Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 63
Like Tree1lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.4 12v - zbyt duze spalanie na "ssaniu"  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    24 listopad 2012
    Skąd
    Elbląg
    Postów
    257
    Auto
    Ranault Clio 1.2 benz, Fiat Marea 1.6 16V benz./gaz
    Rocznik
    2000
    Ile Twoja instalacja ma lat? Jaka to instalacja? Ile dziennie robisz kilometrów i na jakich odcinkach? Co rozumiesz przez pojęcie: jeżdżę dynamicznie? Czy to poprzedni właściciel powiedział Ci o odpalaniu auta na gazie? Czy mechanicy o których wspominałeś są też gazownikami?
    Ostatnio edytowane przez spawacz ; 19-12-2012 o 10:24



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Restart kompa, jezeli masz karton przed chłodnicą to do smieci z nim, miałem tak samo odłaczyłem kleme od aku zostawiłem na 30min karton wyciągnełem i jak odsniezam to nie uruchamiam auta bo przez to tez idzie kupe paliwa (odsniezyc(oskrobac) odpalic i jechać) mi spalił teraz prawie 10l na 100km wiec jest git i jezdze tak do 3 tys czasami do 4 jak chce zdązyc na zielonym

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Uchol czyli mówisz ze można po odpięciu klem na 30 minut zrestartować kompa ?? Czy to rozwiązanie dużego spalania?? Na ile pomoze? znów zaleje do baku a on bedzie palił jak walnięty.

  5. #34
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    powinny sie skasowac nastawienia któe komputer zbierał podczas jazdy i wrocic do ustawien zaprogramowanych przez fabryke - po tym zabiegu komputer bedzie sie uczyło od nowa twojej jazdy i ustosunkuje spalanie ;P
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    dokładnie tak resetujesz ustawienia, a jeżeli odpinałeś sondę to odłączenie aku jest konieczne

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał uchol Zobacz post
    a jeżeli odpinałeś sondę to odłączenie aku jest konieczne
    Co ma lambda do ustawień komputera?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jakieś dziwne rzeczy tu wypisujecie,z ta adaptacja to najlepiej przez komputer.

    O tej sądzie to pierwsze słyszę

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2, przy użyciu Swype

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #38
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jak nie odpinał sondy na włączonym silniku to nie ma problmu jak na włączonym odpioł i wpioł to tylko zostanie slad w kompie ze nie było sondy - ale jak sprawna to zostanie tylko slad ze jej nie było przez chwile
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #39
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    tylko zostanie slad w kompie ze nie było sondy - ale jak sprawna to zostanie tylko slad ze jej nie było przez chwile
    właśnie.. Sonda nie wymaga żadnej adaptacji itp więc albo jest i działa albo nie ma/nie działa.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Ok tak zrobiełem Panowie, za klika godzin podepnę. Słyszałem ze dobrze jest też na chwilkę zewrzeć ze sobą dwie klemy żeby dobrze zresetować, zrobić tak ?

    Panowie nie mam juz pomysłu. Jak sprawdzić sonde w tym aucie ?? Mechanik podpiął pod komputer i widziałem ze zmieniało sie "uboga" na cos tak ale nie dojrzałem ale mówi ze ok. Czy po takim odczytu z kompa DELPHI mechanik wie czy sonda jest sprawna czy nie ? Powinien ją pomierzyć miernikiem czy podpiecie pokazuje info o uszkodzonej sondzie ??

    Z góry dziękuje i pozdrawiam

  12. #41
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    Słyszałem ze dobrze jest też na chwilkę zewrzeć ze sobą dwie klemy żeby dobrze zresetować, zrobić tak ?
    Ma to rozładować wewnętrzne pojemności i skrócić czas odpięcia aku.
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    Czy po takim odczytu z kompa DELPHI mechanik wie czy sonda jest sprawna czy nie ?
    Jasne. Nie wiem czy w 1.4 można wyciągnąć z kompa napięcie ale jeżeli oscyluje bogata/uboga to też znaczy że działa.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    Panowie a jeśli chodzi o spalanie na ssaniu ? To bravo pali mi jakies 15-18 litrów. Do pracy mam jakies 3 km, rano odpalam samochód obroty na ssania wskakują na 1600 a jak dojade do pracy to jest jeszcze jakies 1100 a dodatkowo zeby sie szybciej nagrzewał zasłoniłem mu prawie całą chłodnice ale nagrzewać szybciej to sie raczej nie nagrzewa.

    moje pytanie jest takie, czy nie lepiej bedzie zejsc na doł wczesniej odpalić je na około 5 minut czy poprostu odrazu wsiadac , odpalac i jechać ?? Pytam o to co bedzie bardziej oszczedne , czy odpalić i poczekac az sie nagrzeje czy wsiadać i jechać. Akumulator odpiołem na jakies 4 godziny, zobaczymy co teraz bedzie. Jak cos sie zmieni oczywiscie bede informował na bieząco.

  14. #43
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Najlepiej wsiadac i jechac, bo grzanie auta na ssaniu ciągnie troszke paliwa

  15. #44
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wuemstudio Zobacz post
    dodatkowo zeby sie szybciej nagrzewał zasłoniłem mu prawie całą chłodnice ale nagrzewać szybciej to sie raczej nie nagrzewa.
    Jeśli masz sprawny termostat to zasłanianie chłodnicy nic nie daje i tak ma być. Nie ma sensu grzać auta na postoju - dużo spali a szybciej się nagrzeje w trakcie jazdy.

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    38
    Postów
    88
    Auto
    Fiat Bravo 1.8 GT 97 rok
    no właśnie w takiej temperaturze minusowej u mnie jest odwrotnie, auto na postoju łapie pierwszą temperature po 3-4 minutach w czasie jazdy jak by stygło. Termostat dobry bo nowy.

    Czy może być tak że nie domykają się jakies zawory i wtrysk podaje za dużo benzyny?

    Kurde im głebiej w silnik tym moge zadawać głupsze pytania wiec proszę o wyrozumiałość.

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    dodatkowo zapytam czy jest możliwość w bravo 1.4 12v 96 rok wyłączyć ssanie, lub zrobić coś by tyle to nie trwało?? Autko świetne, przyjemni mi sie nim jeździ i chciałbym nim pojeździć i sie nacieszyć bo jest naprawde świetne a kupiłem je dosłownie kilka dni temu.


 

Podobne tematy

  1. centralny zamek - działa "jak mu się chce" bravo 97'
    Napisany przez bieniu na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 22-03-2012, 11:11
  2. komunikaty "low oil press" oraz "alternator fail"
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-11-2011, 16:14
  3. Spanie (nie mylić z "spalanie") w Bravo
    Napisany przez rudi_pl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 30-10-2011, 19:39
  4. Bravo 1.8 GT Duze spalanie
    Napisany przez glacjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 22-04-2011, 16:29
  5. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 04:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v opinie

spalanie na ssaniu

fiat bravo 1.4 12v spalanie

fiat bravo 1.4 12v opinie

bravo 1.4 ssanie

fiatklubpolska.pl 3

fiat brava 1.4 12v spalanie

termostat fiat brava 1.4 12v

spalanie fiat bravo 1.4 12v

ile pali fiat brava 1.4 12v

przycisk ssania w fiat brava

monowtrysk fiat brava 1.4 12v

fiat bravo opinie

fiatklubpolska.pl fiat-bravo-1-4-12v-zbyt-duze-spalanie-na-ssaniu-17016

fiat bravo spalanie 18l

spalanie bravo

rezerwa paliwa fiat bravo 1.4 96

parametry czujnika temperatury ssania fiat brava

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl