Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 45 z 45
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    356
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Dorzucam zdjecie na ktorym widac polozenie wskazowki.


    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,283
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    To wygląda na drobne przekłamanie czujnika temperatury. Jeśli silnik się nie przegrzewa (temperatura nie rośnie powyżej normy), a wentylator chłodnicy włącza się, to nie ma się czym martwić.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    518
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Zauważyłeś zmianę położenia wskazówki między jazdą a postojem czy zawsze jest ustawiona tak samo?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    356
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał moris10 Zobacz post
    Zauważyłeś zmianę położenia wskazówki między jazdą a postojem czy zawsze jest ustawiona tak samo?

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Zawsze jest tak samo jak juz sie silnik zagrzeje.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  6. #35
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    518
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    To myślę, że jest jak kolega wyżej napisał, poprostu Twój typ na delikatnie źle wyskalowany wskaźnik temperatury. Ten wskaźnik i tak jest nie miarodajny.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    356
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Mozliwe ze cos jest nie tak ze wskaznikiem. W kazdym razie moj uklad chlodzenia chyba robi sobie ze mnie jaja. Latem ciezko mi utrzymac poziom min, przy czym zdaje sobie sprawe ze moglobyc to zwiazane z wysoka temp na zewnatrz, ale pojechalem do mechanika i stwierdzil ze uklad jest szczelny.Teraz natomiast plynu jest zawsze za duzo. Nie wazne czy silnik zagrzany czy zimny. Nie odpowietrzalem ukladu po wystapieniu nadmiaru plynu. Uszczelke pod glowica raczej wykluczam. Ale sie zastanawiam czy te anomalia moga miec wplyw na wskazania temperatury.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    518
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Wskaźnikiem z zegarów to nie obadasz temperatury silnika. Pozostaje tylko podpięcie pod kompa.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    356
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Wlasnie kupilem na alledrogo OBDII ale jakis buc nie kwapi sie zeby mi ka wyslac:/

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    356
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Obd jest. Dzisisj 10 stopni na zewnatrz. Odleglosc okolo 30 km max temp cieczy wg aplikacji torque max 80 stopni. Jak oceniacie to Panowie?

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2015
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    518
    Auto
    Bravo 2.0 MultiJet
    Rocznik
    09.2008
    Wg mnie jest ok.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2019
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 1.4 t jet 120
    Rocznik
    2012
    Panowie, mam pytanie. Nie wiem czy powinienem się martwić czy raczej nie. W trakcie jazdy jeżeli włączę nadmuch z ciepłym powietrzem to spada mi temperatura. Nie jest to duże wahanie, pomiędzy środkową kreską,a jedną wcześniej, w połowie między tymi dwiema. Czasami przy takiej pogodzie jak jest teraz (ok 5 stopni) nawet podczas stania na światłach lekko spada temperatura nawet bez włączonego nawiewu. Czy może to być związane z tym, że silnik się dobrze nie zagrzał dlatego spada temperatura? Ostatnio robię tylko krótkie trasy po mieście.

  13. #42
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,283
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Owszem, przy niskich temperaturach na zewnątrz, gdy silnik nie doszedł jeszcze do właściwej temperatury pracy, w użyciu jest tylko mały obieg chłodzenia (z pominięciem chłodnicy). Włączenie nawiewu powoduje wtedy wychłodzenie nagrzewnicy. Stojąc na światłach silnik pracuje na wolnych obrotach i nie wytwarza tyle ciepła, by temperatura w układzie wzrastała. Dla pewności warto jednak sprawdzić działanie termostatu i punkt (temperaturę) jego otwarcia.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2019
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 1.4 t jet 120
    Rocznik
    2012
    Dzięki, tak zrobię.

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Zabrze
    Postów
    2
    Auto
    bravo 1.9 MJ
    Rocznik
    2008
    Panowie podłączę się pod temat. Po wymianie chłodnicy i termostatu w ubiegłym roku temperatura silnika wyraźnie spada na postoju. Wystarczy chwila na światłach i wskazówka leci w dół. Dodatkowo silnik rozgrzewa się znacznie dłużej. Na starym termostacie wystarczyło 2-3km i silnik był w pełni rozgrzany, teraz to jest nawet 10km. Problem ujawnia się tylko wtedy gdy na zewnątrz jest poniżej 0.
    Czy Waszym zdaniem jest szansa że to wina niewłaściwych parametrów chłodnicy? Termostat był reklamowany zaraz po założeniu i wymieniony na inny. Na pierwszym w ogóle nie chciał się nagrzewać. Na kolejną reklamację zabrakło mi niestety zimy
    Jeśli nie chłodnica, to może warsztat kupuje jakieś kiepskie termostaty - u swojego dostawcy mieli dostępną tyko jedną firmę, niestety nie pamiętam jaką.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    422
    Auto
    Fiat Croma 1.9 150 MJTD
    Rocznik
    2009
    Miałem podobny przypadek z termostatem firmy Vernet, 3 termostaty tej firmy trafiłem wadliwe, 1 przeciekał a dwa nie działały poprawnie. Reklamowałem wszystkie, dopiero po wymianie na termostat firmy Behr wszystko zaczęło działać poprawnie.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Temperatura Silnika
    Napisany przez azbach na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 12-10-2018, 20:38
  2. temperatura silnika 1.8
    Napisany przez tonio na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-03-2013, 23:18
  3. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-11-2012, 16:38
  4. Temperatura silnika
    Napisany przez adi000 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-05-2012, 07:40
  5. [osprzęt silnika] temperatura silnika ulysse 2.0
    Napisany przez zuladaniel na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 10-04-2011, 19:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 2 diesel temp silnika

fiat bravo 1.6 diesel termostat

cfiat bravo II 1 4 wolno nagrzewa sie silnik

wskazowka temp silnika fiat bravo

temperatura silnika spada podczas jazdy fiat

spada temperatura bravo

termostat cieczy chlodzonczej silnika 1.9 jtd 120 km

1.6 tdci nie trzyma temperatury

czemu fiat bravo 2 powoli sie rozgrzewa

Fiat Bravo 2 1.9 Multijet 120 koni temperatura silnika

fiat brawo 2 silnik nietrzyma temperatury

fiat grande punto czemu temperatura szybko spada

temperatura spada podczas jazdy

temperatura w bravo 2

termostat bravo 2

czy to normalne ze przy minusowych temperaturach temperatura w silniku diesla sama spada

diesel spada temperatura w korku

czy wskazowka temperatury w fiacie powinna caly czas stac na 90

spadajaca temperatura podczas jazdy fiat stilo

fiat bravo 2 multijet szybko sie nagrzewa

bravo 2 1.9 multijet temperatura pracy

tempetatura pracy bravo 2

temperatura pracy 1.9 multijet bravo

fiat bravo 2009 1.6 diesel wskaznik temperatury

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl