Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112
Posty od 166 do 180 z 180
  1. #166
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2017
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    50
    Postów
    3
    Auto
    Multipla 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    A czy ktoś może myślał o zaizolowaniu DPF-a (umieszczonego pod podłogą) np. wełną mineralną i osłonięciu go od spodu przed chłodzeniem przez pęd powietrza?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Cytat Napisał Greg1971 Zobacz post
    A czy ktoś może myślał o zaizolowaniu DPF-a (umieszczonego pod podłogą) np. wełną mineralną i osłonięciu go od spodu przed chłodzeniem przez pęd powietrza?
    Całkiem szczerze mówiąc, myślałem o tym, że można go czymś izolować. Gdyby to był traktor, to wiesz, ani chwili bym się nie zastanawiał, tylko wykonał. Natomiast to jest w aucie i trochę strach.

  4. #168
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam,

    Odświeżę trochę temat...

    mój problem z DPF polega na tym że wypala się raz co 30km a raz 200km ze średnią co 75km. Towarzyszy temu lekko niebieski dym szczególnie jak dodaję gazu z małych obrotów.
    Filtr jest nowy JMJ wymieniony parę miesięcy temu (na starym było to samo dlatego wymieniłem go na nowy) - niestety zdecydowałem się na wymianę zamiast wycięcie wrrrr...
    Turbina jest po regeneracji, wtryski mają normalne korekty w zakresie -1 do 1, ubywa płynu chłodniczego ok 1-1,5 l/m-c i nikt nie jest w stanie powiedzieć gdzie on znika (nie przybywa oleju w takim stopniu jak dolewam płynu). Po 40 wypaleniach stan oleju wzrósł z 3/4 do max
    Filtr jest zawsze wypalany do końca.



    Ktoś coś?

    Albo może ktoś zna specjalistę od DPF z okolic Warszawy?

  5. #169
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    125
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    egr się nie domyka i zabija dpf ?

  6. #170
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    zapomniałem dodać że egr został wyłączony i zaślepiony w trakcie trwania problemu

  7. #171
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,098
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Papciak Zobacz post
    Ktoś coś?

    Albo może ktoś zna specjalistę od DPF z okolic Warszawy?
    Skontaktuj się z:

    Odwiedź profil: maly_777 - Forum Alfa Romeo - Alfaholicy
    Nigdy więcej STILO

  8. #172
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Również nie napisalem ze moj silnik to 1.6 120km.

    Dzieki za kontakt skontaktuje sie z nim 😁

  9. #173
    Klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2011
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    47
    Postów
    139
    Auto
    bravo 2008 1,6 120km
    1-1.5 litra ubywa ci płynu ??? sprawdz układ jezeli na zimnym nie widać roszenia na łaczeniach itd to masz prawdopodobnie uszczelkę pod głowicą walniętą

  10. #174
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam,
    Odswieze troche temat.
    Sprawa wyglada nastepujaco :
    Mam bravo 1.6 120km jazda 2x12km do pracy i to sa glowne trasy. Od razu wyjasnie ze auto bylo kupowane jak byly do pracy mialem 50km.
    Filtr wypala sie srednio co 200km do czego sie juz przyzwyczaiłem ale nie mogę sie przyzwyczaić do strasznego dymienia jakbym prowadzil lokomotywą.
    Jak jade ze stala predkoscia to dymienie jest znikome ale jak nie mam takiej mozliwosci bo jestem w miescie i stane np w korku to dymi jak rusze to chmura dymu za mna i po minucie ciaglej jazdy dymu nie widac oczywiscie do puki nie odpuszcze a nastepnie dodam gazu - tragedia.
    Filtr jest nowy, rgr zaslepiony i wylaczony, turbina po regeneracji - przed tymi czynnosciami bylo tak samo.
    Proszę o informacje czy to normalne w tych silnikach badz co moze byc przyczyną.

    Z góry dziękuję za pomoc

  11. #175
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,098
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Jaki filtr jest nowy?
    Nigdy więcej STILO

  12. #176
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    Filtr firmy jmj

  13. #177
    Klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2012
    Skąd
    Pszów
    Wiek
    46
    Postów
    302
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    12.2009
    Papciak: Jak założyłeś ponownie filtr cząstek stałych, to nie powinieneś mieć zaślepionego zaworu recyrkulacji spalin. Zainstalowane urządzenia DPF oraz EGR dopełniają się wzajemnie, dlatego, żeby auto silnik działał poprawnie (nie było nadmiernego dymienia, czy dymienia w ogóle) muszą oba być sprawne no i najlepiej jak program sterownika silnika będzie przywrócony do fabrycznego. Oczywiście podniesienie mocy na silniku z pełną "ekologią" jest wykonalne, ale najlepiej je robić na całkowicie sprawnym silniku (analogicznie co oczywiste jak i na silniku z ekologią wyjętą). Moim zdaniem najlepiej jak pojedziesz do jakiegoś ogarniętego w temacie diesli warsztatu i przywrócisz mechaniczny stan pojazdu do zbliżonego fabrycznie.

  14. #178
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    Konstancin Jeziorna
    Wiek
    36
    Postów
    23
    Auto
    Bravo 1.6 Multijet
    Rocznik
    2008
    faken
    rzeczywiście jak go kupiłem to miał problem z egr i mówię aa to zaślepię mniejszy koszt niż nowy to teraz mam powinienem wywalić dpf albo kupić nowy egr
    Faken teraz będę musiał ponieść podwójny koszt
    Czy ktoś zna dobry w dobrej cenie zamiennik, oryginał widzę że kosztuje ok 600zł a zamiennik firmy krzak NTY 300zł

  15. #179
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,098
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Papciak Zobacz post
    Filtr firmy jmj
    Nie wiem czy to był dobry pomysł. Zamienniki DPF do 1000 zł to jest zagadka co siedzi w środku. EGR też lepiej oryginał. Ja wiem, że są cholernie drogie i za chiny ludowe nie potrafię zrozumieć dlaczego. To tylko aluminiowy korpus w którym procuje grzybek sterowany cewką w plastikowej obudowie. Firmę NTY znam, bo posiadam ich zacisk hamulcowy. Działa poprawnie, ale nie zaręczę, że podobnie będzie z EGR.
    Nigdy więcej STILO

  16. #180
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 kwiecień 2016
    Skąd
    Łańcut
    Wiek
    32
    Postów
    84
    Auto
    Bravo 1.6 mjet 105
    Rocznik
    2009
    Na innym forum o bravo jest kolega ( tutaj chyba też ) co w silniku 2.0 w ciekawy sposób ogarnął dwie rzeczy:
    -egr - kupił używkę od opla ( to samo co w fiacie ) i zrobił przeszczep części silniczka. Działa od wielu miesięcy
    -filtr DPF wyciągnął, całą noc moczył w środku do mycia dpf a następnie wodą z węża wypłukał. Ciśnienia różnicowe bajecznie niskie.

    Jak widać, jak ma ktoś trochę zacięcia mechanicznego, można małym kosztem ogarnąć dwa stałe punktu obecnych diesli.


 
Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112

Podobne tematy

  1. FILTR
    Napisany przez vibrus na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-04-2016, 21:26
  2. filtr dpf
    Napisany przez mario1 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 14-06-2014, 15:47
  3. DPF czyli filtr cząstek stałych-zasada działania
    Napisany przez Pawulon1973 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 09-05-2014, 19:15
  4. filtr cząstek stałych
    Napisany przez mariu67 na forum Croma
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post: 24-03-2013, 21:21
  5. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 20-03-2012, 11:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr dpf fiat bravo

wypalanie dpf fiat bravo

fiat bravo wypalanie dpffiat bravo 1 9 multijet czy wartofiat bravo 2 filtr dpf1.9 jtd dpffiat bravo filtr dpfczy silnik 1.9 120 KM JTD ma DPFfiat bravo 1.6 multijet czy posiada filtr dpffiltr czasteczek jak wypalic stilo 1 6fiat bravo 16 mj czy ma filtr fapfiat bravo 2 1.9 jtd filtr dpffiltr dpf w fiacie bravofiat model sterownika dpf

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl