Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 150
Like Tree4lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dołączę się do tematu. W moim przypadku auto do ok 2-2,5k jest leniwy i dopiero tak od 2,5, jak mocniej wcisnę pedał to zaczyna ciągnąć jak szalony. Wrażenie jakby ktoś odpiął przyczepkę lub spuścił ręczny.
    Jeśli chodzi o logi, to wystarczy zrobić na postoju czy w trakcie jazdy?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    w trakcie jazdy wg instrukcji bronxa wyżej podanej

    tapnięte z s7

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Bulka159 Zobacz post
    w trakcie jazdy wg instrukcji bronxa wyżej podanej
    OK- choć nie będzie mi łatwo znaleźć miejsca gdzie mogę to zrobić ściśle wg instrukcji .
    Ale jestem ciekaw, jak zachowują się Wasze cromki, jak rozkłada się moc i ciąg.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    U mnie od dołu do góry ciągnie jak szalona
    Ciekawe dlaczego :d

    Powyżej 2,5-3tys egr zamyka się, daj sobie zaslepkę na próbę ( może być z dziurką ) ale najłatwiej zrób loga

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    [QUOTE=bronx;250981]Przycina się sterowanie turbiną.
    Zawór N75, wężyki, same kierowniczka w turbinie.
    Zaczynasz od sprawdzenia wężyków, raczej to nie one ale to nic nie kosztuje.
    Potem najlepiej podmienić N75 ale zapewne nie masz, jeśli chesz kupić tylko piertb. żadne inne podróby !
    A na końcu wymontowac turbine, rozkręcić i wyczyścić zmienną.
    Znajdziesz opis na necie jak to zrobić bez demontażu turbiny, zalewanie ropa naftą, i ruszanie łopatkami.

    Nie mniej Twój problem to boost
    Więc tak wężyki wymienialem przy wymienię oleju co do zaworu ten z aukcji podejdzie wygląda tak samo jak tak to zamawiam
    ZAWÓR TURBINY EGR FIAT BRAVO CROMA STILO IDEA 1.9D (6497915868) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    tu masz sprawdzony :
    https://aparts.pl/partscatalogue/7-0...07~902~90.aspx

    nie mniej stawiam na turbinę nie zawór, no chyba że masz go fizycznie rozwalony

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Overboost jest cały tylko niewiem jak w środku bo jest nie rozbieralny, czyszczenie zmiennej zostawię na październik jak będę u ojca na wsi bo pod blokiem niezabardzo, zastanawia mnie egr mam zamiennik jak czyscilem go to puszczal trochę powietrze, bo mam dziwny objaw jadę gaz na maksa zbiera się dobrze i coś się dzieje brak mocy po puszczę i dalej już ciągnie.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Przeładowanie, powinna walnac marchewka

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Zawór N75 zamontowany nowy do tego odrazu kupiłem czujnik ciśnienia doładowania stary nie dał się już dokładnie domyć w sklepie od bronx mieli tani bo za 130zl bosch to wymieniłem. Powiem tak jest poprawa niema szarpniec ale czeka mnie czyszczenie zmiennej bo sztanga ledwo chodzi jak będzie ok to zbieram na regenerację turbo bo moja już puszcza trochę olej. Pytanie do bronxa możesz podać link do czyszczenia kierownicy bez zdejmowania turbo bo szukałem a znalazłem tylko czyszczenie po demontażu turbo.

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Dołączę się do tematu. W moim przypadku auto do ok 2-2,5k jest leniwy i dopiero tak od 2,5, jak mocniej wcisnę pedał to zaczyna ciągnąć jak szalony. Wrażenie jakby ktoś odpiął przyczepkę lub spuścił ręczny.
    Jeśli chodzi o logi, to wystarczy zrobić na postoju czy w trakcie jazdy?
    Zrobiłem dziś logi. Dodam, że w trakcie przyspieszania słychać lekkie syczenie.
    Zerknijcie proszę na to.logi.jpg

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Kolego na moje masz to samo co ja mi też wygrywał ostro do przodu, ale poczekaj jak bronx się wypowie log podobny do mojego tylko , że nie dałeś oczekiwanego ciśnienia doładowania.

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Jak syczy, to masz gdzieś nieszczelność. Zrób ponownie logi i zaznaczając ciśnienie oczekiwane i zmierzone.
    Italians Do It Better

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    Zrób ponownie logi i zaznaczając ciśnienie oczekiwane i zmierzone.
    Pewnie zbyt szybko nie będę miał okazji do ponownego logowania, więc będę wdzięczny za opinie na podstawie tego co mam.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Pewnie zbyt szybko nie będę miał okazji do ponownego logowania, więc będę wdzięczny za opinie na podstawie tego co mam.
    Nie da się, nie zdiagnozujesz niewydolności płuc za pomocą EKG
    pzdr

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Może w weekend jak się uda. Ale w swej upierdliwości liczę, że ktoś coś na podstawie tych danych...


 
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 21-06-2016, 00:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 16:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 17:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 11:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 15:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zaworu n75 croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-33564

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335643

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335644

jtd czyszczenie n75

croma czyszczenie overbost

brudny n75

n75 ile wytrzymuje

55188059 czyszczenie

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-3356410

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl