Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 278
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wczoraj uporałem się z gaśnięciem auta na benzynie. założyłem starego krokowca i objaw gaśnięcia/przygasania jak ręką odjął. ciekawe jak będzie po ponownym podłączeniu LPG. ale to po świętach...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no niestety. podmiana działa tylko na krótką metę. po dwóch dniach znów to samo - spadające obroty (na szczęście nie gaśnie). widać jednak że problem ma coś wspólnego z przepustnicą. albo wiązka, albo TPS, albo do czyszczenia przepustnica - kupię jakiś Carburator Cleaner w atomizerze i potraktuję nim otwór, w który wsuwa się silnik krokowy. to na początek
    Ostatnio edytowane przez boch ; 21-12-2011 o 16:30

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    boch zdradź ile Cie wyniosła wymiana wtryskiwaczy łącznie? Chyba że to tajemnica

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    żadna tajemnica całość czyli 2 wtryskiwacze, robocizna i diagnostyka przez kompa 260 zł. mechanik sie wkur.. bo musial dwa razy rozbierać kolektor. ale policzył tak jak się wcześniej umawialiśmy.

  6. #20
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Życie - taki zawód Niech się cieszy że kosztowało go to tylko pracę a nie dodatkowe części.. Ja jak spieprzę coś w urządzeniu to się nikt nie pyta czemu tylko każe naprawiać na swój koszt
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wiesz, to zamieszanie z podwójną robotą wynikało z tego że zanim pojechałem do nich, byłem gdzieś inadziej na bezpłatnej diagnostyce gdzie wyskoczył błąd wtryskiwacza na cylindrze 4. przekazałem więc taką informację mechanikom. zdjęli kolektor i faktycznie lał wtryskiwacz na 4 garku. poskładali wszystko do kupy i ZONK. auto wciąż pracuje na 3 garki, wciąż marchewa. przyjeżdżam na miejsce i pokazują co jest. podłączają pod diagnostykę i wyskakuje wtryskiwacz na 2 cylindrze. ten wtryskiwacz już rok temu zgłaszał błąd, więc specjalnie zdziwiony nie jestem. no może zmartwiony, bo kolejne koszty. po wymianie 2 wtryskiwacza auto śmiga jak złe. pozytywne efekty wymiany wtrysków opisałem wcześniej.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał dudu$ Zobacz post
    jeżeli jednak nie chcesz go sprzedawać to może warto pojechać do porządnego elektryka w celu sprawdzenia całej wiązki elektrycznej. Mnie się coś wydaje że twoje problemy mogą byś spowodowane właśnie jej uszkodzeniem.
    jadę za tydzień. gość ma świetne opinie, więc jest szansa, że coś wyniucha. interesuje mnie przede wszystkim geneza błędu cewki. jak trzeba będzie, to nawet wymienię ECU.

  9. #23
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    prędzej obstawiał bym wiązkę a dopiero później ECU. Obyś na reszcie uporał się ze swoim Jebańczykiem

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no więc tak. auto odebrane dziś od mechanika. wymieniona pompa wody, przy okazji pasek wielorowkowy i napinacz. pompa kończyła swój żywot skutkiem czego pracowała ze sporym oporem co było czuć w osiągach auta, szybszym schodzeniu z obrotów, czasami hałasami z okolic rozrządu. zdaniem mechanika mógł być to powód problemów z obrotami. po krótkiej trasie na razie niby ok, silnikowi zauważalnie pracuje się lżej. szybciej wkręca się na obroty, ale mam wrażenie, że wciąż coś nie halo z obrotami (czasami) po wciśnięciu sprzęgła i że wciąż ma to ścisły związek z temperaturą silnika. pojeżdżę, to zweryfikuję. przy okazji dowiedziałem się o swoim aucie kilku nieciekawych rzeczy:

    1. do roboty jednak głowica - plamy oleju w płynie chłodzącym. płynu specjalnie szybko nie ubywa, więc nie ma pośpiechu.
    2. nieprawidłowo podłączony obieg cieczy chłodzącej w układ LPG - zamiast połączenia szeregowego zastosowano połączenie równoległe (trójniki), co "może" powodować tendencje do zapowietrzania i kiepską pracę układu chłodzącego. wysłałem właśnie zapytanie do najlepszego gazownika w okolicy. ciekawe co mi odpisze...
    mechanior zwrócił również uwagę na źle zamocowany reduktor. obecnie zamocowany jest wbrew sztuce montażu tzn. lekko powyżej zbiorniczka wyrównawczego. co ciekawe, jak do tej pory żaden z gazowników nie kwestionował zamocowania reduktora...

    czyli... byle do wiosny.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 25-01-2012 o 07:28

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Co do reduktora to podłącza się go równolegle czyli jest dobrze podłączony! Jakbyś miał szeregowo to przy wyłączonym ogrzewaniu czynnik by Ci nie ogrzewał reduktora..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #26
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    co to znaczy przy wyłączonym ogrzewaniu? a to nie jest tak, że ogrzewanie w sensie nagrzewnica nagrzana jest cały czas, a ciepłe powietrze dostające się do kokpitu reguluje jedynie klapka nawiewu? tak czy inaczej wysłałem zapytanie do speca od LPG. zobaczymy co odpisze.

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Są auta w których tak jest ale w BBM nagrzewnica jest w szeregu z zaworem którym sterujesz kręcąc gałką ciepła.. Gdy ogrzewanie masz wyłączone nagrzewnica jest zimna - 100% Zasada jest taka, że reduktor podłącza się RÓWNOLEGLE do zasilania nagrzewnicy tak więc dobrze masz podłączone - jeszcze raz to piszę
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    w BBM nagrzewnica jest w szeregu z zaworem którym sterujesz kręcąc gałką ciepła.
    No popatrz, dałbym sobie głowę uciąć że jest tak jak pisze bochW którym miejscu jest ten zawór, musi chyba być gdzieś na wężu, bo przy samej nagrzewnicy nic nie ma. Jeżeli jest tak jak piszesz to być może dla tego ludzie mają problemy z odpowietrzeniem układu. Nie da się poprawnie odpowietrzyć układu gdy zawór nagrzewnicy jest zamknięty. Gdzieś na jakimś forum ludziska się wręcz kłócili o ten zawór, i na koniec wyszło że jednak go nie ma.

  15. #29
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,624
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    koledzy, a EPER nic nie wyjaśni? auto naprawiał spec od FIAT'ów. jego zdaniem, w obecnym układzie ciecz nie krąży w prawidłowy sposób (wybiera sobie najłatwiejszą drogę), co może powodować różne anomalie. układu chłodzenia jeszcze nie rozkminiałem więc się nie wypowiadam. dzisiaj do niego wjadę, to się dowiem czegoś więcej. czekam również za odpowiedzią od gazownika.

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Od rana oglądam ePer i kurde nie widzę tego zaworu, jednak zdarzały się tematy gdzie ludzie pisali że im ten zawór w BBM cieknie.. Do CC, Uno, Siena, Palio i innych są te zawory na allegro, do BBM nie widziałem.. Z tym wybieraniem sobie krótszej drogi to nie do końca tak jest.. Tam jest obieg wymuszony tak więc siłą rzeczy pcha w obydwa króćce tego trójnika.. No chyba, że np. nagrzewnice masz niedrożną to większość pójdzie przez reduktor (i na odwrót).. Ale i tak nie powinno Ci to sprawiać problemu (no ew. np. mało wydajne grzanie lub zamrażanie reduktora ale to byś szybko ustalił)..

    I jeszcze przypomnę zasadę że odpowietrzamy układ właśnie na pełnym ogrzewaniu - właśnie po to aby otwarty był ten zawór..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 19 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.6 16V Problemy z pradem...
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-01-2014, 18:06
  2. Sprzedam części Fiat Marea (Bravo, Brava) 1.6 16V 1.8 16V
    Napisany przez pawelek_krak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-07-2012, 20:44
  3. Fiat Bravo 1.2 16v Machoska
    Napisany przez machos89 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-06-2010, 13:43
  4. Pompa Paliwa Fiat Bravo 1.6 16V
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-01-2010, 21:24
  5. Fiat bravo 2000r 1.2 16v
    Napisany przez edek1178 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2009, 08:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 16v opinie

fiat brava 1.6 opinie

http:fiatklubpolska.plmoje-auto-462jebanczyk-czyli-fiat-bravo-1-6-16v-gazownia-13708

fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6

silnik fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 opinie

fiat bravo 1.6 16v spalanie

fiat brava 1.6

opinie fiat bravo 1.6

fiat brava 1.6 16v spalanie

opinie fiat brava 1.6dargaz kuczewola opiniefiat 1 6 16v opiniecewka fiat 1.6ADAPTACJA KLIMA FIAT BRAVOfiat brava 1.6 16v gaz opiniefiat brava 1.6 16v wymiana cewkiKejnosc zaplonu fiat brava 1.6silnik krokowy bravo 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl