapy wirowe negatywne

https:fiatklubpolska.plcroma-446jakiego-negatywnego-skutku-mozna-sie-spodziwac-397153

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl