Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 48 z 86 PierwszyPierwszy ... 38464748495058 ... OstatniOstatni
Posty od 706 do 720 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #706
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)

    U mnie ciągle ciekło bo ciągle za mocno ją dokręcałem

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #707
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ja dokręciłem, to mi pękła ta pokrywa zaworów
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  4. #708
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A co myślicie o smarowaniu sylikonem starej uszczelki? To w ogóle ma sens czy od razu trzeba kupić nową?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #709
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Wiesz co....ja pod pokrywe zaworów kupowałem nową. Bo w sumie do mnie 11 zł kosztuje.

    Spróbować możesz w sumie. Coś tam sylikon uszczelni. Ale na ile? To nie wiadomo. Moze będzie ok, próbuj
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  6. #710
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Chyba nie ma sensu na starą bo koszt nowej nie jest wysoki.. max do 20 zł.

  7. #711
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał vielud Zobacz post
    Chyba nie ma sensu na starą bo koszt nowej nie jest wysoki.. max do 20 zł.
    No i tu się mylisz - ja za komplet 5 uszczelek (duża i małe na świece) elringa czyli jeszcze nie oryginał płaciłem w zeszłym roku bodaj niecałe 100zł i to po rabacie
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #712
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Ja miałem na myśli tylko uszczelkę pod pokrywę zaworów A cały komplet to nawet 150 zł

  9. #713
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Sama uszczelka pokrywy to też ok 60zł w moim wypadku..

    Zamówione łożyska do sobotniej naprawy alternatora:

    CameraZOOM-20130321183123745.jpg

    Cena za oba 55zł..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #714
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Sama uszczelka pokrywy to też ok 60zł w moim wypadku..
    Duż. A nawet bardzoo. w moim to max 20 zł

  11. #715
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    no 16V a 8V spora róznica..to i cena inna..

  12. #716
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    no różnica jest, ale nie wiedziałem w taka różnica w cenie zwykłej "głupiej" uszczelki

  13. #717
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ok panowie - coś się ruszyło Wczoraj dzięki mojemu koledze Pawłowi (tu go pozdrawiam ) zostały wymienione łożyska alternatora oraz pompa wspomagania za jednym zamachem Standardowo mała fotorelacja:

    CameraZOOM-20130323104635789.jpg CameraZOOM-20130323182434460.jpg

    CameraZOOM-20130323111526485.jpg CameraZOOM-20130323111953297.jpg CameraZOOM-20130323120926534.jpg

    CameraZOOM-20130323113122288.jpg CameraZOOM-20130323113145751.jpg

    CameraZOOM-20130323141643329.jpgCameraZOOM-20130323161134670.jpg

    CameraZOOM-20130323161143236.jpgCameraZOOM-20130323161912351.jpg

    Potwierdzam również że do alternatora Magneti Mareli A115I-75A 63321640 (ePer 46448433) wchodzą łożyska:
    - przednie 17/52/17 2RC C3 (ja zakładałem NSK)
    - tylne 35x16.9x10 (finalnie założyłem SKF)

    Jeszcze dwa słowa o tym tylnym. Na tę chwilę jestem już zielony i nie mam pojęcia jaki wymiar powinno mieć te łożysko naprawdę. Stare wyciągaliśmy ściągaczem i stwarzało przy tym spory opór. Nowe kupione SKFu (symbol BB1-3036) udało się wcisnąć na ośkę palcami.. Kupując ww. łożysko wiedziałem, że tam są jakieś jaja z nim, że odbiega one od standardowego wymiaru o 2 setne mm ale sprzedający wiedział o tym doskonale i specjalnie takie mi niby dobierał. Przestraszony wizją wyrobienia ośki o 12:50 wsiedliśmy z kolegą po samochód i strzała na 2gi koniec Bydgoszczy gdzie znajduje się sklep z łożyskami czynny do.. 13ej Udało się gościa urobić przez telefon, żeby trochę na nas poczekał i udało się. Niestety gość po numerach dobrał ponownie łożysko SKFu BB1-3036. Miał też łożyska innych firm w tym jedno które wziąłem bez jakiejkolwiek pewności że będzie pasować. Mi wydawało się, że wymiar wewnętrzny ośki powinien być 16,98, on dobrał mi 16,95. Pomyślałem sobie, że być może faktycznie taki wymiar być powinien i dzięki temu łożysko będzie wchodzić z oporem (różnica 3 setne mm!). Gdy przyjechaliśmy do warsztatu okazało się że.. Łożysko jest za ciasne! Mało z tego, okazało się to gdy już je częściowo wcisnęliśmy i potem był tylko problem żeby je ściągnąć.. Finalnie nie było innej możliwości jak złożenie alternatora na łożysku które kupiłem na samym początku mimo że niezbyt duży stwarzało opór . Zobaczymy, najwyżej będą problemy później.

    Następnie zabraliśmy się za pompę wspomagania. Ja już chciałem odpuścić po tej modence ale kumpel namówił mnie na wymianę też pompy bo faktycznie znacznie lepszy do niej dostęp gdy nie ma alternatora. Jednocześnie dodam, że nie mam zielonego pojęcia jak niby pompę można wyciągnąć górą - dla mnie to totalnie niemożliwe, miejsca i widoczność jest taka, że wyczynem jest wyciągnięcie jej gdy nie ma alternatora i jego łapy (odkręcanej od bloku od tyłu silnika). Wykręcić to jak zwykle nie problem, ale co myśmy się na k***wali przy wkładaniu nowej to ciężko opisać..

    Finał był taki że prace skończyliśmy około godziny 20ej gdzie zaczynaliśmy właściwie o 10ej. Ważną wskazówką dla tych którzy będą wyciągać altek jest też chyba to, że nie ma konieczności ściągania koła pasowego wału - jak się nim pomanipuluje odpowiednio da się go wyciągnąć samego. Tak naprawdę to tylko kanał i osłona plastikowa między osłoną rozrządu a nadkolem (2 wkręty). Wspomaganie zalałem olejem mobil ATF 220.

    Efekt naszych prac jest słyszalny a właściwie nie słyszalny Jest cisza. Ani pompa nie szumi i mam wrażenie że wspomaganie chodzi lepiej, ani z alternatora nie wydobywają się żadne dziwne dźwięki.. Super

    ps. na przedostatniej fotce w centrum kadru jest wtyczka od czujnika położenia wału
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 24-03-2013 o 11:03
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #718
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jedynie tyle moge powiedziec że ty masz altka bardziej zwartego w obudowie - mnie użebrowany niz w 1,6 i innych co lubiły pękac - swietna robota na kiedy przyjmujesz zapisy na naprawy
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #719
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    No i to lubię, kawał dobrej roboty.
    Bardzo zastanawiające jest z tymi łożyskami, niby 0,02 mm ale ciekawy jestem jak będzie się zachowywać.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #720
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    Mogliście na punktować wałek aby łożysko wchodziło z większym oporem.


 
Strona 48 z 86 PierwszyPierwszy ... 38464748495058 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl