Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 180
  1. #91
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Panowie może nie ma sensu się sprzeczać. Są zwolennicy są przeciwnicy i są tacy co maja to gdzieś ( w tym ja) i uważają że jak się popsuje to sie wytnie. Nie ma co robić zadymy.
    Nie chodzi o zadyme :-) ciekawi mnie dlaczego TOD powoluje sie na raport WHO, ktory mowi zupelnie cos innego. Chetnie poczytam skad takie info sie wzielo.

    Pzdr

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    PS: i nie chodzi o bycie "za", czy "przeciw". Tylko o naukowe fakty. Nie moze byc tak, ze ta sama organizacja podaje sprzeczne wyniki badan :-)
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Nie moze byc tak, ze ta sama organizacja podaje sprzeczne wyniki badan
    może tak być. Organizacje pozarządowe a szczególnie ekolodzy zawsze robią dym jak chcą wydębić kase od różnych podmiotów. Tak działa Greenpeace i zapewne inne podobne organizacje też.

  4. #93
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    WHO jest jednak dosc spojne w swoich stanowiskach. Chetnie zapoznam sie z tym o DPF jako przyczynie powstawania nanoczasteczek.
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  5. #94
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja tam ekologów nie słucham bo ich wypowiedzi to zawsze jakiś bełkot i sami nie wiedzą kto im w twarz napluł. Na wszystko trzeba mieć swoje zdanie które jest poparte nie badaniami jakiejś organizacji która robi je pod siebie tylko badaniami przeprowadzonymi przez wiarygodne źródło które jest obiektywne. Takie jest moje zdanie ale mogę sie mylić.

  6. #95
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    WHO nie jest organizacja ekologiczna. TOD powolal sie na ich badania a ja znalazlem zupelnie odwrotne stanowisko. Ja rowniez chetnie poznam materialy dotyczace badan potwierdzajacych, ze DPF wytwarza nanoczasteczki podczas wypalania.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    PS: chcialbym zobaczyc choc jedna publikacje na ten temat.
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  7. #96
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    55
    Postów
    830
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Szanowni Koledzy!!! Dyskusja zaczyna przypominać spór garbatych z kulawymi. A ten wątek miał nam (użytkownikom) pomagać w kooegzystencji z tym szalonym wynalazkiem jakim jest DPF. Mnie osobiście "wali" czy filtr wyłapuje nano-srano(sorry)cząsteczki, inne sadze (tu też mam rym)czy nie. Mnie osobiście interesuje "jak z tym żyć" i czy jak mnie w...to mam go wykastrować czy przeszczepić. Fajnie jest znać zasady działania danego podzespołu , ale żeby prowadzić dyskusje akademickie Zawsze można założyć wątek pt. Naukowe Koło Filtrów . Pozdrawiam

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2013
    Skąd
    chełm
    Wiek
    35
    Postów
    1
    Auto
    bravo 1.6 multijet
    Rocznik
    2008
    jak rozpoznac czy czysci sie pdf bo u mnie kontrolka wypalania sie nie wlacza

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Podniwsione lekko obroty na jałowym i lekki biały dymek na trasie z wydechu. Fajnie jak ma się kompa to można podglądnąć stopień zatkania lub wymusić procedurę wypalania.

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Ja na szczęście mam już spokój z DPF'em i EGR'em. Co się z tym nawkurzałem i nakombinowałem to moje. Teraz auto jest normalnym turbodieslem bez ekologicznych wynalazków. Ustały falowania obrotów, pojedyncze czknięcie-szarpnięcie silnika kiedy z niskich obrotów (1400-1500 obr/min) zacząłem delikatnie przyspieszać. Teraz silnik chodzi płynnie i w końcu normalnie.
    No i można wlewać olej nie niskopopiołowy tylko np. Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, który jest lepszy dla bardziej wysilonych silników i nie martwić się jakimś tam wypalaniem filtra, omijaniem korków itp. itd. Poza tym przy jednej robocie do auta wgrano zmodyfikowany soft, przez co jest znacznie mocniejsze, lepiej reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia i już się nie czka. Polecam każdemu, kto ma już dosyć zmagania się z "ekologicznym" syfem w swoim aucie.

    20130712064916828_0001.jpg

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał vitos Zobacz post
    Ja na szczęście mam już spokój z DPF'em i EGR'em. Co się z tym nawkurzałem i nakombinowałem to moje. Teraz auto jest normalnym turbodieslem bez ekologicznych wynalazków. Ustały falowania obrotów, pojedyncze czknięcie-szarpnięcie silnika kiedy z niskich obrotów (1400-1500 obr/min) zacząłem delikatnie przyspieszać. Teraz silnik chodzi płynnie i w końcu normalnie.
    No i można wlewać olej nie niskopopiołowy tylko np. Castrol Edge Turbo Diesel 5W40, który jest lepszy dla bardziej wysilonych silników i nie martwić się jakimś tam wypalaniem filtra, omijaniem korków itp. itd. Poza tym przy jednej robocie do auta wgrano zmodyfikowany soft, przez co jest znacznie mocniejsze, lepiej reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia i już się nie czka. Polecam każdemu, kto ma już dosyć zmagania się z "ekologicznym" syfem w swoim aucie.

    20130712064916828_0001.jpg
    Soft mocny. Ja może w tym tygodniu wykastruje paścia.

  12. #101
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    40
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ja bym powiedział , że sofcik bezpieczny do 500 niutkow sprzęgło i dwumas dają radę.
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  13. #102
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2008
    A możecie polecić jakiegoś magika od chipowania w Krakowie?
    Najlepiej jakby się od razu dało pozbyć dpf'a.

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    49
    Postów
    305
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Choć jestem ze Śląska, to pojechałem do Częstochowy do firmy Jura-Tuning. Wpisz w google, wyskoczy pierwszy wynik. Jestem bardzo zadowolony, gdyż cena całej operacji też jest bardzo konkurencyjna. Z Krakowa do Częstochowy nie jest aż tak daleko. Umów się telefonicznie na termin najlepiej z rana, do południa autko powinno być gotowe.

  15. #104
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2008
    A możesz mi podać, np. na pw ile Cię to wyniosło?

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Polecam Cinsoft z Gliwic. Koleś robi głównie auta z grupy Fiata i przyznam iż ma o tym trochę pojęcia. Mówię to bo jest sporo firm tuningowych które wgrywają dosłownie gotowce i biorą za to grube pieniądze
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX


 
Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 21:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 15:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 19:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 21:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 11:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

wypalanie dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpffiat bravo 2 filtr dpf1.9 jtd dpffiat bravo filtr dpffiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6czy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpffiat bravo 16 mj czy ma filtr fapdpf fiat bravoproblemy z dpf fiatbravoklubfiat model sterownika dpf

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl