Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 150
Like Tree4lubi to!

Temat: Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007

    Croma (1.9 jtd 150km) słabnie moc

    witam posiadam cromke 1.9 150km 16v bez DPF skrzynia manualna. Borykam się z mocą cromki, a mianowicie zaczęło się od wymiany egr na nowy zamiennik oryginalny się doprowadził do zapalenie checka, po zamontowaniu
    croma odzyskała moc wszystko było oki. Po jakimś miesiącu problem z którym borykam się to teraz croma ma zachcianki raz ma moc ze aż wyrywa do przodu a innym razem mul totalny zastanawiam się nad wymiana overboost bo mam nierozbieralny i wymianą map sensora, miał ktoś z was podobny problem? w załączniku logi z jazdy.
    Dołączone pliki Dołączone pliki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    wydaje mi się że overboost może być OK. odpowiedzialny jest za sterowanie turbiną. gdyby było z nim coś nie tak jak powinno, to zmierzone ciśnienie doładowania odbiegałoby wartościami od ciśnienia oczekiwanego.

    niestety nie opisałeś w jakich sytuacjach, przedziale obrotów auto muli się a kiedy wciska w fotel.

    mam przeczucie, że będziesz musiał ponownie do EGRa zaglądać.

    jak będziesz miał możliwość, to zrób jeszcze raz logi. tym razem zaznacz mniej parametrów. będą krótsze interwały czasowe.
    Pozdrawiam


  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Jak croma odzyskuje moc to od 2.5 tys wciska w fotel, jak chwyta muła to niema wciskania w fotel. Co do egr czyscilem go był czysty ale dla spokoju przciscilem. Mam zaślepke z otworami, zrobię logi tylko jakie parametry ustawić?

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Jak dostaje mocy na takich obrotach to wydaje mi się że winowajca są przewody podciśnienia lub kierownica turbiny.
    Ciśnienie doładowania zmierzone i oczekiwane, obroty silnika, położenie pedału przyśpieszenia, prędkość pojazdu, masy powietrza, sprawdź te parametry.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Ok sprawdzę, zrobię test i wrzucę logi.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Więc tak wężyk od podciśnienia nowy od turbo overboost i do vacum, sprawdzałem kierownicy i na moje chodzi ok nie widzę przycięć. Zrobiłem test tak jak kolega mówił logi w załączniku
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Jak sprawdzales kierownice turbo?

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Przez wężyk podcisnienia
    Jest jakieś dojscie od góry do turbo by przesmarować kierownicę bo jak wymieniłem wężyk to od dołu to trochę lipa z dojsciem
    Ostatnio edytowane przez bartas19 ; 28-08-2016 o 16:44

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    40
    Postów
    954
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Ja niedawno u siebie wyciągałem turbo i wymieniałem węże podciśnienia. Węże nie łączą sie bezpośrednio z turbina.
    Co do logów to ekspertem nie jestem, może ktos mnie poprawi jesli sie mylę, ale wyglądają poprawnie. Ciśnienie doładowania zmienia się i jest zbliżone do wartości oczekiwanych. Wychodziłoby na to, że kierownice się nie zacinają.
    Czy przed wymiana EGRa miałeś podobne objawy?
    A jak z klapami wirowymi w kolektorze, są jeszcze, listwa na swoim miejscu?
    Czyściłeś czujnik doładowania, na kolektorze dolotowym?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Przed wymiana było ok, też brał od 2.5 tys . Pokazał błąd więc wymieniłem egr założyłem bez zaślepki auto brało od zera, potem szarpal tak około 1.8 tys. Poczytałem założyłem zaślepke i trochę pomoglo. Co do czujnika w kolektor czyscilem ale i tak jest trochę zaklejony. Co do klap to kolektor poprzedni wymieniał jest teraz plastikowy

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zrób porządne logi i wtedy można coś pomyśleć.
    Tu pisałem jak to się robi :
    chyba nie musisz byc zalogowany
    Klub FIAT STILO Polska • Zobacz wątek - Opis wykonania logów dla silników JTD/JTDm

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    Ok jak będę miał sposobność zrobię tak jak mówisz.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    To jak je tu wrzuciesz podeslij pw ze sa gotowe do ogladania

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2015
    Skąd
    jawor
    Postów
    59
    Auto
    croma 1.9 jtd
    Rocznik
    2007
    logi zrobione sprawdziłem jeszcze korekcje wtrysków bo coś zaczyna więcej palić
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Przycina się sterowanie turbiną.
    Zawór N75, wężyki, same kierowniczka w turbinie.
    Zaczynasz od sprawdzenia wężyków, raczej to nie one ale to nic nie kosztuje.
    Potem najlepiej podmienić N75 ale zapewne nie masz, jeśli chesz kupić tylko piertb. żadne inne podróby !
    A na końcu wymontowac turbine, rozkręcić i wyczyścić zmienną.
    Znajdziesz opis na necie jak to zrobić bez demontażu turbiny, zalewanie ropa naftą, i ruszanie łopatkami.

    Nie mniej Twój problem to boost.


 
Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Croma 1.9 150KM szarpanie
    Napisany przez KendyQ10 na forum Croma
    Odpowiedzi: 58
    Ostatni post: 20-06-2016, 23:52
  2. Croma 1,9 jtd 150km zakup
    Napisany przez Cronos na forum Croma
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 15-04-2016, 15:57
  3. Croma jtd 16v 150km gaśnie losowo
    Napisany przez mirras na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 11-03-2016, 16:35
  4. Cieżko z odpalaniem Croma 1.9 16V 150KM
    Napisany przez tykt na forum Croma
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 23-12-2014, 10:57
  5. Croma 1.9JTD 150km - remont
    Napisany przez wolverinehh na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 09-01-2014, 14:16

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

zaworu n75 croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-33564

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335643

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-335644

jtd czyszczenie n75

croma czyszczenie overbost

brudny n75

n75 ile wytrzymuje

55188059 czyszczenie

https:fiatklubpolska.plcroma-446croma-1-9-jtd-150km-slabnie-moc-3356410

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl