Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 33 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 485
  1. #106
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Elastyczny. Miedziane wszystkie były wymieniane. Tuz przy prawym tylnym kole. Kiedyś zauważyłem że coś z niego kapało. Ostatnio jak jechałem ciągle zaświecała mi sie kontrolka ręcznego myślałem że nie zszedł do końca. Potem sprawdzam pod maska a tu tak z 1 cm ubyło płynu hamulcowego. Wczoraj gdyby to stało sie na autostradzie nie wiem czy był bym w jednym kawałku. Gdyż pedał wchodził do podłogi i lekko hamował jedynie przedni układ.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Masakra - dobrze, że wszystko się pozytywnie skończyło..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #108
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Dzis dzwonili z Norauto.. Przewód jednak nie elastyczny tylko sztywny jakiś krótki odcinek bo główne były zmieniane. Do tego korektor hamowania tak ten nieszczęsny którego nie zmieniałem tylko czyściłem i tp i nigdy równo nie hamował. Teraz podobno sie rozpadł.. Na dodatek stwierdzili ze hamulce bębnowe mi wyczyszczą nowe okładziny sprężynki itp . No cóż to hamulce to musi być sprawne. Może moja historia nauczy innych oszczędzających na hamulcach.

  5. #109
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Palio naprawione i jeździ naprawiony korektorek siły hamowania ten stary nowego nie zakładali dorobiony przewód hydrauliczny miedziany , cylinderki bębnów o raz przewód elastyczny . Koszt 480zł. Przyjeżdżam do domu zaciągam rzeczny i nagle trzask... stoi prawie pionowo... a uto krzywi. Mowie jadę wymienić opony i niech sprawdza. opony wymienione przód zimówki bridgestone blizzak tyły wielosezonowe debica wszystkie świeżo wyważone posprawdzane. Mówię żeby od razu sprawdzili co nie tak z ręcznym

    Po czym zapytano mnie gdzie robiłem te hamulce dodałem w norauto po czym mnie wyśmiano i powiedzieli że gratulują debilom tego że zmienili tylko jedną linkę ręcznego skoro po awaryjnym hamowaniu ręcznym obie się nadwyrężyły. Diagnoza linka lewego koła hamulca ręcznego przerwana.

    Oponki zmienione teraz auto gładko idzie 160 km/h po autostradzie bez żadnych drgań.

    Na razie opony spisują się fantastycznie na suchym bardzo przyczepne że aż ronda na 3 biegu robię bez odpuszczania gazu gorzej że tyły nie trzymają dobrze.
    Nie wpadają w poślizg przy ruszaniu a przy hamowaniu naprawdę trzeba mocno depnąć ale wtedy wszystko się przewala we wnętrzu co nie przymocowane

    Na mokrym tez dobrze zobaczymy jak na śniegu. Moja ocena opon Bridgestone blizzak 175/65/R14 to 9/10

  6. #110
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Lepsze gumki lepiej daj da tył..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #111
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Masz lpg w tym swoim Palio?
    Czy na benzynie to 160 było?
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  8. #112
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    To palio przejechało 160tys na benzynie

    Lepsze nie pójdą w tym roku na tył. Gdyż z tyłu mam wielosezonowe i jakoś jestem święcie przekonany ze wole na osi kierowanej mieć lepsze

    Ale w przyszłym roku będą nówki na tył bo to ostatni sezon tych wielosezonowych dębic.
    Ostatnio edytowane przez Darksaience ; 24-10-2012 o 12:18

  9. #113
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No to galancie...Mój na LPG ma ciężko do 160 dojść na gazie. Ale na benzynce tak 170 się buja.
    Niby ma już trochę km nakręcona, ale kompresje ma idealna, więc mam nadzieje że posłuży troche
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  10. #114
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Lepsze lacze na tył żeby auto lepiej się trzymało szczególnie na zakrętach albo przy manewrach gdzie tyłkiem Ci zarzuca.. Poza tym lżejszy - gorsza przyczepność..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #115
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    No to galancie...Mój na LPG ma ciężko do 160 dojść na gazie. Ale na benzynce tak 170 się buja.
    Niby ma już trochę km nakręcona, ale kompresje ma idealna, więc mam nadzieje że posłuży troche
    Moje auto nie wie jak to jest jeździć na gazie bo nigdy go nie posiadało... rarytas. A poszedł by i więcej ale sie boje bo się niestabilny robi poza tym już bardzo wysokie obroty.




    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Lepsze lacze na tył żeby auto lepiej się trzymało szczególnie na zakrętach albo przy manewrach gdzie tyłkiem Ci zarzuca.. Poza tym lżejszy - gorsza przyczepność..
    W sumie racja ale ten rok jeszcze pojeździ następny to juz będzie miał nówki cztery letnie i dwie zimowe.

  12. #116
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    3 worki cementu na pake, i po sprawie

    Masz obrotomierz w swoim?
    Jakie masz obroty przy 100km/h?
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  13. #117
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    Mam bo niedawno go montowałem. przy 100?? sprawdze ale typuje coś koło 3,5 tyś albo 3,8

  14. #118
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    A, no to mamy tak samo. Ja 3400-3500.

    145 leciałem to do 5 tys doszło prawie. Strasznie krótka skrzynia jest. Nie wiem czy nie zacznę się rozglądać za skrzynią od Uno 1.4. Chociaż w trasy będzie można normalnie latać, bo przy 100 jest na tamtej skrzyni 2600 jak dobrze pamiętam.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  15. #119
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Cieszyn
    Postów
    830
    Auto
    Renault Clio 1,2 8v
    ale ja tym autem jak było nowe miałem 180 w Niemczech na równym.... I jedyny bieg który jest za krótki to 1 bo jest bardzo króciutki. Co ciekawe na 5 możną bez problemu jechać i 60 ale tez i 150 tylko poco?;] Ja jechałem to 160 i wiem że dał by i więcej ale poco łamać ograniczenia. W końcu toż to V8 tfu 8v ... ;]

  16. #120
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Nie no, ja zazwyczaj też nie przekraczam prędkości. Ale denerwuje mnie że jadąc sobie 100 czy tam 120 mam albo właśnie 3400 przy 100, i ze 4 przy 120.

    Szkoda silnika trochę

    No a poza tym, to owszem. na 5 biegu lecisz nawet te 50km/h i auto ma lekko, nie ma żadnych wibracji ani nic. A jedynka...czy ja wiem...nie ma tragedii. 4, i 5 właśnie są krótkie. Pomiędzy 4 a 5 biegiem jest różnica raptem 300rpm, gdzie na każdym innym biegu jest ok 1k. Ale co tam, i tak mi się nim nawet fajnie jeździ
    Mało pali, i to jest plus. Puki co zrobiłem 7 tys i bez awarii, więc nie ma tragedii.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]


 
Strona 8 z 33 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów palio 1.4 rok 1998
    Napisany przez krzystychy na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-01-2013, 17:02
  2. Fiat palio 1998 1.4 Reflektory
    Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-05-2012, 17:54
  3. Palio Weekend 99 rok LPG , Silnik stracił moc
    Napisany przez Zdunek na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 15-10-2011, 13:37
  4. fiat palio silnik 1,2 B+G rok 99 czasem niechce zapalic
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2009, 21:43
  5. [ukł. zapłonowy] brak iskry fiat palio weekend 1,2 B+G rok 9
    Napisany przez tyka323 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-05-2009, 10:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Fiat Palio Weekend 1 4 rok 1998

fiat palio 1 4 opinie

fiat palio 1 4

zbiornik paliwa palio weekend 1.4

fiat palio 1.4 opinie

fiat palio weekend 1.4 1998

palio 1.4 8 v opinie

zbiornik paliwa fiat palio weekend

forum palio 1 4

fiat palio 1 4 rok 1998

korektor hamowania fiat palio weekend 1.4

fiat palio 1 4 1998

fiat palio weekend 1.4 opinie

fiat palio weekend 1 4 opinie

fiat palio 1998 opinie

fiat palio 1.4

jaki bak ma fiat palio weekend 1999

fiat palio 1998

Palio 1.4 opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl