Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 40
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał panzer39 Zobacz post
    Rozumiem, że Kolega miał na liczniku temperaturę 90 stopni i po włączeniu nadmuchu, podczas jazdy, wskazówka nie podniosła się tej pozycji? Czy po zatrzymaniu spadła całkowicie na dół?
    Jeśli nadmuch był ciepły to wszystko gra - nagrzewnica pobierała ciepłe powietrze z komory silnika. To też taki prosty sposób na przegrzewające się auto latem - należy włączyć gorący nawiew i temperatura spadnie po kilku minutach.
    Miałem temperaturę 90 stopni i po włączeniu nadmuchu nadal się utrzymywała. Po postoju 2 godzinnym wyruszyłem w trasę powrotną, ale już od początku z włączonym nadmuchem i wskazówka była cały czas w spoczynku tzn. temperatura 0 stopni i po przejechaniu 30 km się nie podniosła.
    Ostatnio edytowane przez wojtas85 ; 23-01-2014 o 10:25



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2013
    Skąd
    Kielce
    Postów
    38
    Auto
    Fiat Siena 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Czy po postoju, gdy nagrzewnica cały czas pracowała, dmuchała ciepłym czy zimnym powietrzem?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał panzer39 Zobacz post
    Czy po postoju, gdy nagrzewnica cały czas pracowała, dmuchała ciepłym czy zimnym powietrzem?
    Właśnie problem w tym, że dmuchała zimnym powietrzem. Jakby dmuchała ciepłym to temperatura musiała by być dużo wyższa niż 0 stopni.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    23
    Auto
    Bravo II 2.0 MJ 165 KM
    Rocznik
    2009
    Ja miałem taka sytuację. Temperatura - 12. W Czasie jazdy silnik elegancko się rozgrzal do 90 stopni, jednak przy dłuższym postoju na parkingu na biegu jałowym temperatura opadła do 1/4 podziałki i temperatura nadmuchu tez spadła. Po wznowieniu jazdy znowu wrócił od 90 i zrobiło się ciepło..

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Inwestor Zobacz post
    Ja miałem taka sytuację. Temperatura - 12. W Czasie jazdy silnik elegancko się rozgrzal do 90 stopni, jednak przy dłuższym postoju na parkingu na biegu jałowym temperatura opadła do 1/4 podziałki i temperatura nadmuchu tez spadła. Po wznowieniu jazdy znowu wrócił od 90 i zrobiło się ciepło..
    U mnie temperatura spadła do pierwszej kreski po dłuższej jeździe się nie podniosła. I tu jest cały problem. Muszę teraz sprawdzić czy problem się pojawi czy może po prostu się coś zawiesiło.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    42
    Postów
    24
    Auto
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo.
    Rocznik
    1998
    Ja miałem to samo w swoim Coupe, po wymianie termostatu wszystko wróciło do normy.Objawy takie jak zimny nadmuch po rozgrzaniu silnika,spadanie temperatury podczas stania w korkach.lub gotowanie się płynu.(w zależności czy termostat jest cały czas otwarty,czy zamknięty),to typowe objawy uszkodzenia termostatu..

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Witam.
    Dzisiaj miałem całkiem inną sytuację. Wskazówka mi się podniosła, ale nie do temperatury 90 stopni tylko jakieś 70 (3 kreska). Po włączeniu nadmuchu z ciepłym powietrzem spadła do 1 kreski. Po wyłączeniu nadmuchu stopniowo się podnosiła, ale nie osiągnęła 90 stopni. Wszystko oczywiście w trakcie jazdy. Temperaturę 90 stopni osiągnąłem dopiero jak zacząłem jazdę agresywną (kręcenie na wyższych obrotach i większa prędkość). Czy w tym przypadku może być coś z termostatem?
    Ostatnio edytowane przez wojtas85 ; 03-02-2014 o 19:11

  9. #23
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Sprawdź temperaturę węży układu chłodzenia zaraz po odpaleniu i ponownie po zagrzaniu silnika. Jeśli wąż doprowadzający płyn do chłodnicy robi się ciepły od razu, to masz uszkodzony termostat (otwarty). Spadek temperatury po włączeniu ogrzewania, jeśli silnik nie osiągnął jeszcze właściwej temperatury, jest zjawiskiem normalnym. Lepiej sprawdź, czy temperatura spadnie po osiągnięciu optymalnej wartości (wskazane by zrobić to w trakcie postoju).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Wczoraj przejechałem kilometr i sprawdziłem wąż dochodzący do chłodnicy. Był lekko ciepły na całej długości, a wskazówka od temperatury się nie podniosła. Czyli wychodzi na to, że to wina termostatu? Ile kosztuje termostat?

  11. #25
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,131
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał wojtas85 Zobacz post
    Czyli wychodzi na to, że to wina termostatu?
    Tak z tego wynika.
    Cytat Napisał wojtas85 Zobacz post
    Ile kosztuje termostat?
    Tak trudno sprawdzić na aledrogo? Chyba, że oczekujesz, że ktoś ci to zamówi, podeśle i zapłaci...
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Czy termostat posiada wymienny wkład, czy trzeba kupić kompletny?

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Niestety termostat nie posiada wymiennego wkładu. Dzisiaj wymieniłem kompletny termostat i wszystko jest OK. A liczyłem po cichu, że to wina czujnika (mniejsze koszty).

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2014
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    65
    Auto
    Bravo 1.4 16v Turbo + LPG
    Rocznik
    2009
    A ile za termostat dałeś?

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2013
    Skąd
    Zwoleń
    Wiek
    32
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.9 MJ 115 KM z DPF
    Rocznik
    2007
    Ja kupiłem za 165 zł.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    164
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Panowie i Panie (jesli jakies sa) pytanie apropps temp. silnika. Jestem uzytkownikiem Bravo od 4 miesiecy i mam pytanie. Moj silnik to 1.9 mjtd 120KM. Temperatura pracy w moim aucie jest nieco wieksza niz 90 stopni celsjusza, tzn wskazowka jest przechylona o jakos 1 lub 2 stopnie w prawo. Jest to problem? Pytam bo w wiekszosci aut ktorymi jezdzilem(benzyna) temp. pracy to bylo zawsze rowne 90 stopni celsjusza.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Temperatura Silnika
    Napisany przez azbach na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 04-08-2014, 22:07
  2. temperatura silnika 1.8
    Napisany przez tonio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-03-2013, 23:18
  3. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-11-2012, 16:38
  4. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-05-2012, 07:40
  5. [osprzęt silnika] temperatura silnika ulysse 2.0
    Napisany przez zuladaniel na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-04-2011, 19:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2 diesel temp silnika

fiat bravo 1.6 diesel termostat

temperatura w bravo 2

termostat bravo 2

rozgrzewanie silnika 1.6 multijet

fiat bravo 2009 1.6 diesel wskaznik temperatury

temperatura pracy 1.9 multijet bravo

tempetatura pracy bravo 2

bravo 2 1.9 multijet temperatura pracy

fiat bravo 2 multijet szybko sie nagrzewa

spadajaca temperatura podczas jazdy fiat stilo

czy wskazowka temperatury w fiacie powinna caly czas stac na 90

diesel spada temperatura w korku

czy to normalne ze przy minusowych temperaturach temperatura w silniku diesla sama spada

cfiat bravo II 1 4 wolno nagrzewa sie silnik

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl