Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 29 z 86 PierwszyPierwszy ... 1927282930313979 ... OstatniOstatni
Posty od 421 do 435 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #421
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    A ja się spytam - próbowałeś odpalać ze zdjętym kolektorem?
    Wcale że nie było by aż tak głośno jak to każdy myśli.

    Odpalaliśmy Kiee bez kolektora w dieslu, bez turbo itp, to zakopciła tylko masakrycznie, bo miała olej na tłokach, ale głośno nie pracowała
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #422
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    na wolnych to moze nie bedzie super głosno - ale dodaj sobie obrotów do 3k rpm to bedzie ryk niemiłosierny
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  4. #423
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    No wiem, ale jaki jest sens odpalania bez kolektora?
    Ja w tym nic zabawnego nie widzę za bardzo
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  5. #424
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pawcio126 Zobacz post
    Ja w tym nic zabawnego nie widzę za bardzo
    Ja nic zabawnego też nie widzę ale reakcja sąsiadów mogłaby być zabawna
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #425
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ewentualnie by się zdenerwowali

    W sumie ja z rok temu nie mając garażu, robiłem remont silnika w Viki pod blokiem, to też się dziwnie przez okna patrzyli
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  7. #426
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    U mnie w bravie 1.9 td &% KM tez po 5 miesiącach zaczęła ciec uszczelka pod deklem zaworów. Dawana była oryginalna + silikon i juz leci. Ręce opadają...

  8. #427
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No ja się za tę uszczelkę muszę wziąć ale nigdy nie ma czasu

    Wczoraj wykręciłem tę śrubę z którą nie mogłem sobie poradzić, zdemontowałem uszczelki kolektora - obydwie metalowe i chyba takie zostawię.

    CameraZOOM-20121023184758865.jpg CameraZOOM-20121023184818820.jpg

    Kolektor też już mam ale fotek jeszcze nie robiłem - wygląda dość porządnie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #428
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Szlak by trafił ale kolektor po spawaniu stracił swoją geometrię.. Ściągnęło go i nie da się założyć

    Zamówiłem z allegro cały kolektor, dziś zamawiam uszczelki i mam nadzieję w piątek wszystko złożyć..

    A tu fotki jak sobie poradziłem z pękniętym uchem małej osłony rozrządu:
    CameraZOOM-20121024191257109.jpg CameraZOOM-20121024191314776.jpg CameraZOOM-20121024192237657.jpg

    wiem wiem - ten przeciek mnie też przeraża.. Najpierw jednak muszę auto doprowadzić do używalności a potem biorę się za uszczelkę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #429
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    ile kolektorek do 2,0 ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #430
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    ile kolektorek do 2,0 ?
    2.0 nie wiem ale 1.8 udało mi się okazyjnie zamówić za 59zł + 25zł przesyłka.. Podobno cały, nie pęknięty ani spawany..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #431
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    łee to nawet taniutko - zapomniałem że masz 1,8
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  13. #432
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Kolektor miał być w piątek, bolek go jednak nie wysłał i przywiózł mi go jego brat dziś.. Puki zatem jasno było zabrałem się za robotę

    Nowe uszczelki (9zł mała, 35zł duża):
    CameraZOOM-20121026184601786.jpg

    "Nowy" używany kolektor.. Wygląda że leżał gdzieś w szopie dłuższy czas i trochę go rdza już zjadała ale choć tego nie widać na fotkach udało mi się elegancko oczyścić końcówki - prawie na połysk klockiem z papierem ściernym, to że z zewnątrz jest trochę zardzewiały.. heh who cares Co mnie ździwiło że bez większych problemów poodkręcałem zardzewiałe nakrętki - mimo że wyglądały tragicznie szły bez żadnego problemu.
    CameraZOOM-20121027140207628.jpg

    Niestety nie jestem pewien czy tu się już na nim powoli pęknięcie nie tworzy, puki co jest szczelny - zobaczymy.
    Nie mam też co wybrzydzać bo kupiłem go za 60zł razem z transportem
    CameraZOOM-20121027142705597.jpg

    No i kolektor na swoim miejscu.. Trochę powalczyłem z dokręcaniem blachy mocującej rurę do bloku bo ta blaszka ma tak na styk wycięte otwory że jest ciągle "naciągnięta" i jak odkręciłem to nie mogłem złapać szpilkami jej za chiny - z pół godziny pod autem leżałem i dłubałem i po rozkręceniu wszystkiego tam w drobny mak jakoś się w końcu udało.
    CameraZOOM-20121027145149320.jpg

    Efektu wizualnego nie ma bo wiadomo część używana w dodatku kolektor więc to nigdy piękne nie będzie. Ale co najważniejsze - z przodu teraz panuje cisza Tak cicho z przodu to nie było nawet w chwili kupna auta więc się ogólnie cieszę.. Szkoda że auto przez tydzień stało ale już jutro planuje nim śmigać oddając kluczyki od Peugeota młodej
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #433
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dobra robota. pozostając w podobnym temacie, mnie w moim aucie wkurza dźwięk strumienicy. takie buczenie, które robi się bardzo dokuczliwe w przypadku dłuższych tras. prawdopodobnie zrezygnuje ze strumienicy na rzecz zwykłej rury z nierdzewki. zrobię to chyba przy okazji wymiany kółek na zimowe.

  15. #434
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z tego co się naczytałem strumienica to nic dobrego przy standardowym układzie i silniku.. Tak więc zdecydowanie zwykła rurka w puszce dla zmyłki panów z SKP
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  16. #435
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no wiem. czytałem elaborat jakiegoś profesora o szkodliwym działaniu strumienic na silnik (wypalanie uszczelki pod głowicą). pytałem o to tłumikarza i spojrzał na mnie jak na wariata. ja bym najchętniej wstawił jakiś sprawny katalizator bo ponoć przez to auto jest zrywniejsze "od dołu". nie wiem czy to faktycznie prawda. trzeba by pogadać z naprawdę kumatym tłumikarzem.


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl