Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 180
  1. #121
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał andrzejmc Zobacz post
    "niektórzy biorą sumy np. 1500zl za usunięcie DPF"
    niezła przebitka

    Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
    Akurat tym kabelkiem to Cromy kolego nie ruszysz I jest to wręcz idealny interfejs do uwalenia kompa
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Panowie, robię małe wykopalisko starego tematu ale niech wszystko o DPF będzie w jednym temacie.

    Co ile wypala się DPF w 1.6mjet?

    Przyjechał do mnie kabel od Viakena, w euforii podpinam a tu zonk - co 160km...czytając tematy w dziele Cromy, gdzie padają wartości w zakresie 500-1000km pomiędzy wypaleniami mam obawy co do mojego samochodu.
    Odcinki różne, codziennie 2x9km ale i często po 20-30km w jedną stronę po pracy, często autostradą lub drogą bez korków.

  4. #123
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    To dlatego, że jeździsz na tak krótkich odcinkach. Z Cromą byłoby tak samo. 500-1000 w przypadku ok. 100-200 km dziennie.

    pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  5. #124
    kyh
    kyh jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2013
    Skąd
    Zagłębie Dąbrowskie
    Postów
    19
    Auto
    Bravo, 1.6, 16v, 120
    Rocznik
    2008
    Po 15 tys. km mogę opisać, że w moim przypadku podobnie sie wypala przy podobnych dystansach 120 - 160 km, ale po ostatnich zmianach (nowy olej motul i zmieniłem paliwo z orlena na shell) przy identycznych odcinkach wypalanie co 180 - 220 km.
    Jeżdżąc nad morze, czy w bieszczady wypalanie odbywa się co mniej wiecej 800 km.

  6. #125
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Kontrolujcie olej koledzy, bo przy takich interwałach wypaleń obawiam się o jego jakość. Ja wiem, że od tego jest wskaźnik degradacji, ale jest on wart mniej więcej tyle samo co zalecenia serwisowe co do częstotliwości wymiany oleju (30 tys. km).
    Italians Do It Better

  7. #126
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Generalnie odradzałbym kupowanie diesla na krótkie odcinki.
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  8. #127
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Z DPF na pewno. Co do mniej ekologicznych aut mam nieco inne zdanie. Znajomy ma salonowe Stilo w jtd i przy przebiegu 180 tys. zrobionych głównie w mieście nie ma żadnych problemów z wtryskami, EGR oraz turbosprężarką. Jak dbasz, tak masz.
    Italians Do It Better

  9. #128
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Nie chodzi o to czy po mieście czy w trasach ale o pokonywany dystans. Po mieście można robić kilkadziesiąt km dziennie. Kiedy czytam, że ktoś robi 2x9 km dziennie, to jestem pewien, że jeździ głównie na niedogrzanym silniku. Stilo 1.9 zimą potrzebuje 10 km na rozgrzanie do temperatury roboczej.
    pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  10. #129
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Facet ma 4km do pracy czyli standardowo robi dziennie 8 km. Takich odcinków nie lubi ani diesel ani benzyna. Miałem benzynę z silnikiem 1.6 i przy podobnych pokonywanych dystansach silnik był wiecznie niedogrzany. W przypadku diesla problemem będzie konieczność cyklicznego doładowywania akumulatora w okresie zimowym, bo przy tak krótkich odcinkach aku nie doładuje się do poziomu sprzed uruchomienia pojazdu.
    Italians Do It Better

  11. #130
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Uuuu... Takich odcinków nie lubi żaden samochód, chyba, ze z bardzo małym silnikiem.

  12. #131
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Zgadzam się. Mój sąsiad również, dlatego zamienił Passerati w TDI na Yarisa w małolitrażowej benzynie.
    Italians Do It Better

  13. #132
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Do takich rzeczy fajnie by było mieć "elektryka".

  14. #133
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ja planuję zakup na sezon czerwiec/wrzesień jakiegoś fajnego skutera w stylu retro.

    Coś takiego:

    http://allegro.pl/skuter-retro-lexmo...7.html#thumb/5

    Oczywiście w kolorze czarnym.
    Italians Do It Better

  15. #134
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    śliczne! Nie miałbym gdzie go trzymać :-(

  16. #135
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    35
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Ooo, narodziło się wiele niedomówień
    Jeszcze niedawno tyle jeździłem, że baku na tydzień brakowało..

    2x9km jest moim obecnym podstawowym przebiegiem. Samochód mało kiedy pokona dziennie tylko tyle. Przykład z wczoraj, w jedną stronę 40km, w tym 20 po autostradzie, powrót 30km z prędkościami od 80-120. Jak widzicie, nie ma za dużo stylu miejskiego. Z moim dpf/spalinami jest coś nie tak. Wczoraj kolejny raz się wypalił. Kiedyś siedząc z komputerem parametr zapełnienia dpf zmieniał się " na żywo", tj. wyraźnie rósł na postoju.

    Wtryski przed wypaleniem wyglądały mniej więcej tak: 1: -1, 2: -1, 3: +2,3 4: ~-0,3
    Jak widać trzeci wtrysk lekko dawał ciała. Po wypalaniu wymuszonym mesem sytuacja wygląda jak z książki, wszystkie balansują około 0 +/- 0,3.

    Nie wiem jak ugryźć egr aby sprawdzić czy dobrze wykonuje zadane czynności . Od połowy tygodnia będzie więcej czasu i spróbuję dostać się do niego i wyczyścić.

    Olej jest do wymiany, założyłem sobie wymianę co 10tysięcy km. Trudno, zachciało się samochodu z dpf, więc i o silnik chcę zadbać. Samochód zapewne zrobi w moich rękach ~ 100k km.


 
Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 21:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 15:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 19:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 21:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 11:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

wypalanie dpf fiat bravo

fiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo wypalanie dpffiat bravo 2 filtr dpf1.9 jtd dpffiat bravo filtr dpffiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6czy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpffiat bravo 16 mj czy ma filtr fapdpf fiat bravoproblemy z dpf fiatbravoklubfiat model sterownika dpf

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl